Vs: ECigWizard kokemuksia
Osaiskohan kukaan neuvoa miestä mäessä. Tilasin ensimmäistä kertaa Wizardilta ja ostoksia tuli useammanki Euron edestä.
Tilauksen teon jälkeen kumminki huomasin ,että olin unohtanut vaihtaa punnat euroiksi! :o Miten saisin oikaistua tämän asian!!! HELP ???
Siinä maksukohdassa ne hinnat on aina puntina, eli kannattaa tarkistaa se summa euroissa ostoskorissa ennenkuin menee tiskille, joten backia vaan ja sitten sieltä oikeasta ylänurkasta hinnat euroiksi.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ovt
Kylläpä on odottavan aika pitkä :( Keskiviikkona 19.10 laitoin tilauksen ja vielä pakettia odotellessa.
Eipä aamu postin mukana tullut taaskaan muuta kun pari "turhaa" laskua. Kyllä kyrsii jos ei päivä postin mukana tule paketti ja taas joutuu viikonlopun yli odottelemaan :(
Onko kellään tietoa soittavatko TNT:ltä ennen toimitusta vai käyvätkö vaan ovella?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Soittaa TNT eka.
Selvä, kiitoksia! Ei tarvitse kotona päivystää iltapäivään asti.
Eikai tulli voi viikkoa pitää pakettia ilmottamatta mitään? Nyt on kohta kaks viikkoa ollu lähetys delivered tilassa eikä näy mitään. Minne lie kadonnut. Minkäs ajan jälkeen minun pitäisi ottaa wizardille yhteyttä?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
zippo
Eikai tulli voi viikkoa pitää pakettia ilmottamatta mitään? Nyt on kohta kaks viikkoa ollu lähetys delivered tilassa eikä näy mitään. Minne lie kadonnut. Minkäs ajan jälkeen minun pitäisi ottaa wizardille yhteyttä?
Mulla meni aikoinaan se 4 viikkoa kun kävi Thaimaassa kiertämässä (FINland/THAIland). :D
Sillon itkin tulemattomasta paketista 3 viikon jälkeen ja sain refundin. Paketti silti tuli, josta ilmoitin tietenkin myös wizardille.
Selkärankaa kun vielä häviävän pieni pala löytyy...
:antismoke:
Maanantaina tilasin, tiistaina lähetettiin ja tänään oli perillä.
Propsit nopeudesta mutta ihmettelin paketin kokoa ja se selvisikin kun avasin sen.
Nimittäin paketista puuttuu 30ml PG caramel pullo josta maksoin about 10€, se näkyy kuitissa mutta sitä ei ole paketissa. :(
Morjens!
Tilasin tuolta sellasen alotuspaketin eikä oo kuulunu eikä näkyny, pitäisköhä huolestuu et mihinköhän on mahtanut mennä? :O
TILAUSHISTORIA
Täältä löydät kaikki tekemäsi tilaukset alusta lähtien-.
Tilausnumero Päivämäärä Kokonaishinta Maksutapa Tila Lasku
#008865 2011-10-15 £43.34 Sagepay UK Delivered PDF lisätiedot
Tilauksesi on kirjattu 2011-10-15
Seuraa tilaustasi
Päivämäärä Tila
2011-10-21 08:04:18 Delivered
2011-10-18 08:59:51 Shipped
2011-10-17 08:33:33 Preparation in progress
2011-10-15 14:45:17 Payment accepted
Tilaus: #008865
Kuljetusliike: Europe (Outside the UK)
Maksutapa: Sagepay UK
Lataa lasku PDF muotoisena
Viite Tuote Määrä Yksikköhinta Yhteensä
Total products (tax incl.): £42.48
Total shipping (tax incl.): £0.86
Yhteensä: £43.34
510FULLKIT Standard 510 Starter Kit
1
£26.50 £26.50
FSUSPRCIG Purecig Pre-mixed - Size : 30ml, Strength : 18mg - Medium/High
1
£15.98 £15.98
tuossa on vähän tilaushistoriaa..
Juustopuikula malttia vaan. Kyllä se paketti sieltä tulee :D
Ja tulevia tilauksia silmällä pitäen niin kannattaa tsekata näiden kauppakohtaisten ketjujen ekat viestit. Kuten tän ketjun alussa on pienimuotoinen kaupan esittely. Mutta se tärkeämpi on alennuskoodi minkä syöttämällä ostoskorissa saa esim eCigWizardilta 10% alennuksen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Ja tulevia tilauksia silmällä pitäen niin kannattaa tsekata näiden kauppakohtaisten ketjujen ekat viestit. Kuten tän ketjun alussa on pienimuotoinen kaupan esittely. Mutta se tärkeämpi on alennuskoodi minkä syöttämällä ostoskorissa saa esim eCigWizardilta 10% alennuksen.
Asia selvä minä odottelen :) Ois jo kiva päästä kokeilemaa et millasii nä vekottimet on ku ei kauheesti enää tee mieli polttaa perinteisii :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juustopuikula
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Asia selvä minä odottelen :) Ois jo kiva päästä kokeilemaa et millasii nä vekottimet on ku ei kauheesti enää tee mieli polttaa perinteisii :D
Odottavan aika on pitkä. Tiedän sen... Mulle on samasta kaupasta tulossa uusi E-Power hajonneen tilalle. Shipped 20.10 ja vielä jossain muualla kun minun kädessä.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juustopuikula
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Odottavan aika on pitkä. Tiedän sen... Mulle on samasta kaupasta tulossa uusi E-Power hajonneen tilalle. Shipped 20.10 ja vielä jossain muualla kun minun kädessä.
Noniin en ole siis ainut :D Joo o ihmettelin vaan kun tilaushistoriassa lukee delivered :O Mut kai se sielt sit tulee :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juustopuikula
Noniin en ole siis ainut :D Joo o ihmettelin vaan kun tilaushistoriassa lukee delivered :O Mut kai se sielt sit tulee :)
Wizardin systeemi menee aina viikonloppuna (pe?) tilaan Delivered, vaikka ei niin olisikaan. Niin se vain on, ja se on joku kumma tekninen juttu kai. Tuo on ollut juuri perjantai tuo 21.
19.10 tilattu ja eipä ole vielä näkynyt...
Tänään silti tilattu lisää tavaraa. Tälläkertaa vähän reilummin(lue +500£) ja "next working day" rahdeilla.
Saapa nähdä kumpi on ensin perillä. Närästää.
Vaikuttais vähän että tuo 17-19 päivän kuljetus on eksynyt matkalle jonnekki päin. Eipä vielä itellekkään tullu tuo e-poweri body ja muut härvelit.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Vaikuttais vähän että tuo 17-19 päivän kuljetus on eksynyt matkalle jonnekki päin. Eipä vielä itellekkään tullu tuo e-poweri body ja muut härvelit.
Mulle tuli tuolta 19.10 tilatut tavarat keskiviikkona.
edit: 21.10. toimitettu tilassa
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Samaa miettinyt topiccia lukiessa. No, eiköhän nuo jossakin vaiheessa putkahda postilaatikkoon. :-\
Onneksi sentään nestettä on jäljellä, mutta ainoastaan yksi ato käytössä. Sormet ja varpaat ristiin, että tulisivat nopeasti...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
WilleK
19.10 tilattu ja eipä ole vielä näkynyt...
Tänään silti tilattu lisää tavaraa. Tälläkertaa vähän reilummin(lue +500£) ja "next working day" rahdeilla.
Saapa nähdä kumpi on ensin perillä. Närästää.
Kiesus oot sitten tyhjänny koko puljun :D