Äkkiseltään ei tule muita hankintavinkkejä mieleen, kuin:
Wires.co.uk - 10 Metres 0.2mm Soft Fine Silver Wire 99.99%
ja esmokeguru.
Printable View
Äkkiseltään ei tule muita hankintavinkkejä mieleen, kuin:
Wires.co.uk - 10 Metres 0.2mm Soft Fine Silver Wire 99.99%
ja esmokeguru.
Ahaa, my bad. Tosin samasta tietotoimistosta kuulin myös että olis .20 saatavilla myös :)
No mutta... eiköhän Juzzi9 pääse sitten näillä kolmella vinkillä ainakin alkuun :)
Toivottavasti. Itse olen saman ongelman parissa ja huomenna edessä käynti juurikin Sinooperissa/monessa muussa askartelukaupassa jos ei ensimmäisestä löydy. Kerron tutkimusmatkan tuloksista myöhemmin :)
Mä kävin neljässä eri kaupassa ja Sinooperi oli ainut mistä löyty Hopealankaa mutta se oli 0,60mm paksua ja aivan liian jäykkää jotta sitä vois käyttää. Toki niiltä löyty jopa 0,20 lankaa mutta se oli hopeoitua kuparia. Puhdasta (tai kuin puhdasta se nyt onkaan) ei ollu kuin tuota 0,60 vaan. Voi toki olla et jossain muussa kaupassa on ohkastakin tarjolla. Oli muuten aika suolanen hinta tuolla 0,60 langalla. 28€ makso rulla, sitä olis tuossa jos joku haluaa :D
Jostain rautakaupasta saattais kans löytyä, hopealankaa käytetään juottamiseen.
Allright, suuret kiitokset Macce vielä siitä.
Tuossa eilen Googlailin, niin kannattaapa tsekata http://www.thujadesign.fi/index.php :P
Sinellin liikkeessä näkyy olevan 0,4 lankaa myös mutta "ss". Tarkoittaneekohan sitten stainless steeliä..
^Tuossahan näyttäis olevan 0,30mm hopealankaa mutta tuo näyttää kyllä minun silmiin punotulta langalta? mut haitanneeko tuo mitään.
Noo pistin tilaukseen. Tulen sitten kertomaan kun ensin olen tuolla tavallisella harjoitellut. :)
Voi voi voi voi voi ja VOI. Nyt se on löytynyt, höyrynirvana siis. Voi voi voi voi voi voi voiiiii. Huh. Tota noin niin.
Jos et ole koskaan kokeillut kaksinkerroin punotulla 0.2 kanthalilla 3/4-wrapilla höyryttelyä, et ole kokenut höyryttelyä. Voi voi voi voi voi voi voi voi. Voih. Punottu coili antaa pienemmän vastuksen, vähemmän hotspotteja sillä se ei pureudu meshiin ja suuremman höyrystymispinta-alan. Voi voi voi voi voi.
http://i1.aijaa.com/b/00059/10595599.jpg
http://i3.aijaa.com/b/00709/10595600.jpg
Hihihihihi, voi voi voi voi voi. Näin ne coilit ois aina pitänyt tehdä, Les on suositellut tätä orionissa käytettäväksi jo V1:sen aikana mutta kukaan ei kuunnellut. Voi voi voi voi voi.
Voi voi voi voi voi
:D Höhlä :D Herralla siinä sitten 0.8 ohminen vastus? Ja akut tykkää hyvee :D
Aivan vitun sama, ostan akkuja vaikka joka päivä kunhan tämä jatkuu. Siis parasta tässä on se että tuo punottu coili tuntuu kadottavan kaikki oikkariongelmat kerralla. Voi voi voi voi voi. Noniin, meni sitten vastuksen käärimis hommiksi tämä päivä, jokaiseen atoonhan tuo on väsättävä. Voi voi voi voi voi.
Jos punoo 2 samanlaista lankaa yhteen niin puolittuuko resistanssi/m tuossa punotussa verrattuna alkuperäiseen vai vaan jotain sinne päin?
Joo. Mittasin provarilla ton ja näyttääpi olevan 0.9 - 1.0 omia.
Koitas johonki setuppiin meshin ympärille 1-2 kiekkaa lisää. Ja sit taas tyhmänä kysyn, että mitä tapahtuu ku punoo kaks paksumpaa lankaa yhteen?