Osaanottoni :) itse aloitin höyryuran juuri PaulSaaren nesteillä ja vanilla oli yksi niistä. Ei sitä kyllä enää edes hätävarana polttelisi vaan se ja toinen PaulSaaren maku ovat toimineet lähinnä meshputkien valmistusprosessissa. Mutta siis joo, voit sekoitella ihan mitä nesteitä keskenään tahansa (jos ikinä alat väsäämään DIY nesteitä, niin siinä sekoitellaan helposti viittäkin eri makua) eikä se riko/tuki/räjäytä tankkia/modia.
Kuten meidän Nautilusjumala arskaxx sanoi, Nautiluksen kanssa tehoja ei kannata nostaa edes 15W koska siinä on riskinä pumpulin kärähtäminen. Itse tuo Nautilus maistuu parhaiten 10-13W tehoilla ja aton loppua kohden saattaa nehot jousta niinkin huikeaksi kuin 14-15W kun höyryn määrä muuten hiipunut.
Sitten kun käytössäsi on subohm tankki tai itse kieputeltuja 2-3ohmin coileja, tarvitset noita >20W tehoja. Jos olet mouth to lung hemmo kuten itse, niin aika harvassa tilanteessa tarvitsee tehoja nostaa päälle 20W. Sitten kun alat hengittämään höyryt suoraan keuhkoon, tarvitset enempi tehoja. Mulla on 50W isticki, joka tuli hankittua pääasiassa sen vuoksi, että siinä akku kestää melkein isältä pojalle näiden 1-1.8 ohmisien tankkien kanssa.