Tuol toimii tää vanha rantaruåttalaisten keino, voipaperia kalsareihin -> rapisee jos joku håkan yrittää tulla alueille ;)
Printable View
Tuol toimii tää vanha rantaruåttalaisten keino, voipaperia kalsareihin -> rapisee jos joku håkan yrittää tulla alueille ;)
STRATOVARIUS!! Olipas kova!! Olipas jees nähdä!! Onpas jees olo.
Vilpoista on edelleen +12 mittarissa. Huomenna näihin aikoihin nostetaan reppu pykälään ja suunnataan kohden Pohjanmaata. Viikon verran jaksais kattella lakeuksia, sitten on jo päästävä kattelemaan kotimökin seiniä.
Joku voisi väittää että tästä tulee krapula.. Saas nähä.
Aamulla ehkä olen vähän väsynyt.
Kohta pitäisi lähteä ajelemaan kohti tRaumaa ja mennä päiväksi kattelemaan kun aikuiset ajelee mopoilla hiekkalaatikolla.
Mä voin vilkutella kun ajelen shellin ohi.
Jos oikee iso moikkaus on ni määki näe [emoji106]
Justjust, 10 pintaan ollu lämpö 3 päivää ja nyt kun ollaan lähdös niin aurinko paistaa lämpimästi...
Jos olis viileää niin laskiskohan mun silmäpussit kohtuullisiin mittoihin? Yritin vielä nukkua unimaski päässä, joka lähinnä muotoili silmäpussit pesukarhutyyppisiksi mustiksi puolipalloiksi.
Tämänhän te halusitte kuulla.
:yawn:
Huomenta vaan, kaikki Höyrypäät. Kesä alkanut ja töitä tehty riittävästi.:) Eiköhän jokaisella nuo "pussit" joskus ole turvoksissa.:angel: Eli toisten harmiksi, en ole vieläkään mullan alla.:wheee: Vapaapäiviäkin pikkuisen pidetty, ettei pamahda böönikset kesken työsesongin.:rolleyes:
190 senttinen on nykyään Kääpiö.:popcorn:Tai sit on isot tai Pussit täynnä. Siinä arvoitusta tälle päivälle.:unsure: Jatkan matkaa, ettei tule liikaa tekstiä.;)
Ristus ku rippijuhlia puskoo päälle, tarjoilu on hyvä, mikäs tässä ollessa! Puku hikoiluttaa varsin hyvin auringossa!
Pikkujäbät jakso reilun 2h katsoa mopoja, nyt poroholmassa syömässä.
Huuhhhhhhhhhh... Meni aamu viiteen ja nupiksin juotiin vielä Jägermaister puteli. Hönkämeeter menee punaselle vieläkin.
Yleisön pyynnöistä huolimatta tuli vedettyä karaokessa Vangin toive, Kirje ja Rakkauden jälkeen.
Jumaleissön,että on kraanavesi hyvää,mutta minullapa vesi tulee lähteestä ja on niin kylmää,että silmää särkee. Takas pötkälleen.
Voi jeesus, mitä touhua forkalla ollut. Ktdd, äijä oli kyl hyvä mode omasta mielestäni.