Fortunessahan on kuparinappiin liimattu magneetti.
Epäilen kyllä, että se on se liima, joka alkaa sulaa isoilla tehoilla.
Printable View
Fortunessahan on kuparinappiin liimattu magneetti.
Epäilen kyllä, että se on se liima, joka alkaa sulaa isoilla tehoilla.
Ahelle tiedoksi, että jos kiinnostaa, niin Flash-e-Vaporia saa taas 18. jälkeen.
Pitääpä poistaa, kun ei jaksanut alkaa arpoa kloonien laadun kanssa plus eipä tuolla nyt niin kiire.
Onko Tapatalk tuki päivitetty kun nyt voi peukuttaa tapalla?
Näköjään :)
Nyt alkaa Trolliltakin sadella tykkäyksiä (muillekin kun Muhnulle) kun voi tapalla peukuttaa :lol:
Tätä mä oon aiiiina halunnu :)
Näyttääpä oudolta tuo peukutus, suhteettoman suurella näkyy.
Jatkossa jaellaan naisille edelleenkin peukkua, kokee muuten inflaation.
Luleån suunnalta hyvällä mäihällä tulee päälle, mutta olen töissä perkele!
Tuo arvioitu suunta on kyllä päin persettä tuolla limingan tutkallaki.
Se lähti näköjään Ouluun muutenki
Olin yöllä pistävinäni merkille että näyttää vähän etelämmässä nuo iskut mitä ne oikeesti on. Eikä havaitse ihan joka jysäystä. Mutta melko tarkka ukkosrintamien seuraamiseen ja tällä hetkellä varmaan paras mitä on.
Ihme pihtari. :D
Täällä Uudellamaalla paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta :blink:
No huhhuh oli liipasimella ar modi sain kasattua itseni :)
Huomista jalkapäivää odotellessa! :wheee: Olipahan hyvät hauberi treenit tänään että niin että :thumbsup:
Muistelisin että sinä kai joskus naisten ketjussa kerroit aika vakuuttavista penkkisuorituksista? :laugh: Mä itse en käy salilla ollenkaan, muutama kerta viikossa tallitöitä ja ratsastusta pitää kunnon kohtuullisena. Mutta kyllä sitä aina välillä miettii että jos minäkin sinne salille... :D
Joo taisin siellä vissiin mainita jotain reeneistä :thinking: Täytyykin mennä kattomaan mitä oon sinne menny höpisemään ja vertailla "ennen/jälkeen" juttuja :D Salilla käymiseen jää pahasti koukkuun, kun alotat ni se vie mennessään :D "Annoin pikkusormen, se vei koko käden"
Hevoset on mulle ykköharrastus varmasti nyt ja aina mutta olishan se hienoa jos löytäisi kipinän salillekkin niin saisi lihaksia ja voimaa eri tavalla kuin kotona jumpatessa. Tosin oon sen verran laiska että kotijumppakin on lähinnä erilaisia lankkuja telkkaa katsoessa siinä toivossa että ne on tarpeeksi kokonaisvaltaisia liikkeitä. :D Venyttely on kivempaa. :thumbup:
Menkää nyt sinne naisten ketjuun puhumaan niistä kaakeista :D
ei siellä punttiksella tarvi ravata jos haluu pysyä kunnossa ite käyn raksalla piikkarin hommia suorittamassa kiireisenä päivä tulee nosteltu a paikasta b paikkaan 6000 kiloa päivän aikana ja sitten iltasin käyn vielä fillarilla vetäsemässä sellaser 15 kilsaa mettässä :lol: mitä syömiseen tulee niin suön sitä mitä haluan liikutaan sitten enemmän jos on tarve
Ethän sää nyt voi pysyy kunnossa jos et käy päivittäin salilla juomassa vettä ja räppäämässä selfietä.
Talvet harrastetaa mettähommia, kesät rakennetaan kaikkee mahdollista ja joutilas aika menee heppajuttujen hoitamisee... ei jaksa hirveesti päälle saleilla
Ainoat kavionkopseet tässä ketjussa kuuluu siitä ku hevoset menee meetvurstitehtaalle.
Mul on jääny punttikset hetkeks tauolle käden leikkauksen takia :( Varmaan saan alottaa ihan alusta kun salille meen.
Stihl on raivaussaha, Dolmar moottorisaha, ja ainoo oikee hevonen on suomenhevonen