Mulla vituttaa nuo kaikki kiinanromut mitä pöydillä pyörii vielä. Heittäskö roskiin vai yrittäskö muutaman euron niistä joltaki saada säälistä :)
Printable View
Mulla vituttaa nuo kaikki kiinanromut mitä pöydillä pyörii vielä. Heittäskö roskiin vai yrittäskö muutaman euron niistä joltaki saada säälistä :)
Iske läjässä huutoon, niin saat ainakin postikulut katettua ja ehkä pari juhannusjuomaakin.. ;)
Charun prkl kaivoit toisen vitutuksen aiheen esiin, jonka olin haudannu jo hetkeksi... Jussi töitä :(
:D :D
Here to serve.
Nyt tulee väärään ketjuun, mutta onneksi Misteri pitää mielen aika korkealla kaikesta huolimatta :D
Niin se aika vaan kultaa muistot... Hyväksi haukkumani Spheroid tuli vaihdon kautta ja kyllähän tämä melko suuri pettymys on. Maku ei yllä silicalla eikä edes meshwickillä likimainkaan siihen mitä gennyillä saa.
Mutta kaipa tämä nyt ainakin taskukamun sijaa toimittaa, mukavan kevyt ja vuotamaton setti Swan 350 putkella :)
Nestepaketti DHL:llä tilattu viikonloppuna ja vieläkin seilaa maailmalla.:(
Tuolla periaatteella me kaikki imeskeltäs niitä bogeja edelleen ;)
Muokataas vähän ettei ihan nollaviesti ole; laitoin molempiin, sekä gennyyn että Spheroidiin samaa nestettä samasta putelista. Oon koklannut niin DNA20 kuin Swanilla molempia, ja kyllä se genny vaan antaa niin paljon kirkkaamman maun. Kummatkin on hyvin samaksi tunnistettavissa, mutta gennyn puhdas ja selkeä maku vaan on niin paljon parempi. Lisäksi ilmeisesti ei riittänyt kunnon tohotuskaan, vaan pikkasen hiipii silican makua taustalle...
http://i8.aijaa.com/b/00416/12191523.gif
Defuncta nyt privalootaas tyhjemmäksi...
Hetken mietin itsekin mutta antaa olla kun pasi ehti ensin :D
Muuttuu mullakin työpaikka savuttomaksi, tosin vasta vuoden vaihteessa. Koskee myös höyryämistä kun se on kuulemma ihan sama asia. Tontilla ei saa polttaa/höyrytä ja tontilta ei saa poistua kuin 30min ruokkiksella. :D
http://www.youtube.com/watch?v=fy9s22y1M88
Taitaa jatkossa wc-tauot pidentyä ja tihentyä :D
Vessaan vaan joo, siellä minäkin töissä höyryttelen jos en jaksa vääntäytyä tupakkapaikalle (100 metriä) asti :D
Kyllä sphero vallan kelpo ato on... Ainoa silicavärkki mikä mulle on bottomfeedereiden lisäksi jäänyt. Duunikäytössä jatkuvasti p+:n päässä. Vaikkakin se osassa mauista jää gennyille, niin osa litkuista vaan on silicalla parempia. Nytkun olen tuhonnut noita jämäpulloja niin grantsin vanillaa mennyt jo toistaviikkoa duunissa ja sehän on yllättävän jopa hyvää. Gennyillä tuota sillointällöin kokeillut ja arvosanaksi tullut aina semipaska.
Lisäksi spheron helppous on kaamea plussa. Tuo on vähän kuin boge 2.0 :D