Tupakkadirektiivin myötä taitaa M & M:lle sataa tilauksia (= rahaa) ovista ja ikkunoista, kun näköjään varaa pitää muutama lomapäivä keskellä sesonkia... :laugh:
Printable View
Tupakkadirektiivin myötä taitaa M & M:lle sataa tilauksia (= rahaa) ovista ja ikkunoista, kun näköjään varaa pitää muutama lomapäivä keskellä sesonkia... :laugh:
Onkohan tätä vielä kukaan linkittänyt foorumille... Vaikuttaa ainakin pikaisella testillä antavan identtisen tuloksen ohmeissa minkä sain itse kun tein coilin samoilla spekseillä :thinking:
PV Web Apps
http://www.e-savuke.com/vb/rebuildab...tml#post328173
:thinking::D:whistle:
Silloin tällöin tuota olen käyttänyt, nykyään aika näppituntumalla nuo tulee tehtyä.
Suur-Suomi :)
Saattaapi tuo Spetsnaz-prikaati olla asiasta eri mieltä, mutta taitaapi jo homma kaatui Vaalimaan ruuhkiin, kun janoinen korpisoturi ryystää rohkaisevat loppuun ja sammuu säillykepurkkiinsa.
Krapulassa sitten ei enää huvita.
Noilla ajetaan metsässä ei tiellä :)
Ja eikö se niin mene että suomalainen vastaa kymmentä ryssää ?
1/10 suhdekin riittää minulle
Ruåtti on helposti hoideltu, mä hoidan sen vaikka yksin :wheee: förstå?
Jasso pommittaa pluidilla ruotsin vihreeks.:D
Eilen oltiin pari tuntia appiukon mettästys mökillä grillaamassa makkaraa. Koira päästi 50% ajasta täyttä vauhtia ympäri mettää, 49% leikki autonrenkailla ja 1% imas makkaran keuhkoihin :D Tänään ei sitten edes jaksanut nousta vastaan kun tulin koulusta (aamulle ei herännyt edes pissalle) ja pissalle kun pökin sen niin suoraan aidalle kuset ja takas sisälle, ilmeisesti vähän jäi väsy eilisen riehunnasta. Kauriin jälkiäkin koitettiin vähän haistattaa mutta renkaiden kanssa paineminen oli vissiin kivempaa :D, jokun 10m kumminkin seuras jälkeä vaikkei mettäkoira missään suhteessa olekkaan(ihmisen jäljestystä kun ollaan harrastettu aikaisemmin)
Varo Saabisteja. :crying:
https://www.youtube.com/watch?v=6X-kXrVbNKo
:angel: Mä vähä harjottelin tos jokunen vuos sitte :whistle:
Staffi ja autonrengas <3 ah sitä meteliä. Saman aiheuttaa myös Staffi + kivi, naistenkuula, puunrunko (pystyssä elävä), köysi puussa roikkuen, jnejne.
Oli kerran 2 urosta niin venytin sellasen ison pajun latvasta tonttiin ja usutin koirat siihen kiinni; laskin puusta irti niin hirveällä ärinällä toinen uroksista
kohosi korkeuksiin. Staffit on ehania.
:yeah: