Siinä on semmoinen oma rauha kyllä. Kukaan koskaan ei ole mennyt häiritsemään miestä raivurihommissa. :)
Printable View
Joko on kokemuksia noista Tensain akuista? Ois aika edullisia mutta vähän epäilyttää näiden Efest Purplejen jälkeen ostaa edullisia akkuja.
Kiitos! Pistänpä pari tilaukseen. Purplet hyytyy jo parin imun jälkeen ja niistä kuukauden vanhempi AW IMR vaan porskuttaa.
Aw:n luokkaa tuntuu olevan paremmalla purkukyvyllä parin viikon testin jälkeen :) Kestoiästä ei kokemusta vielä.
nääkö? Tensai NiMH-akut - Akkula.fi
just meinasin ajatella samaa :laugh:
Raivaussahoja viis sivua... Sivukaupalla puskien trimmaamista....
MÄ OLISIN HALUNNU NIITÄ HAUKKAREITA :crying:
Siinähän ne kasvaa raivatessa.
Tommonen kiertoliike on muutenkin tehokasta hreeniä.
Vähän niinku aerobikkia kumpparit jalassa.
heinänkorsi pakaroiden välissä
Tensaille myös ääni täältä. Kuukauden päivät ollu käytössä,ja hyvin potkivat. Selkee kilpailija ainakin näin alkuun AW:n kanssa. 3.3 - 3.4v kun putoo varaus ni hyytyy potku täysin,mikä imo hyvä koska edes "kännissä läpäll" ei pysty näitä ajaa liian alas. Toisin kun aw joka tyrähtää vastaavasti siel 3v tienoilla ja niin alas ei mielellään tohtis mennä.. 350 kokoa ollu itsellä ajossa.
Kuinkas nopeesti ktdd sun Efestit kyrvähti ? 18500 kokoa ?
Mulla 18650 ja 3,8 huiteilla sai pistää laturiin kun ei ollu hönkää enää :(
Aika tarkalleen muuten oli kaksi viikkoa noi 18350 purplet käytössä Danissa ~17watilla. Sen koommin ei ole edes tehnyt mieli laittaa putkeen. Hyvin tuli sekin 10€ käytettyä. :cheer:
Mä oon ollu erittäin tyytyväinen noihin LG:n 2500mAh akkuihin. Iskee hyvin ja kestää pitkään.
Mulla pyöri gennyjä ~0,5 ja drippereitä 0,2-0,3 kieppeillä.
Mietiskelly just tuota, että kuluttaako nuo 0.2ohm setupit akut ennätysajassa loppuun. Tuntuu kuitenkin olevan melko ongelmana monellakin isoon purkuvirtaan kykenevällä akulla. Itse olen nyt käyttänyt 18490 AWn akkua tuollaisella 0.2oh setupilla ja eihän tuo ainakaan vielä ole särkynyt.
Jasso on kurmoottanu kunnolla. Mulla on LG:t ollu lähinnä siinä ohmin pintaan tehdyissä setupeissa. Danissa yks älgee kestää heittämällä koko päivän, kun ajelen siinä 12-15watin tehoilla.
Kyllä se sitä tekee jos päästää liian alas jatkuvasti. Itellä yleensä menee vaihtoon 3,5-3,6 kieppeillä mut noi kyykkäs alusta lähtien :(
Saatana ku kyrpii, Harvest Berry loppuu ku pink-mulen paketti on vieläki matkalla :( Varmaan puol litraa muita liemiä kaapissa mutta on se silti rankkaa :'(
Noniin nyt alkoi satamaan ihan helvetisti ja salamat välkkyy jatkuvasti ja ukkonen pitää niin saatanan kovia pamauksia ettei tässä kyllä nukuttua saa
Ukkostutkat näyttää hyvältä, jos onni käy niin toi mörkö Turusta jaksaa tulla tänne asti! :yeah: Yöukkonen! :wheee:
Ei taida Tornioon asti kuitenkaa :glare:
Mulla o iha sama mihin toi menee kuha se lähtee täältä pois ja nopeesti tai päivällä saa mun puolest olla taas tääl vaik mimmone ilma mut ei yöllä. No 5.50 kello soi ja töitä kohti aivan väsyneenä.
No jos huomenna. Tai siis päivällä. :(
Ei kyllä se pikkuhiljaa etenee, hitaasti mutta varmasti, jaksaa jaksaa! :yeah: Mutta sitten jos se tulee päälle niin mua alkaakin pelottaa. :crying: Rakastan ukkosta kunhan se pysyy vähintään 5 kilometrin päässä, silloin uskaltaa mennä uloskin ihailemaan ja salamat yöllä on kauneimpia taivaanrannassa <3 Ja semmoinen kaukainen kumu <3