Tänään tuli iStick 100w ja Subtank mini koekäyttöön. Mutta mitä tekee noin järeellä watti määrällä? kun n.18w:ssa (0.5 coil) alkaa jo maistumaan shaisse suussa.
Printable View
Tänään tuli iStick 100w ja Subtank mini koekäyttöön. Mutta mitä tekee noin järeellä watti määrällä? kun n.18w:ssa (0.5 coil) alkaa jo maistumaan shaisse suussa.
Kompataan tuota. o,5 ohminen pystykoili ja 55W kärsi laittaa tehoa. Suu ei vain montaa hatsia kestänyt kuumaa höyryä.
Ite vetelen pystycoil atoa 35-40w. Eli luultavasti jäänyt vanut vähän kuiviks.
Kysymys.
Voiko tilaa useasta paikasta samaan aikaan litkuja, että menevät läpi tullista ja vaikka samasta paikasta Sunnuntaina ja vaikka Tiistaina? Tietty se 3KK:n määrä.
No ETA:sta :)
Kokeneemat auttakaa .Mitä tarkoittaa "Kaiffari" "Russian" "Minttu" ? Ostin huutokaupasta pari noista ensimmäistä niin kiinnostaisi tietää mitä on tulossa ja minttu on tullut uutena en tiedä mistä :hatsoff:
Kaiffari on kayfun, russianista ei muistikuvaa :D
Minttukuntoinen = uutta vastaava
Russian 91% kaiffarin koosta oleva "kopio"
Mikä idea noissa itse korjattavissa atopäissä on? Esim subtank minin mukana tulee 0.5 ohm ja 1.2 ohmin tehdasatot ja mitä youtube videoita on katsonut, niin värkkäävät jotain 1 ohmin vastuksia noihin rba atomisaattoreihin. Eikö tuo 1.2 tehdasato aja melkolailla saman asian? Saako niistä ehkä paremmat höyryt jostakin syystä, vai tehdäänkö niitä vain tekemisen ilosta ja säästösyistä (ei tarvi tilata tehdasatoja)? Eli onko noilla itsevärkättävillä coileilla mitään järkisyytä ajatellen höyryttelyhetkeä? Jotkut tosi pienivastuksiset värkkäilyt ymmärrän, niin saa valtavat pilvet mutta nuo tehdasatojen kanssa saman ohmiset...?
Mulla on tällä hetkellä delta 2 ja varalaitteeks on aatellu jotai Rda hommelia.
Mikähä ois hyvä ensimmäiseksi? on joskus olluna octopus mut sehän nyt oli iha perseestä :D
Minkähä paksusta kanthaalia olis hyvä käyttää? jossain 0.35-0.4 ohmin setupeissa? Montako kieppiä jne...
Oon miettiny joko dogea tai jotain infinite stillarea yms.
Kannattaa kattoa youtubesta videoita aiheesta. 0.35-0.40 ite käytän noissa lukemissa. Coilin halkaisija määrää kiepit ja onko single, dual, jne. Sekä itse tyyli, parellel, normikiepit, microo vai macroo. Mahdollisuuksia loputtumiin. Rda atoja on nykyään niin älytön määrä että kyllä suurin osa on hyviä. Sanotaan vaikka plum veil, ilmaa löytyy. Doge ok. Ja sit se pumpuli, kannattaa käyttää luomua. Japanilaista esim. Ei mee keuhkot nii riekaleiks. Toi on nyt vähän että mistä tykkää, haluutko puhaltaa rajuja pilviä, haluutko enemmän makua, mikä tilavuus sisällä kun rakentelee. Aito vai klooni? Kato videoita, helpottaa kummasti. Rip trippersiltä löytyy sen puolen parhaat arvostelut sekä coilien vääntö vinkit. Niillä itsekin joskus "viisastunut" :)
Vähentääkö lämpösäädettävien vastusten käyttö tankissa niin neste kulutusta verrattuna normaaliin vaikka 0.5ohm vastukseen?