Ja jos löytyy hasselhofin vertainen rintakarvoitus, niin täällä lankee kaikki polvilleen.
Printable View
Ja jos löytyy hasselhofin vertainen rintakarvoitus, niin täällä lankee kaikki polvilleen.
Jep[emoji36] jasso tietää kuviot[emoji38] Temoselta ei oo kuvaa herunnut vaikka miten olen yyveellä vonkunut[emoji53]
Poka soitti tänään,että olis jänö ollut kuolleena parkkipaikalla ja mun piti hakea se.Mulla oli jo paistin kuvat silmissä, mutta se olikin viety jo [emoji51]
Temonenkin naapurikylältä enkä mä siellä oo oikein koskaan nähnyt höyryttelijöitä, apsilla joskus pilviä pihalla vaan... :thinking:
Tästä tulikin mieleeni, täytyy napata hirvee sulamaan niin saa viikonloppuna herkutella 👍
Haa mä otin mökkievääks savusaunassa palvattua possua [emoji173]
Ihana mies[emoji173]
Nyt mun alkoi tekemään mieli KUNNON lihaa[emoji39] en ole vähään aikaan syönytkää ja dieetillä pitää olla[emoji21]
Eiköös nykyajan trendidieetteihin kuulu herkkupäivät? Vähän niinkuin mukulana oli lauantaisin karkkipäivä.
Meillä on vieläkin namipvä lauantaisin vaikka jätkät on isoja[emoji2] itse on pakko jättää väliin..ei tee edes tiukkaa[emoji36]
Haha, täytyykin lauantaiaamusta käydä koputtaan vanhempien oveen ja kysyy missä lauantaikarkit on 😁
Kai se on mentävä kohta taas nukkumaan.
Mä vältän myös huonoja hiilareita koska turvottaa ja tulee vatsakipuja.Tarviin hiilareita kyllä, että jaksaa töissä.
Ihan normaalia luonnonkiertoa peikko[emoji2] ei mulle tekis tiukkaa ampua eläintä syötäväksi.Näin meillä on tehty aina ja siihen olen kasvanut.Pidetään kanta kurissa...tosin ylilyöntejä niissäkin käynyt mikä ei ole hyvä asia.
Mä käsittelen, laitan ruoaksi kaiken mitä metsästän ja myös syön. Varmaan suurin osa metsästäjistä tekeekin niin. Riistaa & luontoa kunnioittaen. Viime lauantainakin ammuin rastaan ja grillasin peukalonpään kokoset täkkälihat makkaratikun nokas saunan pesässä [emoji106]
Aamen[emoji8] mutta näinhän se on, juurikin luontoa kunnioittaen[emoji106]
Jassooooo! Kuis kauan sun helmen tarttee muhia vai onko ravistus ja tankkiin kamaa.
Huomenna on perjantai [emoji2] jei!!! pitää keksiä jotain kivaa vkoloppuna...mutta mitä?
Huomenna pääsee taas möksäilee
Huomenna vapaapäivä! Iltapäivällä lapset kyytiin ja mökille porukoiden ruokittavaks :) Ensi viikonloppuna onkin sitten pari iltaa paljuilua hullussa humalassa :D
Molemmat möksää koko vkolopun[emoji4] puulavedellä olis mökki mut en pysty vanhempien kanssa olemaan koko vkoloppua kimpassa[emoji51]
Tuli muuten mieleen, että Twisted on hävinnyt kokonaan täältä? [emoji53]
Kyl täällä on ihan kotiviikonloppu tulossa 😊 sen verran kerääntynyt noita katsomattomia leffoja. Lauantaiehtoolla lämpee sauna ja pari franziskanerin weissiä odottaa jo kylmässä.
Mä taidan alkaa kattomaan vkoloppuna Narcosia kun sitä on kehuttu ja mun pojatkin diggaa siitä joten [emoji2] koska meillä sama maku[emoji173]
Mihinä äSSä paappa o [emoji30]