Juu nuo kiharat karvat hämäsi. Täällä taloudessa on 2 Espanjan vesikoiraa, joilla samanlainen karvoitus
Olikos puffilla jotain mmkisaakennuskoodimiinus20prossaa-koodeja?
Jos nyt tilaa niin tilaus on tänään 17 jälkeen noudettavissa kiskalta?
pössy28 onko tänään 11 aikaan tilattu paketti jo noudettavissa triosta?
Verkkokauppa tökkii.. Muutaman tuotteen ehtiny lisätä koriin ja ei enää lataa sivua??
Aamulla oli sama juttu.
Fogger v4 on kalliimpi muuallakin, että sinänsä 35€ Puffilla olis ihan kohtuu.
Mutta iso epäselvyys on niissä versioissa, v4:sta on jo kolmea erilaista liikenteessä. Ostaja ainakin haluaa tietää minkä version saa.
Edit: Fogger v4 versiot:
http://www.reddit.com/r/electronic_c..._place_to_buy/
^
Toi ~34€ tais olla halvin mitä löysin nopeasti katottuna ennen tilausta. Ranskasta löyty vissiin kans mutta menee sinne 40 tienoille hinta. Ja jos 35€ Puffi pystyisi Foggeria myymään voisin kuvitella ainakin että ottajia olisi, ihan vain jo toimitusaikojen takia.
Itelle sattu Rev.1 kohdille ja erittäin toimiva peli oli siihen asti kunnes pesin kamoja ja pompsahti tankki lavuaariin. Eka asia mitä tein oli että katoin onko puffilla vara tankkeja. :D
Unohtuu vain se, että tuo on duali, eli vaatii enempi osaamista, kuin aiemmat ja osuu Megan kanssa samoihin hintoihin.
Mä en vain oikein näe, miten tälle olisi kovin isot markkinat.
Toki minimimäärä vaikuttaa, mutta silti sitoisin ennemin pääomaa Kangerien lisätilaukseen, ne kun TULLAAN viemään käsistä kiitos ylistävien revikoiden.
Onhan puffilla vieläkin Megaa saldoilla, ja on ollut jo jonkin aikaa. Eli ei nyt ihan käsistä niitäkään viedä. Ja muutenkaan ei tässä tainnut olla kyse siitä että vaihdetaan Fogger kokonaan Megan tilalle. Kummallekkin varmasti löytyy ostajia kun kuitenkin vähän eri ryhmille tarkoitetut laitteet.
Toki, mutta kaikille ei voi olla kaikkea, jostain joutuu tinkimään.
Eri ryhmillä tarkoitin enemmän niitä ketä rakentaa omat setupit mihinlie höyryttimeen vs ne ketä haluaa vain lykätä litkut sisään ja höyrytä. Voisin väittää että veljellä(joka kuuluu tähän myöhemmin mainittuun ryhmään) sulaisi aivot ennen kuin saisi Foggeriin toimivan setupin rakennettua. :D
Ja ihan hyvin Fogger/Kaiffari/Russian toimii duunissa tai vapaa-ajalla. Ei ne setupit sieltä minnekkään katoa. ;)
Mitä keskusteluja seurannut niin original (ilmansäätö ei kierteillä) ja Rev. 2 (leveämpi höyrykammio) tuntuivat saavan eniten fanitusta.
Mutta tän ketjun Fogger-keskustelua seurattuani oon alkanu itekin epäröimään notta kannattaakohan sitä sittenkään ottaa Puffille. V4 original on kyllä kirkkaasti parhaiten höyryävä ato mitä oon kokeillu, mutta mun ostomäärät ei varmaan ihan riitä Puffille...
Kauppasofta tökkii nyt ikävästi. 4 tuotetta saa laitettua koriin, mut viidettä kun koittaa laittaa, niin jää vaan pyörimään tyhjää.
Koko päivän sama homma!