Kalja auki, valkosipuliperunat uunissa, viini dekanteriin ja kohta aloittaa pihvin paistaminen..
Printable View
Kalja auki, valkosipuliperunat uunissa, viini dekanteriin ja kohta aloittaa pihvin paistaminen..
Ei se oikeestaan oo mistään leffasta, shortti paremminki.
https://www.youtube.com/watch?v=0z6xGU2_g9s
Tuitun ei kannata kattoa tuota loppua varsinkaan tai on paskat housussa.
Siis hyi helvetti, toi on oikeesti jotain ihan järkyttävän sanoinkuvaamattoman kammottavaa! :eek: Tungin nyrkkiä suuhun ja vaikka arvasin että se lopussa tekee jotain niin huusin yhtäaikaa :laugh: Ei toi loppu enää toisella kertaa ollu paha kun se on tollanen överi hyökkäys, karmeinta on toi kun se makaa tossa ja noi silmät pyörii päässä ja toi irvistys (virnistys?) voi jee... Uskaltaako sitä enää ikinä nukkua jonkun vieressä... :laugh:
http://i.imgur.com/zxdJ36u.png
Jos olisin likainen konsolipeasant ja pelaisin jollain paskaboxilla (hyi vittu :antismoke:) niin haluisin tän. :lol:
Onko putkimodeja jo hieman liikaa ja markkinoiden kyllästymistä Suomessa havaittavissa vai kuvittelenko vain? Näyttää, että he-putkia on todella paljon käytettynä myytävänä ja uusia pukkaa jatkuvasti markkinoille ympäri maailmaa.
Niin, saattoihan meidän pikku profeettamme olla oikeassakin. Miksi maksaa yli 40€ metalliputkesta. :teaching:
Lähinnä yleisesti myynti on täällä menny aika minimiin tai sitten täytyis melkein ilmaiseksi myydä kun klooniputkia rupesi enempi pyörimään ja sieltä fastechltähän niitä on sankoin joukoin tilailtu. Kovin montaa owl:ia en ole vielä myynnissä nähny ja swani on ollut jo aika pitkään markkinoilla mutta ymmärrän kyllä pointtisi siinä että joillain ei putket telineissä viihdy viikkoa kauempaa.
No onhan noita owl putkiakin myynnissä jo jokunen ollut ja en todellakaan tarkoittanut rajata yhteen valmistajaan vaan lähinnä otin vertailuksi vain kehutut Suomalaiset. Sama juttu Reaverin ja useiden ulkomaisten putkien kanssa. Mielestäni jopa Caravelaa näkynyt yllättävän paljon myynnissä ihan viime aikoina. Yleisesti tuntuu, että dna-boxit ja dripperit olisi se next big thing noin haluttavuuden kannalta ja noiden hintoja ei paljon tartte pudottaa kun menevät.
Edit: tämä siis todellakin ihan mutua. En mitään empiiristä tutkimusta ole tehnyt. Ainostaan seuraillut osto- ja myyntipalstoja molemmilla foorumeilla jos siellä olisi jotain kiinnostavaa.
Vähä harmittaa yrittää myydä ees kohtuu samaan hintaan ku mitä itte kirpparilla maksanu kun hyvänä pitää.. ei mee millään kaupaks juuri mikään koskaan:(
Totta puhuen onhan toi Caravela hiukan dinosaurus lajissaan mutta pirun hyvin tehty muuten. Ajat muuttuu ja porukoiden mielihalut, yhdessä vaiheessa joka toisella oli jonkinmoinen piippu, nyt se on kääntymässä laatikoiden suuntaan. Tosin kehtaan väittää että niin kauan kuin genesis atot säilyttää suosiotaan niin mekaaniset ei poistu näyttämöltä. Dripperit tuntuu aina silloin tällöin nostavan päätään, oliskohan pumpulilla ja microcoileilla tekemistä viimeisimmän nousun kanssa :thinking:
Se luultavimmin vaatisi jo erilaista akku tekniikkaa jos ei stickeri tyyliset ratkaisut miellytä. Eipä silti, mekaanisetkin meinas jäädä taka-alalle kunnes evolv toi markkinoille kick piirin. Sitten kun väki hurahti RBA vehkeisiin niin nousivat takaisin arvoon. Hiukka tuntuu heilahtelevan puoleen ja toiseen höyryttely maailma, katsotaan mitä huominen tuo jos eu:n perkele ei tapa kehitystä sitä ennen.
Ei hitto, oon vannonu ettei enää koskaan omaa hevosta, mutta mä olisin maailman onnellisin jos tästä tulis mun. :crying: Mä oon kytännyt tota jo tammikuusta asti kun näin myynti-ilmotuksen, ja aina vaan käyn katsoon uudestaan ja uudestaan tota videoo. Komea hevonen mutta on hintakin aika komee.
Open Mind 19.10.2013 - YouTube
Edit. TAJUSIN ETTÄ NYTHÄN ON MAALISKUU!!! KEVÄT!!! :yeah: :wheee: