Niinhän ne lupaili lämmintä kesääkin
Printable View
Ja kosteeta pesää, muttei päästy hinnasta sopuun.
Pieneen purkkii vaikka banaania/muuta sokerista hedelmää pieninä paloina -> pingota kelmu tiukalle siihen rasian suulle -> tökkää lyijykynällä siihen kelmun keskelle n. 3mm halkasijalla oleva reikä ja laita vaikka lavuaarin vieree ja anna olla siinä pari päivää. Sit ko siihen laittaa kannen päälle nii ne banaanikärpäset tukehtuu sinne purkin sisälle ja ne voi vaa sit nakata roskiin
Innokinin mainososasto vedellyt taas kunnon aineita:
http://images.tapatalk-cdn.com/15/10...d1ba166377.jpg
Terveisiä duunista, ihana päivä taas tänään.Nyt mä osaan säätää patterit ja pääsin kattelee hienoja juttuja...mä oon niin love tähän hommaan.En oo oikeesti tiennyt, että tää on näin kiinnostavaa[emoji2] http://images.tapatalk-cdn.com/15/10...a2d439369c.jpg
Tää kuuluis kyllä ärsytys ketjuun mut laitan nyt kuitenki tänne.
Kiva olla paimiossa jumissa. Aamulla tulin työkaverin kyydissä ja sillä kävi päivällä joku tapaturma ja joutu lähtee kesken päivän pois.Niin ja ois ees auto kotona ni bussilla pääsis viel helpolla mutku aamulla ajanu tuulissuolle josta kaverin kyydillä jatkoinme matkaa.
Piti vaihtaa pumpulit, oli vähän tummat[emoji38] nyt on masu täynnä sapuskaa ja kahvit juotu[emoji39] olisko päikkäri aika? sitten yritetään elvyttää auton puhallin, menee varmaan koko ilta siellä[emoji51]
Siskonmies varmaan soittaa kohta joten meen hetkeksi huilimaan niin jaksaa duunata autoa loppuillan.Toivottavasti tulee kuntoon[emoji106]
MILLON tulee patrikin pirtelöö??? Lähettäkää nyt joku hamsteri yks pullo mullekkin :(
Vihdoin kotona kai sitä jotain ruokaa tarvii kattoa.
Kauppaan pitäs lähtee ja tankille. Huomen @mokki ja sunnuntaina seuran hirvikokous... Oisko se loimulohi lauantain ruoka? Huomenna luvattiin myrskynpoikasta jopa [emoji16]
Ääh! siskonmies hoitaa [emoji2] otettiin moottori irti ja se ainakin toimii, kun annettiin virtaa.Piti tänään laittaa se, mutta just soitin hälle ja oli vasta tullut töistä joten peruuntui[emoji21] sunnuntaina menen aamusta sinne.Pitäisi ajella pitkiäkin matkoja tolla niin olisi hyvä saada kuntoon...muuten mulla tulee paha mieli[emoji37]
Perkele! tein taas 100ml piparminttua, maanantaina tein viimeksi ja jätkä on kössinyt putelin.Nyt jemmasin ettei se löydä sitä[emoji36] enkä ole edes ihan varma minkä vahvuista tää on..veikkaan 4,5 mg suunnilleen[emoji51] stana, ei mee taas ihan putkeen [emoji38]
Aja tänne turkuun tallille se ni laitetaan kuntoon 💪 ollu töissä muutenkin pösöviikko niin kyllä siihen yks vielä mahtuu.
Patrikki on pahaa[emoji90]
Hokasin vasta eilen, että capellalta voi tilata suoraan edukkaasti isompia satseja tiivareita.Ajattelin kokeilla, kellään mitn kokemuksia?
Mulla olis kamala puheripuli, mutta kun jengi on jossain niin häippäsen suihkuun[emoji36]
Ja mä tulin just.