Kunnon panohanskojen virkkaaminen kysyy keskittymiskykyä ettei ajatus tai silmä karkaa.
Printable View
Kunnon panohanskojen virkkaaminen kysyy keskittymiskykyä ettei ajatus tai silmä karkaa.
Äähh...pakko poistua, lähden viemään koiraa lenkille [emoji4]
Katos perhana, niin minäkin. Ollaan ihan samiksia.
Mietin, onko olemassa ihmisiä, jotka on loistavia nettikeskustelijoita ja täysiä urpoja IRL?
Miru, kun sä oot piikannut ja rempannut, sun ei tarvis koskaan enää selittää mitään. Respect.
Höyrypää, sä oot 92 ja jasson iskä, joten olet juuri oikeassa seurassa.
Itse tulin juuri saunasta. Me vanhat ihmiset tykätään saunasta.
Ääää perkele poppaa poppaa. Onkos nämä super subohmi vehkeet sellaisia ,että vg menee läpi vaan sen takia,että nämä kuumuu niin paljo,että näillä voisi tislata vaikka pontikkaa. Viddu. Ei oo kyl mun laji. Palaa huulet ja ruikkii ketjuvapoilussa ihan nestettä kitalakeen.
Kaalimato Liukuvoide - Mansikka | Kaalimato.com
Jos tolla loppuis narina? Tai ihan perinteinen tummeli?
IRL yleensä pystyn puhumaan vaakatasoon,mutta pidempään seurusteluun ei riitä aika tai tahto. Joko itseltä tai toiselta.Lainaus:
Katos perhana, niin minäkin. Ollaan ihan samiksia.
Mietin, onko olemassa ihmisiä, jotka on loistavia nettikeskustelijoita ja täysiä urpoja IRL?
Ja kaveriksi uutuus jokapaikassa mainostettu ?
http://www.kaalimato.com/catalog/Kaa...i_p_32460.html
Mitäs poijaat kaalimadoilla?
Ennen jakso kantaa vesiämpäriä stondiksella, ei enää :(
Polvet reistaa [emoji57]
Jos polvet reistaa niin miten olis kuntoilulaite?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...9c18c3eca7.jpg
No. Jos pari tuntia panee ihan urakalla,niin täytyy sitä välillä huilatakseen käyttää moottorivoimaa. Tuli polteltua keuhkot pilalle ettei enempää jaksa. Pitää aatella naista klans nääks.
Minähän en tarvi ollenkaan nosturia isompienkaan veneiden nostoon. Liinat vain mulukun ympäri ja jynkkyä kahtomaan. Muistaa vaan kävellä sitte taakse päin ku seisokki on kovimmillaan.
Tuli mieleen 90-luku tästä mokkulasta, kun aikanaan piti oliko ennen tuntia pirautella uudestaan operaattorille, koska eka tunti meni pelkällä alotusmaksulla. Meni pahasti guage-matsit poikki. Tääkin katkoo välillä ja pitää reconnect. Varamiespalvelu.
Täällähän on otettu oikein miehestä mittaa[emoji6] siis mikä toi miesten jumppa vehje on? onko toi edes oikea vai joku pila?[emoji38]
Se on kuule uusinta uutta nykyään :teaching:
https://www.youtube.com/watch?v=jby0I-zLj9c
Ookoo...olen sanaton [emoji15]
Muistutus itsellä
ÄLÄ AVAA Ahen linkkenä enää koskaan
Josta tuli mieleen,että silloon kun minä olin nuori,niin puhelin oli sellainen kammesta veivattava joka yhdistyi keskukseen. Ei siis mitään numerovalintoja. "Hallo hallo... miun pitäis soittaa numeroon xxxxxxx"" ja silloin tällöin silti tuli vikasoittoja. Postipankin numero oli 94 ja meitin 95. Keskusneiti tökkäsi plugin viereiseen numeroon. Isoisän puh nr oli 3 eli oltiin melko kärjessä kun puhelimia jaettiin meitin kylillä.
Tavallaan nostalgiaa on siinäkin kun netti yhteydelle varasin joka päivä puoli tuntia puhelinmodeemilla.....