3 kpl OPO invitejä tarjolla! Tänään tuli shareable invitet siis, ja nyt ilmoittautukoon ne, ketkä tarvitsevat!
Printable View
3 kpl OPO invitejä tarjolla! Tänään tuli shareable invitet siis, ja nyt ilmoittautukoon ne, ketkä tarvitsevat!
Mullekki kelpais :)
Sipsipussille laitettu YV:nä, pBaBlo:lle spostilla!
edit. ja osasinpa sorkkia vielä saman linkin.. sipsipussi, laitan sulle toisen.. :D
edit2. ja jos nyt jompikumpi (tai kukaan muu) ei sattunut saamaan inviteä (claimattua) niin vedä hihasta ja laitan uuden..
Harmi kun kerkesin jo note4 hakea kun ei inviteä näkynyt :)
Vielä 1 kutsu jäljellä! YV:llä tavoittaa helpoiten jos tarvitsee ;)
Kiitoksia :)
Niin no osamaksulla se ei tunnu niin pahalta :)
Mulla on Samsungin Trend Plus, onko mahdollista että tää puhelin on itsessään niin tehoton mopo ettei meinaa netti pelata edes normaalissa surffailussa? Mulla oli vielä viime kesänä Lumia joka oli reippaasti kalliimpi mitä tämä oli, ja liittymä (ja netin nopeus) oli sama. Ja netti toimi ihan loistavasti silloin. Voiskohan tota puhelinta jotenkin "keventää" vai pitääkö suosiolla ostaa parempi?
Ja mä kun mietin Lumpan levitessä että kai sitä nykytekniikka on niin pitkälle kehittynyt että satasella saa ihan hyvän puhelimen jonkun heppatallinetin lueskeluun...
On hyvinkin mahdollista. Itsellänikin rupesi Galaxy S2:ssa nettisurffailu olemaan aika tuskaista jo loppuvaiheessa. Perus siivous voi toki auttaa, mutta onhan tuo Trend Plus melko tehoton.
Mun mielestä tää on ollu susipaska heti kun osti, mutta on se kyllä pahentunukki. Ehkä ne (mun mielestä aika vähäisesti kumminkin) ladatut sovelluksetkin saa sen lagaan pahemmin. :(
Varmasti saa, eihän siinä ole RAMiakaan kun 768MB :mellow: Suosittelen parempaa puhelinta jos oikeasti tarvihet surffailla yms. (OPO, vink vink....:rolleyes:)
Edit. kutsu muuten meni, pääsimpähän eroon...
Tarjouksia vaan kyselemään. :D
No kyllä mä muuten voisin, mutta kun tuntuu ettei vaaleanpunaisia löydy järkevästä hintaluokasta. Miksei ne voi noista parin sadan puhelimista tehdä ihanan värisiä. :glare: Ootan ehkä että tulis jotain uusia kivemman näköisiä puhelimia markkinoille.
Vaaleanpunaista...:blink: Kai ne on kriteerit kullakin.. :laugh:
Luulis että millä tahansa puhelimella kykenis edes jotain heppafoorumia lukemaan. :blink: Mutta joo, jos olisin ollu fiksu niin olisin satsannut sen pari kolme sataa puhelimeen. Kalliimmaks tulee ostaa ensin paska ja todeta se paskaks.
Se on melkein tärkein kriteeri! :teaching: Tai no ei sen ole pakko olla välttämättä vaaleanpunainen, saa se olla vaikka violetti tms.
No saahan sitä erivärisiä kuoria kaikkiin puhelimiin? Vai onks kuoret "niinku siis nii lääst siisön"? :lol: Ne on muuten oikeesti hyödyllisiä, pelastanut omanki puhelimen monta kertaa..
Mulla on käytössä iänikuisen vanha Samsung galaxy s plus. Nyt tuumaillut, jos vaikka joululahjaksi ostaisi itselle uuden kännykän.
Ei tarttis olla mikään älyttömän iso, eikä hinnakas, kun käyttö loppupelissä aika vähäistä. Nettiä selaan mieluummin PC:llä tai tabletilla, puhelimella en siis niinkään. Kamerakaan ei tarttis olla ihan pimpan päälle, tietysti saa olla "hyväkin". Pelikäyttöön on muut laitteet kuin puhelin.
Vähän ajatukset kallistunut Samsung galaxy s4 minin suuntaan, hinta aika passeli (mun käytölle) ja ei liian iso. Onko kokemuksia ko. puhelimesta tai muita suosituksia, hinta max. 300 egee ja oltava android puhelin.
tuittu, ebäy on kuoria pullollaan.
Pottula, Motorola Moto G tai Moto G LTE (jos haluat microSD tai 4G LTE), alle 200€.
Ei siis 2014 malli vaan 2013, 4.5" näyttö 1280x720 resoluutiolla jne. Tuossa S4 Minissä on se 4.3" näyttö mutta resoluutio on 540x960 jota ei niin kiva ole katsella, ~256ppi vs ~326ppi.
Lisäksi GSMArenan testeistä poimittuna S4 Minin kaiutin ei yhtä voimakas kuin Moto G, esim soittoääni 75dB vs 82dB tai puhe 66dB vs 77dB.
Moto G / G 4G
+ hinta, kohtuullinen näyttö ja akkukesto sekä nopea käyttää
- köyhä kamera, vähän sisäistä tallennustilaa ja jos haluaa microSD/LTE niin pitää pulittaa parikymppiä enemmän
Tuossa kokovertailu GS+, GS4M, Moto G ja Moto G 2014, kalibroi omalle näytöllesi.
Samsung Galaxy S Plus vs Samsung Galaxy S4 mini vs Motorola Moto G vs Motorola Moto G (2014) - Visual phone size compare
Edit: Vilkaisin myös GSMArenan GS+ tiedot kaiuttimessa, näköjään sama kuin S4 Minissä eli soittoäänen voimakkuus 75dB ja puhe 66dB. Jos haluat voimakkaamman kuin nyt niin sitten ainakaan ei kannata ottaa S4 Miniä.
Moto g:tä harkitsin pojalle mutta päädyin kuitenkin sitten trend plussaan, lapsilla kun nuo puhelimet saattavat kokea kovia...
Mutta moto g olisi varmaan ollut parempi vaihtoehto, kunhan olisi pysynyt ehjänä. Trend plus on sikahidas (ei sentään yhtä hidas kuin gio) ja muisti on jo ihan täynnä.
Eli siis ota se moto g jos pidät s4 miniä vaihtoehtona, ja kuten lagittaja sanoi, se vanhempi versio
Trend Plussasta sai ihan kelpo kännykän kun sieltäkin karsi rankalla kädellä sitä bloatwarea pois. Kaikkea ei toki pysty ilman roottausta poistamaan, mutta suurimman osan pystyy jäädyttämään jolloin ne ei kuluta muistia.
Moto G:n miettijälle suosittelisin tutustumista Ace 4:ään. IHAN eri puhelin kuin kolmonen. Super amoled näyttö ja näyttö jopa toimii.
Tilasin muuten Opoon mielenkiintoisen kuoren/kuoret:
Slim Fit Tough Dual Layer Protective Durable Luxury Case for Oneplus One | eBay
Mielenkiintoselta vaikuttaa, tähän mennessä käyttäny diztronicia muutaman päivän, sit ohuempaa muoviläpyskää viikon tai pari mut suurimman osan ollu ilman kuoria, pelkkä ultimate shield lasisuoja näytössä.
Vähän mietityttää et toimiiko toi suoja tän lasisuojan kanssa.
e: tässä vielä juutuubi arvostelu ko, suojasta:
https://www.youtube.com/watch?v=Uno9ttc9DIs
Kiitos linkistä, otin testiin.
Itse olen ekasta päivästä lähtien käyttämyt OPOn omaa flip coveria. Se on hyvä. Näytön suojana Nillkinin 9H. Vähän tulee paksuutta asuolla mutta flippi toimii hyvin silti.
Jaahas, pamahti 3 inviteä. Onko tarvetta?
OPOlle siis.
Jaa, täällä kans 3 inviteä jaettavana jos jotain kiinnostaa :)
StilGut - OnePlus One leather case, "Book Type"
Tuo himottaisi OPOlle hommata. Laadukkaan oloinen. Noten kanssa tottui tuohon flippiin.
https://forums.oneplus.net/forums/invites/
Tuolla menee kutsut samantien. Suomessa tuntuisi olevan ylitarjontaa.
Mitäs mieltä on raati Samsungin S5 Activesta? Nyt on käytössä ollut tuo nelonen ja on palvellu kyllä hyvin.
Sony xperia z1 on ollu jo vuoden taskussa. hyvin toimii ja kaikinpuolin tyytyväinen. Suosittelen Aktivea harkitsevalle ainaki miettimään kyseistä/uudempaa mallia vaihtoehdoksi
Aikaslailla samalla viivalla näyttäis olevan tuo Z3 ja S5 Active mitä koitin vertailla. Plussia ja miinuksia saa kertoa.
Z3 vähän vajaa 650 ja S5 active 599.
Sonyssä parempi kamera, paremmat kajarit ja mikit. Activessa suojatavaraa ympärillä, Z3 runko metallia ja lämpökäsiteltyä lasia.
z3 compact viikonlopputarjouksessa 399€ cyperphotossa..
Oho tänää sitte tarttuu note 4 mukaa