Crysis 3 lähti käyntiin pleikkarilla. Tosin eksyin multiplayer puolelle ja jäi vähän toi stoori kesken :rolleyes:
Printable View
Crysis 3 lähti käyntiin pleikkarilla. Tosin eksyin multiplayer puolelle ja jäi vähän toi stoori kesken :rolleyes:
Huh kun meinasi vastustella PS3:n kanssa. Oli tarkoitus myydä kaverille itsellä käytössä ollut 40GB FAT pleikkari ja korjailla itelle käyttöön wanha kunnon 60GB malli. Mulle on noita PS3:a kertynyt tuonne kaappiin 5 kpl joista 3 60GB mallia. Noh ei muutakuin toimeen ja irto-osista pleikkaria kasailemaan.
Kaverilta ostetusta YLOD pleikkarista emolevy uuniin, toisesta rikkinäisestä paras virtalähde ja ehjät kuoret. Kone kasaan ja tulille, toimii hienosti! Walking dead peli storesta lataukseen ja nukkumaan. Seuraavana päivänäpäs se ei enää toiminutkaan, ei lukenut levyjä eikä päässyt storeen! Lopulta sain toimivan koneen kun kaikista kolmesta 60GB mallista vaihtelin osia ristiin :)
Yllättäen tuo kaverille tarkoitettu pleikkarikin hajosi ennenkuin ehdin myydä sen ja toinen 40G malli hajosi uunituksen yhteydessä kun unohdin muistin patterin paikalleen ja se räjähti :D Summasumarum: 3 korjauskelvotonta pleikkaria kolmessa vuorokaudessa :D
Ei näitä nykypäivän konsoleita oel tarkoitettu kestämään isältä pojalle. Itse ostin pari vuotta takaperin 360:sen 120€ käytettynä ja RROD korjattuna ja eikös siinä ole tässä vuoden sisällä ollut DVD-aseman kanssa ongelmia, USB-portit hajalla ja kaikkea muuta pientä. Yllättävästi kaikki ongelmat loppuivat, kun laitto JTAG-modauksen ja heivasi DVD:t ja netin pois laitteesta. Tietty vielä muutama peli ihan aitoina on, mutta pitäisi tuo DVD-asema korjata niiden pelaamiseksi. Tosin noista muutamastakin pelistä voisi luopua, kun en niitä jaksa pelata, mutta kaikki (Halot ODST:stä Reachiin, Fable 3, Brütal Legend, Forza 3 ja Alan Wake) sellaisia, että lähes kaikilla ne on ja mihinkään GameStopiin, Viihde Pysäkille tai Gameparadiseen niitä viitti viedä myytäväksi, kun ei niistä mitään saa.
Ja verraten siihen, että nykyiset konsolit menevät rikki yleensä siinä 5 vuoden sisällä, niin täällä vielä täysin kunnossa ja toimivina Commodore 64, Famicon, SNES, Sega MegaDrive, PS1 ja pikkuvikainen PS2.
Löytyy myös NES, Nintendo 64, Nintendo gamecube(x2), PS2(x2) ja PSP toimivina. Noita PS3:sia ei sitten enää olekkaan kuin yksi toimiva ja kasa varaosia :D
Itse aiheeseen: Uncharted 3:sta tullut muutamana iltana hakattua. On kyllä loistava peli, niinkuin aiemmatkin Unchartedit.
Onko kokemuksia skyrimin monster modista joka sekin piti etsiä netin syövereistä kiitos nexuxen naxien :) Tuoko samalla tavalla lisää positiivista maailmaa korottavaa pelattavuutta verrattuna fallout 3/NV ?
Juu se on se kun vanhoissa laitteissa on sisällä vaan muutama osa ja paaaljon muovia päällä suojana (tullut joskus kurkittua laitteiden sisuskaluja ihan mielenkiinnosta). Ei ole paljoa osia jotka voisi mennä epäkuntoon. ;)
Itse oon huomannut noissa vanhoissa että vain johdot menee huonoon kuntoon vuosien käytössä, itse konsolit kylläkin toimivat hyvin. Meillä parit toimivat Megadrivet, toisen adapteri (tai mikä lie se iso mötikkä nyt taas olikaan josta laite saa virrat, ei nyt muista eikä jaksa miettiä) alkaa olemaan tuusan nuuskana, vaikka sen olen pari kertaa elämäni aikana avannut ja itse juottanut liitokset kuntoon. Vanhat NES ja SNES täysin toimintakuntoisia vielä. Vanhat konsolit on siitä hyviä että niitä uskaltaa itse _vähän_ ronkkiakin, uudempiin laitteisiin en uskalla kajota. Ja oon ollut kuitenkin sen verran nuori kun sain ihanan Sega Megadriveni, että en silloin oikein osannut aina olla kovin hellä elotonta konsoliani kohtaan. Vanhojen pelien vaikeusasteethan on olleet hivenen toista luokkaa ja hermot astetta kovemmalla venytyksellä... Nykyisin noita vanhuksia yrittääkin sitten käsitellä silkkihansikkain.
Tosiaan, PS2:sen johto alkanut reistailemaan ja kone ei jostain syystä pysty pyörittämään vanhimpia (lue: kärsineimpiä) PSX:n pelejä. Kumma että vanha pleikkari toimii kuitenkin edelleen kuin unelma... Yhteenvetona: Mitä uudempi laite, sitä lyhyempi käyttöikä.
Mutta näillä mennään, uusin nostalgiapyrähdys käynnistyi nyt sitten kuitenkin viikonloppuna, Streets of Rage -pelisarja meneillään. Yksi läpi, kaksi jäljellä. Ja nimensä mukaan kunnon Ragemeininkiä aiheuttava pelisarja... Suosittelen. ;)
asensin WOTin, ohno ;D
Happy Anniversary Bonus Code | News | World of Tanks
muistahan käyttää tuo
Lainaus:
Free birthday sweets to all our devoted commanders! Just enter the code and enjoy it!
BONUS CODE:
2NDBDAYTANKS
(in capital letters)After inputting the bonus code, you will receive all of the following:
- 1 Day of Premium Account
- 5x Case of Cola
- 5x Chocolate
- 5x Improved Combat Rations
- 5x Pudding and Tea
- 5x Strong coffee
- 5x Extra Combat Rations
Tulipas pelattua The walking dead läpi pleikkarilla ja voin kyllä suositella! En enää yhtään ihmettele että oli valittu vuoden 2012 parhaaksi ladattavaksi peliksi! Piti heti aloittaa alusta uusiksi että saa koittaa tehdä eri valinnat toisella pelikerralla! Heavy rain on ollut ainut enemmän sävähdyttävä kokemus, se pitikin hakata läpi niin monesti että näki kaikki erilaiset loppuratkaisut ja sai kaikki trophyt :)
Niin ja tuo walking dead on trophy-huoran unelma, kaikka trophyt saa kunhan vaan pelaa pelin läpi :D
Huuto.netistä tuli tehtyä löytöjä :D Ostin vaihteeksi pari rikkinäistä PS3:sta ja toisen sain toimimaan n. viidessä minuutissa paketin avaamisesta (ei paha alle neljänkympin ostokseksi) :D
Toinen (kirottu SLIM malli) vaatiikin sitten vähän enemmän puuhastelua eikä ole varmuutta saako sitä edes kuntoon. Varaosiksi toki tuon halusinkin, ennestään yksi rauska SLIMmi tuola kaapissa.
Uncharted 2 - among thieves lisätty myytäviin ps3 peleihin, ehkä juoneltaan trilogian paras. 15:-
Täältäpä muuten löytyy sitten höyryttelijöille ja pelaajille Teamspeak 3 serveri, johon saa tulla vierailemaan vaikka ihan pysyvästi.
Slotteja ei ole auki kuin 25, mutta määrää kasvatetaan mikäli tarvetta ilmenee.
osoite: ruts1.gameservers.com:9446
salasana: sil77
Itse olen siellä Nickillä Vihtis, saa tulla nykimään hihasta jos haluaa oma passu suojattua tms muuten vaan pysyvää kanavaa.
Olkaahan kaikki kiltisti sitten :)
WOTtiha on aivan helvetin hyvä peli. Voi perkele, tätä se uneni sitten tiesi...
:antismoke:
Just myin wotissa E-75 ja King Tigerin pois ja palasin takaisin Tigeriin kun sitä nyt voi vielä pelata ilman että tarvii oikeata rahaa siihen peliin laittaa.
Hetzeriin täyteen upgradettuna ei varmaan ikinä kyllästy. IS-3 itellä paras, tykkään kyllä, vaikkei olekaan vielä BL-9 -tykkiä.
Mun suosikki taitaa olla T-50-2. Se on vaan niin intensiivinen vehje, ettei monta matsia viiti päivässä sillä pelata. Jatkuva pelko siitä, milloin henki lähtee, kun kiemurtelee vihollisten keskellä. Mutta just siksi niin hienoa! :cool:
AMX 50 100 on myös aika messevä tankki. Yleensäkin tykkään nopeasti liikkuvista ajoneuvoista, vaikka niissä panssarit on usein aika surkeat. Otti kyllä aikansa, että oppi oikean pelitavan noille nopeille ranskalaisille panssarivaunuille.
Hetzer on ihan kiva, mutta Stug on parempi verrattuna omaan tieriinsä. Tässä sitä grindaillaan rahaa SU-152:seen ja samalla expaa T28-Prototypeen ja edelleen rahaa Ferdinandiin. Vähän katoaa into pelistä mitä suuremmilla tiereillä pyöritään, kun kaikkeen uuteen kivaan menee aina vain enemmän ja enemmän aikaa. Jääny vähän noilla heavy tankeilla pelaaminen kun tallissa IS ja KV-3, joilla ei oikein jaksa pelata kun pitää grindata parempiin TD:ihin. Ei ole kyllä helppoa olla "sniper"-pelaaja, kun TD:t ovat ne toisteksi raskaimmat grindattavat heti artyjen jälkeen ja muilla tankeilla pitää aina olla siellä eturintamassa.
Löytyykös foorumilta tälle ikiaikaiselle ja koskaan vanhentumattomalle suomalaiselle jääkiekko-pelille yhä uskollisia pelaajia?
Itse aloitin kikkailun joskus 2006 alkuvaiheilla kavereiden HC Superstars -tiimissä ja niistä ajoista asti tullut suht epäsäännöllisesti pelattua tota tähän päivään asti.
Joskus pitkiäkin taukoja välissä, mut joku tossa vaan koukuttaa eikä siitä pääse oikeasti irti.
Pelaan sillä vanhalla clientillä, ei tolla uudella lookilla kestä pelata ollenkaan.
Hyvinkin yksinkertainen mutta mielenkiintoinen peli. Menestys on täysin riippuvainen omista hiirenkäyttö-taidoista ja pelisilmästä. Tottakai vasta pitkällä pelaamisella oppii tuntemaan ne pelin "fysiikat" että kaikki sujuu luontevasti.
kiekko.tk Internet Hockey
Käyttäjänimenä vanha uskollinen peelonick llIlIlIlI ja nykyinen Natsu, alkuperäiset ykkösnickit kadonneet historiaan.
Itsekkin tuli tämä aloitettua joskus -06. Taisi pari vuotta mennä aikalailla koukussa, jonka jälkeen enemmän on/off.
Tullut pelattua divaria yms 08/09.
Nykyään _tosi_ harvoin tulee pelattua ja kaikki vanhat nickitkin jo poistunut, ainoana jäljellä Pavilion. 3v vanha sekin...