Saattaa olla tietysti makuasiakin, mutta mulla ainakin kuseksi aika helpolla sormille, kun se ilmanotto on siellä pohjalla.
Printable View
Jos joku kaipaa 30mm dripperiä niin tämmönen ois tarkoitus saada valmiiksi ensi kuussa.
Ei varmasti vuoda ja voi laittaa sen 3-4ml nestettä. Toimii sekä singlenä että dualina.
http://img.tapatalk.com/d/14/07/28/reru2a5a.jpg
Jos tämä on toimiva niin myös 22mm versio olis kiva.
Valitettavasti tuota ilmankiertoa ja dekkirakennetta ei ole mahdollista tehdä alle 30mm koossa. Tuollakin halkaisijalla osasta kohtaa seinämävahvuus on vain 1mm.
Harjattu/kiillotettu on tuo pinta. Ja 26650 modi on piirretty mutta milloin sen saa tuotantoon niin sitä ei osaa sanoa.
32mm/30mm
Mitä mä teen väärin ku zenithin kylkeen ilmestyy aina pisaroita ilmareikien ympärille taskussa? Vaikka vetää niin kuivaks et meinaa maistua jo palaneelle, saatana!
Löysin kaapista tommosen vyölle laitettavan kännykkäpussin...mahtuu just laite + 30ml pullo. Eipähän vuoda ainakaan taskuun :)
Jep, bongasin Sut ja otin kuvan kun olit ohittamassa :p
Liite 16789
Haha :D
Aattelin tässä kysellä noista halpis drippereistä, joita ei tarvitse tuunailla.. Aika paljon tää keskustelu painottuu noille itse tuunatuille, mutta jos joku noista halvoista tietäisi, että mistä kannattas tilata ja mikä? :D
Puffin 306 dripperi siis nyt käytössä tokaa päivää, hyvin toimii ja hintaa sillä alle 5e.