Moros
Seuraavaks toi Singaporen seuranta näyttää esim. 14-09-2013 Despatched to overseas (Country code: FI) eli vasta nyt ne on oikeesti lähteneet tännepäin.
- JJ
Printable View
Moros
Seuraavaks toi Singaporen seuranta näyttää esim. 14-09-2013 Despatched to overseas (Country code: FI) eli vasta nyt ne on oikeesti lähteneet tännepäin.
- JJ
Jos vaihtaa niin joutuu maksamaan lisää/hyvittää rahaa takasin, ellei ole samanhintanen. Onnistuu suht helposti tuo vaihtaminen, tiketti vaan sisään jossa lukee tuotteiden koodit niin se on sillä selvä.
Chi you, Bagua, Nemesis putket taitaa olla "in" tällä hetkellä. Ehkä myös i-chybrid.
Pitäisköhän tässä alkaa huolestumaan, kun svd:tä ei näy.
05-09-2013 Despatched to overseas (Country code: FI)
15 päivää täällä odoteltu ja alkaa kyllä jo vähän ihmetyttämään :thinking:
Pistä rekla paypaliin.
Itse sain ilmaiseksi feikki usb 3.0 piuhan, joka olikin todellisuudessa usb 2.0 kaapeli, minkä täältä tilasin.
Paypaliin dispute, ja sieltä sitten valitset että toimitettu tuote poikkeaa luvatusta ja selitykseen "fake, not authentic as the site advertised."
tuo riitti ainakin mulla, ja rahat sain takaisin parissa päivässä.
Ne kenellä on 05.09 dispatched to suomi finland niin laittakaa tikettiä. Monella on nyt hukassa ton päivämäärän paketti.
Sen olisi pitänyt olla suomessa jo 10. päivän paikkeilla.
Ei sen pitäisi kestää kun sen max. 5 päivää.
Reilu 20 tilausta takana ja aina tullu viidessä päivässä. Eipä tuo haittaa tikettiäkään tehdä, ehkä ne voi tietää missä vika on? Ja hyvässä lykyssä saa tuplakamat :D
larma the ultimate kloonihustlaaja. :popcorn:
Mulla onkin "mielenkiintoisin" ongelma. Tosin ei liity FastTechiin suoranaisesti.
Piti tulla parikymmentä atopäätä ja muutamia tankkeja.
26.8. tilattu. Menin katsomaan toimitustietoja, postin sivuilla sanotaan:
Kirjattu kirje.
"Lähetys on luovutettu vastaanottajalle. Rekisteröinti: 10.9.2013 klo 13:34:09"
Mielenkiintoisen tästä tilanteesta tekee sen, että mulla ei noita kamoja ole..
sillälailla :(
Kannattaa varmaan itellalta kysellä että kenelle ne on sen luovuttanut ja minne :(
Jos täältä tilaa 510-X akkuja, niin kannattaa sitten suoraan ottaa joko koko setti, taikka tilata samalla akun kanssa tämä laturi, sillä
510/ego-laturit eivät tuon akun kanssa toimi.
syy on siinä että vaikka tähän käykin 510 kierteiset atot, akun yläosa on niin leveä ettei se mahdu normaali 510/ego laturiin kiinni.
Hyvä stealth akku kyllä.