Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jimbomonster
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
höyrymikke
Miten ihmeessä saat lr atot kestämään noin kauan? :D Mulla on pisimpään kestäny 3 vkoa, ja viimeisin kärähti viikossa! Healthcabinista niitä tilailen, eli pitäis ihan aitoja olla. Oon vähä alkanu epäilee, voiko vaikuttaako asiaan, että lurauttelen juissin sekaan hieman apteekin glyserolia... jos vaikka elinkaarta lyhentää? kokemusta?
Luulis ettei vaikuta, kun itte käytän lähes pelkästään vg nesteitä, ja nehän on glyseroli pohjaisia..
Uskoisin et syy miksi kestää niin hyvin on siinä, että oon säätäny atojen langat niin että ne käy todella märkinä kokoajan. Eli atot on kokoajan ihan siinä rajalla etteivät vuoda. Näin säädettynä höyryntuotto myös päihittää megadualcartot, suoraan paketista otettuna höyryä on selvästi vaatimattomampi määrä, kuin säädön jälkeen.
...tai sitten mul on vaan ollu hyvä säkä atojen kans. :D Hc:ltä munkin omat on peräisin.
Mä käytän pelkästään jenkkiläisiä sekoitenesteitä ja yhtään aitoa LR-atoa ei ole kärähtänyt 6kk aikana. Tilaan ainoastaan joko Puolasta tai Kiinasta. Ainoa ja viimeinen kopiosetti oli se vaimolle tilattu Liberty kopio.
Itselle myös on nykyään kovemmilla volteilla alkanut maistua LR-ato paljon paremmalle ja paremmat höyryt jopa samoilla volteilla, kuin Dual Coil cartoilla. Ihan huippuja nää aidot LR-tankkiatot. Varmuudeks avaan aina uuden, mut se on jo valmiiks säädetty ainakin melkein kohdalleen. Tippaakaan ei vuoda, eikä maistu palanut. Smokin Dual Coilit alkaa aika pian viikon jälkeen maistuu hieman ummehtuneelle.
Monesti pidän taskussa toista atoa, jossa tankki täynnä jotain muuta makua. Tykkään välillä imaista toista makua. Eikä vuoda taskussakaan.
EDIT: Ainiin ja aina kahden tankin jälkeen putsaan aton etikka+ruokasooda kombolla. Saattaa vaikuttaa kestoon. Enkä rääkkää atoa koskaan, vaikka imen jopa 10s imuja. Väärin toimivalla atolla lanka voi olla liian kuivana ja hehkutus rasittaa vastusta enemmän.
EDIT2: Sen verran vissiin on "sumentunu" jo silmät, kun ei tunnu tavallisista atoista lähtevän höyryä juuri mitään, kuin vasta 5V vehkeellä. Kyllä pari viikkoa meni aloitteluvaiheessa pelkillä normiatolla. Mutta hommaa vaan eGotin niitä LR-atoja, koska nopeasti kaipaat "enemmän".