Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
PUUSILMÄ :-[
Re: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Ja jos sul on esim 0.2 a luokan kanthaalia niin 1cm on jotain 0.453 ohmia. Siitä on oddyyn helppo laskea miten pitkän pätkän sitä sinne laittaa :)
Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Jolloin tulee ongelmaksi liitosten pituus.
Suosittelisin edelleen vahvasti ostamaan valmiina, jos toi liittäminen arveluttaa. Hintaa tulee ~euro per lanka.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Jolloin tulee ongelmaksi liitosten pituus.
Suosittelisin edelleen vahvasti ostamaan valmiina, jos toi liittäminen arveluttaa. Hintaa tulee ~euro per lanka.
Liitos 2-3mm no problem ;)
Osaavalle juu, mutta jotta ei höyrynpuutteeseen opetellessa kyrpiinny, niin parit valmislangat laatikossa EI OLE huono investointi.
Näitä pitempään tehneellä voi helposti hämärtyä se tosiseikka, että siirtyminen NR-lankaan ottaa aikansa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Näitä pitempään tehneellä voi helposti hämärtyä se tosiseikka, että siirtyminen NR-lankaan ottaa aikansa.
Ei voi yleistää.. Kunnollisilla työkaluilla NR-R-NR-langan pyörittely ei ole kyllä mitenkään päin vaikeaa ensimmäiselläkään kerralla. ;) Ainoa ongelmallisempi homma tossa on saada sopiva pätkä vastuslankaa, jotta se menee hyvin silican ympärille, ilman että jää liitos huonoon paikkaan. Toisaalta jos liitos tulee pikkasen "yli", niin laittaa sen maadotus puolelle, niin ottaa todennäköisesti maihin heti kupin reunalta..
Toki omasta mielestäni tuo on täysi suunnitteluvirhe, että moista joutuu alunperinkään tekemään, mutta kaikkea ei (ainakaan vielä) voi saada. :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Osaavalle juu, mutta jotta ei höyrynpuutteeseen opetellessa kyrpiinny, niin parit valmislangat laatikossa EI OLE huono investointi.
Mulla kesti se siirtyminen n. 10min :D Ei se oikeesti se punominen ole niin vaikeeta, vaikka mullakin on sellaiset nakkisormet ja kädet tärisee kun yrittää sihdata johonkin.
Itsellä oli vanha bogetankki vierellä josta sai höyryjä harjoittelusessioihin. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Ei voi yleistää.. Kunnollisilla työkaluilla NR-R-NR-langan pyörittely ei ole kyllä mitenkään päin vaikeaa ensimmäiselläkään kerralla. ;) Ainoa ongelmallisempi homma tossa on saada sopiva pätkä vastuslankaa, jotta se menee hyvin silican ympärille, ilman että jää liitos huonoon paikkaan. Toisaalta jos liitos tulee pikkasen "yli", niin laittaa sen maadotus puolelle, niin ottaa todennäköisesti maihin heti kupin reunalta..
Toki omasta mielestäni tuo on täysi suunnitteluvirhe, että moista joutuu alunperinkään tekemään, mutta kaikkea ei (ainakaan vielä) voi saada. :P
Tai sen liitoksen voi painella wickin ympärille ja sitten pyörittää sitä hopealankaa sen verran ympärille että tulee sopiva coili. Mikäänhän ei estä myös kiertämästä sitä hopealankaa wickin ympärille kun se ei mitenkään vaikuta siihen setuppiin tietääkseni.
Sellanen kysymys tuli mieleen kuinka leveä toi ody klooni on ?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Dolbsii
Sellanen kysymys tuli mieleen kuinka leveä toi ody klooni on ?
~22mm kuten Odykin.
Re: Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja hesekiel
~22mm kuten Odykin.
Tarkoitat varmaanki 23mm :)
Terästankki 22mm, jos sillä nyt mitään merkitystä on kun puhutaan millinosista( wiki ilmoittaa 23mm GG Odysseukselle)
Ja jos 22mm akkuputken nokkaan tuon laittaa niin tatilta näyttää :) ainaki mulla :)
Vs: Re: Vs: Nautilus/Terminator RTA (Ody klooni)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MPKO
Tarkoitat varmaanki 23mm :)
Tarkoitin 22mm, mutta kiva tietää että ody onkin 23. ;) Viivaimella olen silmämääräisesti ton mitannut :D Eikä oo moista tietoo ennen tullut vastaan.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
Kyllä mminä ymmärsiin mitä tarkotit. :)
Pitää pistää.
Toivotaan parasta!
Rekkulaa pistetty, vastasivat nopeasti ja sanoivat että olin sen itse tiputtanut tai ruuvannut väärille kierteille mutta lupasivat katso mitä voivat tehdä asialle.
Tänään sitten vastasivat että voivat lähettää uuden jos vain itse maksan postit (10$). Summa sumarum, saan sen tankin ja tilaan samalla lisää tavaraa tulevien oddyjen tankeiksi. :).
Mun mielestä kyllä plussa suoritus rampagelta!
Sehän meni nappiin sitte:)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tontza
ja tilaan samalla lisää tavaraa tulevien oddyjen tankeiksi. :).
Onkos siitä tullut selvyys että nuo aidon odyn /tai terminator/nautilus) tankit käy noihin ¨oddyihin¨? itse tilasin nautilukseen useamman ja eri kokoisia eli jos käy niin hyvä niin mutta jossei niin käytellään nautiluksessa :P
Huomen saan keskipostin näppeihin niin pääsen testaamaan v-1:seen;)
Sitten ollaan viisaampia:)
Pitäis noita tipahdella tännekkin pari jo huomenissa ;) toivotaan parasta :esmoke: