Kiitos vinkistä. Kyllä tuo eGo aika lelu tuntuu olevan, varsinkin 650 mAh akulla. Joko ostan isomman akun, tai pitää siirtyä kerralla parempaan laitteeseen.
Printable View
Koita nyt vitun lubrisolve sulaa edes vähän, 2dl mynttonia pitäis kokkailla...
Helvetti ku tulee kokoajan lisää laitteita, joka on kyllä siistiä. Mutta ei tää halvemmaks tuu ku analoginen. Lompakko vähän vinkuu vastaan ku pitäs taas tilata jotain. Ja kun noita laitteita puskee joka kulmasta, päätä nyt mitä ostais...:thinking:
Eniten sylettää se, että aina kun olis hyvää kampetta kirpun puolella niin mä olen rahaton. Tyyliin vielä viikko tiliin tms. Ja eihän nyt kukaan tuommoisia aikoja ala varailemaan myyntitavaraa joka menee samana päivänä kaupaksi, joka on toki varsin ymmärrettävää :facepalm:
Kyllä se on vaan aivan parasta kun ruokailun jälkeen aiot nauttia pitkät höyryt ja kaikki nesteet tulee käsille. Ai että sitä tunnetta! <3
Tää kylmyys ei sovi yhteen misterin muovitankin kanssa ulkona kera vg pitoisen nesteen.
Metallitankilla ei ongelmia.
aina vähintään yks nestepullo kyljellään pöydällä ja tietysti just se vuotaa hitusen korkin välistä ja näpit on mähmässä
Mulla vuoti surullisen kuuluisa aga t2 vahvarin paskaks kun oli jäänyt kyljelleen. Kyllä vitutti!
Kaikki laitteet hajoaa yhtä aikaa käsiin X-(
Höyryvehjes lipesi kumartuessa rintataskusta betonilattialle ja clearo meni ihammäsäks. Tupakkiaskille ei olis käyny kuinkaan. Enpä nyt tämän vittumaisuuden vuoksi kuitenkaan vaihtaisi analogiseen takaisin. On vain hyväksyttävä tällaiset pienet vahingot.
^ Paitsi betoniin. :p
Olen oikein yrittänyt miettiä vittumaisuuksia, mutta ainoa mitä keksin on Defunctan RY4losen coilin karstoittaminen. Max 15 milliä, jonka jälkeen pesu ja kuivapoltto, mikä meinaa mulla joka toista iltaa, tai kolmatta... Ja tuo on nimittäin adv-litkulle aika pirun usein, mikä taas on todellakin raivostuttavaa.
Lähinnä tuo epävarmuus höyryttelyn tulevaisuudesta. Koko ajan tuo tunne ajaa hankkimaan nesteitä ja laitteita jemmaan vaikka muutoin ei tarvetta olisikaan. Toisaalta jos laki tulevaisuudessa estää nesteiden hankkimisen ulkomaitakin ja/tai huikea verotuksen nousu uhkaa,niin olemassa olevalla varmuusvarastolla mennään todella pitkään.
.
Viikolla tuli postissa 2 lasitankkia elprinziin. Rupesin nyt illalla laittamaan lasitankkia paikoilleen tarkoituksena, että pääsis maistelemaan juuri sekoiteltua health pottua. VITTU SAATANA molemmat lasitankit meni paskaks ku koitin saada niitä paikoilleen, samassa rytäkässä sain naitettua elprinzzin basen 510-hybridiliittimeen niin lujaa kiinni ettei meinannu irrota millään, lopulta sain sen pihdeillä väännettyä auki. Lopputulos sormenpäät vuotaa verta ja kauhia vitutus päällä, eikä oo ees viinaa saatana.
Niinpä, ilman viinaa vitutus on aitoa.
- Jatkuvasti pitää olla kartalla paljonko nestettä on ja milloin pitää tilata lisää.
- Höyryttely vie toisen käden, eli hommat seis kun pitää höyryttää.
- Edes pikatupakkia ei voi vetää.
- Ihmiset tuijottaa.
- Akun lataukset, nesteiden lisäykset.
- Jos vehkeet jää kotiin, niin mistään ei saa korvaavaa tuotetta.
- Pelko siitä, et miten muuttuu tilanne tulevaisuudessa. Pitääkö jo nyt alkaa hamstraamaan nesteitä?