Sama täällä, mutta en kyllä saa imaisemalla väljää mopoakaan käyntiin... :D
Printable View
Rokuli, pelastit päiväni! Oon miettiny et teinkö jotain väärin mut ku ei niin ei! Kickillä ajelen täydet 10w mut ei onnaa kunnolla. Höyryää aivan vi***ti mut maku jää laimeaksi. Sanotaan et helppo tehdä setuppi mut teen samassa ajassa ja ilman työkaluja 2 setuppia odysseukseen ;)
Jalippohan se tokas et 12W on maksimi mitä tolle voi antaa, loppuu mehu sen jälkeen ;)
Odyllä ei varmaan oo kellöään tullu maksimia vastaan, ruuvaa tarpeen mukaan nestesyöttöä auki :D
Rupes pukkaan palanutta provarilla 5v jälkeen tää homppelipoika
Vetelen vielä huomisen 10w kickin kera niin selviää jos tää vaatii vaan sisäänajoa :) Oisko piikanen prkle :D
Onko joku tilannut svoemestolta diy kamaa kayfuniin ja kuinka nopeasti on paketit tullu ?. Toi ruskien seuranta on kanssa vähän niin ja näin ja ei siitä tajua mitään muuta kuin että moskova ja jotain muuta jargonia mitä sanakirjasta pukkaa ulos.
Pari viikkoo meni et "hauska" oli hyppysissä, näky seurannassa suomessa keskiviikkona ja seuraavana päivänä kourassa (torstaina).
Oli porukkaa jotka tilas samaan aikaan ja näky seurannassa mut ei ollu vielä perillä eilen (perjantaina).
Tossa se syy varmaan piilee, kun itelle toi 12W ei taida riittää. Vaikka nuo on vaan lukuja se selkeesti vaikuttaa. Mä tas tykkään vedellä niin et korvissa soi ja tanner tömisee, siihen tää ei oikeen tunnu riittävän. Mut loisto peli kieltämättä. Ody nyt on vaan parempi millä mittarilla tahansa.
Itte en saa odystä kun vuotavan kapistuksen tai palanutta tai muuta paskaa pitää kokeilla tossa taas jossain kohtaa...
Kyllä tää ainakin omalla kohdalla voiton vie :)
Mulle riittää just toi 10w mitä kickillä saa irti
Koittanu Provariin mut sama homma, ei makua tarpeex... Soppa loppuu 5v kieppeillä ja rupee pukkaamaan palanutta :(
Odyllä mennään kevyesti se 6v (riippuen setupista ettei pukkaa virhekoodia :D) Ei tuu palanutta missään vaiheessa ku ruokkii vastusta riittävästi ;)
Nisca myy mulle sun ody, aivan turha kapistus ku lahoo käsiin.
Huolin jos ei paljoa maksa tai maksat mulle että huolin sen.
odyssä nestesyöttöä avaa vähänki ni kurlaa ja tulvii joku vika tossa kapistuksessa on :(
JA OLIN KYLLÄ TIETOINEN ETTÄ PALANEENMAKUA EI TULE JOS ON NESTESYÖTTÖ TARPEEKSI AUKI
Jahas nytkun tässä höyrytelly koko illan yön niin ongelmia... Alko tulvimaan akkupäästä siis tonne 510baseen vai mikä liekään ei tietenkään pääse akulle mutta mistä tuo vuotaminen yhtäkkiä johtuu...? Tankkikin tosiaan ihan helvetin kuuma ku höyrytelly paljo mutta mutta.. johtuuko tulviminen tuosta kuumuudesta vai mistä vitusta?
Voipi olla että se keramiikka/base osa avatuu kun kierrät eli on jääny liian löysälle.
Niskalla on ruuvit löysällä. Onko odysseukset kokeillu lisätä kf:n vastuksen resistanssia näitä korkevolttisia hurjasteluita varten? Jos on tehnyt tämän basic setupin niin hyvin todennäköisesti resistanssi on alle kaksi ohmia jolloin minun ymmärtämyksen mukaan on jopa todennäköistä että rupeaa kärtsäämään.
Toinen syy kärtsäämiseen voipi olla vastuskammion hatun löysyys.
Odyllä ei tarvetta nostaa ohmeja, koska jo 1,5 vastus toimii 8,4 voltilla kiitos nestesyötön.
Jalippo vastasikin tuohonkin kysymykseen, eli toimii wateilla 8 - 12. Eli duunaa vaikka 10 ohmin vastus, mutta se wikkaus ei silti tuon suurempaan tehoon taivu.
Pakkohan tuo oli testata, ja kyllä tuo nyt ainakin 15 watilla rokkaa ihan kiltisti. Ei palanutta makua. Ilman säätö noin puolivälissä. Vastuskammio täysin kiinni ruuvattuna. En itse allekirjoita että tuota kammiota tarvitsee odya imitoiden ruuvailla auki jos setuppi on kunnossa ja neste ei ole 100% vg