Loppu hyvin kaikki hyvin.. sain uuden puhelimen ja toistaseks ainakin toimii =)
Printable View
Loppu hyvin kaikki hyvin.. sain uuden puhelimen ja toistaseks ainakin toimii =)
Aina kannattaa huutaa myyjälle, sillä saa varmasti hyvää palvelua. Sekä kannattaa muistaa, että myyjä on varmasti sen puhelimen rikkonut ja huoltanut päin piippiä. Eli työtään se ihminen vain tekee.
Tuskin kukaan leipoo musiikkikaupan myyjääkään turpaan, jos levyllä onkin paskaa musaa.
Asiaan, itsellä on HTC Onen se uudempi malli ja en voi kuin kehua. Aikaisemmin mulla on ollut näitä 150-200€ smart-ass-puhelimia mitkä toimii, jos jaksaa. Tämä vekotin soi ja pelittää.
Onkos kellään kokemuksia Sony Xperia Z:sta?..lähinnä kiinnostais tuo roiske ja pölytiiviys ja onhan se paremman näköinen kuin Samppa s4.
Samppa S4 Active kiinnostelis nyt ku Lumian paska sano ittensä irti.. Vedenkestävä,ja pölytiivis,mut kertokaas jotain muuta hyvää siitä! ;) Itellä ollu vimoset 10+ vuotta vaan Nokia,mut eipä toikaan ole enää mitenkäänpäin suomalainen ni nyt saa jäädä,ja Lumiaa aika pitkälti vihasin ekasta päivästä lähtien mut reilu puoltoista vuotta senki kans elelin..
Osta ihmeessä pois, hyvä patukka ollut tämä active. Ainoa itselleni miinus on kun isompia akkuja ei ole saatavilla, aiemmin s3 + zero lemonin 7000mah akku porskutti melkein viikon ja tämä menee korkeintaan vuorokauden :screwy:
Toi Active s4 on mullakin harkinnassa jos tuo Sony Xperia Z on niin ongelminen kuin keskustelupalstat antaa ymmärtää..
Just saying, kaikille jotka tuota S4 activea harkitsee: A Warning to ALL GALAXY S4 ACTIVE USERS!!!! - xda-developers
hajotin tänään oman lumi 925 JA ipadin sen kunniaksi KALSARIKÄNNI!!!!
Muijalle sampan s4... Itellä s2 ollu yli 2 vuotta ja toimii kuin vr:n vessa. Koko aikana ei mitään vikaa ja muutenkin kuin uus :rolleyes:
otin vanha luotto htc sensationin käyttöön ni mimmosee wipet pitää tehä ku päivittää custom rommin
Ny tuli asenneltua iOS seiska luurille ja padille. Kyllä se paraskin taas parani (provo). Etenkin tuo 'multitask' tai viimeisten sovellusten lista meni siistimmäksi. Näkyy sekä ikonit että sovellusruudut. Ja sovelluksia voi heitellä pois listalta vähän samaan tapaan kuin androidiin tuli aikoja sitten (swipe app listalta heittää pois listalta).
Kai sitten tiedätte iOS 7:n salaisen ominaisuuden? Se tekee puhelimesta vesitiiviin. :sarcasm:
Ollu tässä vuoden käytössä. Iha jees pelittää kauniisti, alussa oli nopeampi kuin nyt. Ja vaatii aina ennen lukkoon laittamista tuota Task Managerin käyttöä eli RAM:in putsaamista. Simppeliä, mutta lumialla on helpompaa. Lumiassa on vaan se että siellä kaupassa ei ole juuri mitään ja kaikki maksaa. Samsungin Play kaupassa on yks mulle tärkee ominaisuus Twitch. Ja se on kai just tullu iOS:eihin. Mutta no joo. Ite tykkään tosta kamerasta kun on nii hyvä siihen nähden mitä olen käyttänyt. Tuon parempaa kameraa minulla ei edes ole. En niin kuvaaja ihminen sentään ole. Tuo riittää tuo 8mpx, ja kun tarkentaa ei aina uskoiskaan että on puhelimella otettu.
luureina on lumia 800 ja lumia 1020 tosin tuo 800 jää nyt eläkkeelle, koska onhan tuo 1020 vaan paljon parempi kuin 800...ainakin kameraltaan =)