Ja mankineja... Kesät commandona[emoji15]
Ei oo voimistelukuvaakaan näkyny [emoji6]
Printable View
Eikös se kuitenkin mene niin et tullilla on autoja käytössä ei kait posti niille mitään lähetä. Ja kyllä tulli voi kollata vaikka suomen sisäistäkin postia, kyllä niillä siihen on oikeus. Näin joku viisaampi tuolla naamakirjassa väitti et todellakin kollaavat suomen sisäistäkin postia. Vai miten joku joku lähettää laitonta kamaa suomen toisesta päästä suomen toiseen päähän niin kuka ne sitten kollaa kun posti ei saa avata kuoria? Ei kukaan muu kuin tulli tai poliisi.
No nyt mä mietin jassoa commandona ja taas tulee hikinen yö...eihän tästä tule mitään [emoji173]
Paketit ei kuulu kirjesalaisuuden piiriin.
Luulen että se on poliisi mikä sitä Suomensisäistä postia tutkii jos on tutkiakseen. Ne saa varmaan avata kirjeitäkin jos on vahvoja epäilyksiä että kirje sisältää jotain laitonta tms. Posti ei saa avata kirjeitä missään olosuhteissa, jos vaikka lähetät kirjeen ja osoitetiedot ei ole luettavissa, menee kirje postilta viestintävirastolle millä on valtuudet avata kuori vastaanottajan selvittämiseksi.
Temonen[emoji38]
Voi se olla että ne toki myös niitä kyttää, mutta luulen että ei lajittelukeskuksissa, missä ei tule tai lähde kansainvälistä postia paljoa tullin väkeä pyöri. Eli jos lähetät Inarista vaikka Jyväskylään kirjeen, niin tuskin ne mitään tullin väkeä näkee ikinä koko kirjeet.
Nyt pitää rauhottua, mutta mukava loppurutistus illalle[emoji4]
Siinähän mietitte[emoji38] mä taidan mennä myös nukkumaan.Kiitos taas erittäin hyvästä seurasta ja öitä kaikille nassuille[emoji8]
Öitä kans :yawn:
Niin, ei kai niissä olisi syytä olla mitään merkintöjä, jos ne aiheuttavat ongelmia tilauksen kulkeutumiselle asiakkaalle.
Edit: en tiedä mitä tarkoittaa ammattislangissa blanko kuori, mutta siis tuossa edellä tarkoitin siis ilman lähettävän firman nimeä - toki se vastaanottajan nimi ja osoite on syytä olla...
Tekevälle sattuu:D Paljon tekevälle enemmän:D
Taas sama ilmiö, joka toistuu vain syksyisin: huusholliin ilmaantuu paljon pieniä "banaanikärpäsiä". X-(
Onko mitään vippaskonstia, millä noista pääsee eroon? Kokeiltu on näitä "viiniä/hapanta mehua lasiin jne - niksejä", ei ainakaan täkäläiseen kantaan tehoa... :mad:
^Jaa-a, täällä tuntuis eniten auttavan rehujen säilytys visusti muovipusseissa. Joskus kun niitä näytti tulevan lavuaarista niin valuttelin sinne aikani kuumaa vettä. Tyhjää kalkatölkkiäkään ei kauaa tarvinnut seisottaa pöydällä kunnes sinne asettuivat taloksi.
Näinpä tuossa eräänä päivänä ne toukatkin. Banaanin kuori oli aavistuksen halki niin siinä raossa oli limansekaista millin parin matoa. Nam nam.
Öö, tuota; ihan tätä en hakenut... :blink:
No, ei vaan "Slash". Näinhän se taitaa mennä; eli leipäpussit visusti kiinni ja lavuaarissa noi ketaleet taitaa lisääntyä, joten sinne pitäisi ruikkia jotain "nestettä", jotta noista pirulaisista pääsisi eroon... :angel:
Huomenta[emoji4] itse laitoin etikkaa ja ruokaöljyä.Haisee pahalle, mutta viikon sisään kaikki hävinneet.Etikan haju houkuttaa niitä ja öljy estää kiipeämästä mukista pois[emoji6]
Makeeta punaviiniä johon voi lisätä lorauksen etikkaa ja sinne tippa astianpesuainetta rikkomaan pintajännitystä niin sinne ne uimaan menee ja hukkuvat ihan mielellään. Makeesta tykkäävät perkeleet. Tosin hedelmien säilyttäminen jääkaapissa on vähentäny niitä pirulaisia meillä ainakin.
Huomenta...
Tuli äsken käytyä kylillä ja totesin EZ-dripperin toimivaksi. Vielä kun sais noita vaihtopulloja ostaa sinne et sais makuja vaihdeltua.
Huomenta! Kohta aamulenkille, pääsen saattamaan ekaa kertaa natiaispojan kouluun, matkaa ei ole kuin himpun alle kilsa, eli just sopiva matka mulle. :) Muutto tänne lähemmäksi osoitti jälleen hyötynsä. Tuli yllättävä työvuoron vaihto, niin oli eilen helppo tuoda natiaiset tänne yöksi.
Ens kuun jälkeen on muuten taas jo joulukuu :eek:
Aika rientää turhan nopeesti :(
Nooh ens viikol 2,5 työpäivää ja vähä koulutusta etelässä ja seuraava viikko @mokki turvallisten eläinten jahdissa :)
Pahalta näyttää... Lämmintä lupailevat. Vitutuskäyrä korkeella kun aamulla pimeessä lähdet töihin ja tuut töistä niin on pimeetä :(
Onkohan kellään ikinä käynyt kuten päivän Fingerporissa :D
Liite 24074