Helmikuun 2. viikko kinukeilla lomat. Toki vähän varmaan paikoista riippuen helmikuun alku-loppu vähän niin ja näin.
Printable View
Gearbest kertoo että helmikuun kaks ekaa viikkoa tavara ei lähde heitin konttuurista.
Nyt kun paketti pääsi singpostille asti, niin lähti liikkumaan niin perhanan nopeasti.
Mitäs mieltä olette ruotsin postista? Tilaan akkuja ni ei voi ottaa singpostia. Paketin hinta yht 119usd toivotaan parasta että ei jää tullii
Kannattais. Mites ne isommat kun maksaa 30 ja 45. Mut jos tulee tulli maksua niin eipähän ainakaan kovin paljoa.
Toisaalta kerran jo tilasin ft ltä 120 usd llä ja ei jäänyt tulliin
Jos pilkon niin tulee kuitenkin kaksi enemmän maksavaa pakettia joista tulis tullimaksua tullilaskurin mukaan yhteensä 16e ja jos tilaan kaikki kerralla niin tulis 27e. 10e sinne tänne
Ite oon tilannu n. parikymmentä tuotetta ja jokainen omassaan. Paitti alle tullirajan. Hyvin pelittänyt tähän asti. Nytkin toimituksessa neljä tuotetta eri paketeissa:
eVic VTC Mini, Coil Head: 1.8ohm, Bellus, Mini 25W
Yhteisarvo ei kauhian iso, mutta säästöä se pienikin on...
Niin minkälaisia kokemuksia ruottin postista
Ite luotan Singaporeen.
Singpostilla ei vaan voi tilata akkuja
KBOX 120W TC ollut tässä ihmettelyn aiheena. Tästä puuttu heartbeat wattimoodissa. Ihan sama mitä ruuvaa kiinni niin ohmit pysyy samana. Vasta kun tulittaa ilman atoa niin seuraavalla kertaa mittaa ohmit, kerran.
Ei oo paljon iloa tästä vehkeestä.
Sen verran, että mulla takuu hoitunut asiallisesti risasta. Aikaahan se vaatii. Pari tuotetta pantu pänttöönkin. Jos kerran ns "aito", niin samanlaisen "risan# voi saada kulta kauppiaalta vaan.
Toimisipa esim. asiakaspalvelu yhtä nopeasti kun refundi ko. puljussa. Eilen illalla otettu refund kun paketti vaan ei suostu lähtemään ja tänään ilmoitus PayPalilta että rahaa tulossa.
Kadonneen paketin mysteerissä ei kuulunut vastausta viikkoon.
Joo ittekin muutaman akun tilasin kokeeksi ny tammikuun alussa, kun on puhetta noista muutaman kuukauden toimitusajoista ollut akkujen kanssa. Ruottin posti toimitti Tampereellekin kolmessa viikossa. Normaalisti kyllä Akkulasta oon akut hankkinu, tämmönen kokeilu tällä kertaa.
Näköjään nykyään aika herkästi Fasttechin päässä itse jakavat lähetykset useampaan pakettiin, jos jollakin tilauksen tavaralla näyttäisi kestävän vähän pitempään. Eikä oo tullu asiakkaalle tokikaan mitään kuluja vaikka jälkitoimituksen arvo jäisikin tuon ilmaisen postin alle.
Niin jakavat lähetykset, viimeisimpänä pistivät 1.23€ hintaisen mikrokuituliinan tulemaan erikseen loppukamoja odotellessa.
En valita. :D