Chihuahua haettiin satamasta ja taksilla himaan. (Ei pentutehtailijalta)
Printable View
Chihuahua haettiin satamasta ja taksilla himaan. (Ei pentutehtailijalta)
Mua aina pelottaa niiden läheisyydessä että ne menee rikki, kun ovat sen verran hentoisia :D. 2 sydän halvausta oon jo saanu kun joskus anoppilassa nukkunut niitten mykän kissan päällä :D
Oon smamin kanssa samoilla linjoilla, chihuahua on mun mielestä liian pieni koiraksi...jää vahingossa jalkoihin yms yms...
Ja jos pitkässä narussa voi käydä näin Mopopoika potki chihuahuan hengiltä | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi jos on taluttimessa ollutkaan
No joo, mutta ei sitä nyt hyvänen aika sentään pidä potkia...ihan kamalaa. :facepalm:
Oli flexissä ja yhtäkkiä pääsi siitä tielle? Silti vittu mitä porukkaa, onneksi mulla on 1,7m nahka remmi että kerkeen hyvin potkia sen mopopojan sinne ojaan jos meillä kävis noin...
Toi oli kyllä taas niitä tarinoita jotka pistää miettimään että mitähän siellä oikeesti on tapahtunu. Ensinnäkin jos chihu olis jäänyt mopon alle niin se olisi varmasti kuollut välittömästi. Toisekseen jos niin pitkällä narulla koiraa ulkoiluttaa että se pääsee ryntäämään tielle ja jää jonkin ajoneuvon alle niin silloin voi syyttää vain itseään. Ja kuinka pitkä flexi sillä koiralla oli jos mopopoika potkaisi sen ojaan huomaamatta ensinnäkään että se oli narussa saati ihmistä joka on narun päässä? Tulee mieleen että sille koiralle on sattunut joku muu vahinko lenkillä, äijä itse vahingossa astunut sen päälle eikä uskaltanu kertoa muijalle totuutta. Kaiken kruunaa toi ettei ees yritetä mennä eläinlääkäriin vaan koira kituu lattialla 20 minuuttia kun "se varmaan kuolee ennenku päästään eläinlääkäriin".
Katos tuittu mitä löysin sulle! :D
https://www.youtube.com/watch?v=gDvX...e_gdata_player
Facebookissa koiran omistaja kirjoittanut "mutta noin tunti tapahtuman jälkeen en löytänyt elonmerkkejä rakkaasta lemmikistämme." Loistavaa. Jos ukko sattuu joskus itse jäämään auton alle tms. niin toivotaan ettei kukaan soita ambulanssia, "kun se on niin muhjuna ettei sitä kuitenkaan voida pelastaa".
Ei vittu että naurattaa noi selällee hyppivät hepat tos baron videos :D
Oi jee ihan mahtava, kiitos!!! <3 :wheee: Pyörii jo toista kertaa ja tulee pyörimään jatkossakin, HEVOSII EI ONGELMIA HEVOSII EI ONGELMIA HEVOSII EI ONGELMIA ME OLLAAN HEVOSII EI ONGELMIA MUTTA JOS SÄ KOSKET MEITÄ HEVOSII ON ONGELMIA <3 Saa nähdä onko tänään luvassa ongelmia kun meen tallille illalla! :laugh:
Omaatko hyvät Soomenkielen taidot? Meinaan oikolukijoita on eräs kotimainen tietokonepohjainen aviisi vailla. Mikäli tykkäät kirjoitella ja varsinkin oikolukea toisten tekstejä; osaat korjata ja jäsennellä tekstejä mahdollisesti paremmin ja selkeämmin?
Laitappa YV, ohjaan sinut eteenpäin.
:teaching:
Oikolukijoita?
Et sitten oo hetkeen foorumia selannut.:D