Eipä jäänyt tulliin! Yay. Tänään aamulla klo 9 oli saapunut paketti lähipostiin.
Printable View
Omkohan FastTechille tällä hetkellä voimassa olevaa alekoodia? Ehtisi ennen kiinalaisten uudenvuoden lomia tilailla, vai vaikuttaako ne FT:n postituksiin?
Kokeile, toimiiko XMAS enää. Epäilen.
Itselleni kävi kyllä todella paskaa säkää ft:n kanssa 3/5 tilauksesta oli jotain vikaa :D Yhdessä väärä tavara ja toisesessa puuttui sivuleikkureista pieni palanen (Ostan jatkossa ihan suomesta vaikka maksaa sen muutaman euron enemmän..) ja tuossa päivällä hain viimeisen paketin joka laahasi vähän perässä tuotteiden saatavuuden takia.. Tuli ostettua siis kokeeksi tälläinen Tesla Firephoenix II laitos niin pohjacapistä puuttui kokonaan ruuvi joka kiristyy akkua vasten.. mietin hetken, että miksi vitussa akku hölskyy sisällä ja sitten tajusin. Kokeilin jo nemmyn ruuveja niin ovat hieman liian isoilla kierteillä eikä siltikään ota kontaktia, että voi perse sanon mä kaipa ne hyvittää jonkun dollarin tosta hinnasta :laugh:
Kaipa tuohon saisi modattua ratkaisun jotenkin / etsimällä kaupasta juuri oikeanlainen jos sattuu löytymään.
Onko muilla ollut ongelmia päästä FT:n sivuille?
Mulle aukeaa sivu joka näyttää siltä,että se olis tehty VIC20:sellä:confused:
Ehkä vaimo on asentanut eston tälle sivulle........:D
Ei Vic20-efektiä täällä.
Joskus on näkynyt Vic20-efekti, mutta ei ihan lähiaikoina :)
Onko Avast päivitetty? Mulla oli tuo sama, mutta kun päivitin Avastin, niin alkoi toimia (tyhjensin kyllä myös selaimen välimuistin).
Mites tuo Avast, ei ole mulla (Linux) mutta systerin koneella, ja hoputtaa uudistamaan lisenssin, ei ilmaista päivitystä valittavissa ?? on jo niin kauan tuota windowsin käytöstä ettei muista enää... niin ja katsoessa turva-asetuksia kaikki on käytössä ja toimivia?
Liite 25172Vähän turhakeostoksia, mutta juma noi tankkien standit on söpöjä! Olisi pitänyt ostaa toinen setti samalla kun osa tankeista on nyt ilman modia tai standia.
Onnistuuko tilauksen peruuttaminen "kielitaidottomalta"? Kauppakassissa on pakattuna jo 3 tuotetta yhden toimitus vain siirtyy ja siirtyy, haluttais saada jo nuo 3 matkalle kohti pohjolaa... Eli onko muuta kuin cancel item ja tulee lahjakortti yms. automaattisesti.
Joo niin se toimii, eli sitä rahaa et saa takaisin, mutta sen arvoisen kupongin kyllä. Kupongilla voit ostaa samanhintaisia tuotteita.
Tai tämä on minun käsitykseni.
Helppohan tuo olikin, pari klikkausta ja lahjakortti odottaa seuraavaa tilausta. Olis saanut paypalin kautta rahanakin, mutta tuleekai tuolta jatkossakin ostettua...