Juurikin näin! Mä en jaksa ymmärtää noita samoja juttuja, en sitte millään[emoji53]
Printable View
Miru älä välitä en minäkään mut vastaan kyllä vittuiluun takas, et sehän täs on ongelma kun ei voida vaan jättää mua rauhaan vaan joku viisastelee joka kerta kun kirjotain joitain.
Ignore nappi tms vastaava noille et ei näy feedeissä?
Hitto kun väsyttää ja mä tiedän, että piti muistaa tehdä joku juttu viel tänään...mutta mitä[emoji51] ja ihan varmana, kun menen vällyjen sekaan niin muistan sen.Oi miksi miksi on niin huono muisti[emoji20]
Huh, autotallilta selvitty. Jarru ja jakopääjumpat suoritettu. Mitäs tänne?
Onhan tuollainen kiukuttelu nyt merkittävästi mielenkiintoisempaa seurattavaa kuin offtopicin keskivertolätinä. Tasapuolisuuden nimissä jos ei heti alettais kitisemään kaikista viesteistä, jotka eivät kuulu kategoriaan "elämäonihanaaollaankaikkikavereitaihqdaaterveisin adhdjorma50v".
Mitäs tänne..mä olen fine paitsi väsyttää hitokseen[emoji42] heräsin 03.30 viime yönä enkä paljo nukkunut sen jälkeen[emoji21]
Hei muuten, naapuria jeesattu vanhojen kamojen kans, pistettiin iskuun tekohengityksellä ja jamon vanha Atlantis & 100ml menttoolia kylkeen ja katottiin uus Modi puffilta alesta ja tilaukseen [emoji106]
Naamapeikko on toisaalta oikeassa, mutta mulla menee nyt hyvin ja haluan vähän hehkuttaa.Ärsyttää varmaan joitakin muttei voi mitn[emoji38]
Tietty tänne kuuluu yleinen läpänheitto mut suoranaisesti vittuilut/dissailut vois hoitaa jossain muualla...
No juu jasso!! oikeasti olisko paha avata oma lanka niille? uteliaat tietäis ainakin minne mennä katsomaan[emoji4] ehkä vaan joskus menisin itsekin...
Mutta toisaalta nekin voisi hoitaa yyveenä[emoji58] tai en minä tiiä, kuhan höpisen...väsyttää liikaa[emoji21]
Jeps, en nyt kannata mitään hirveitä rähinöitä ja tappeluita jotka on ihan tyhjästä revittyjä, mutta ihan hauska kun joskus on vähän jotain sähinää ja jännitystä eikä aina vaan tuota sun kuvailemaa. Tosi pitkästyttävää luettavaa, siks nykyään jää välillä monta sivua lukematta vaikka joskus vuosi sitten ei olisi tullut kuuloonkaan että olisin jättänyt osan viesteistä lukematta. :rolleyes:
Seuraava vittuilukeissi niin olkaa hyvä ja perustakaa uus topicci [emoji6]
En sitä sano, välillä on ihan jees lukea joitakin juttuja vähän niitä ikäviäkin.Onhan tämä ot joten se antaa luvan laittaa mitä vaan ja sehän tämän tarkoitus on.Tai jtn....[emoji36]
Tällä foorumilla on kuulemma lähes kautta aikojen ollut rähinää ja kiusaamistakin joskus. Mutta silti kuitenkin lopulta oltu sitä yhtä suurta höyryperhettä ja tappelut oli ehkä enemmän luokkaa "perheriidat" vaikka hurjia välillä olivatkin. :D Enää ei kyllä oikein tunnu siltä, jotenkin jakaantunut eri porukoihin täällä sakki. :thinking:
Tottakai täällä tulee "kaveriporukoita" väkisinkin mut ei täällä oo pahemmin dissattu uusia juttelijoita. Kyllä tänne mahtuu, kaikki ei väkisinkään tykkää tällaisesta menosta. Voi perustaa vaik oman blogin jossa vetää sellasta juttua mistä itse tykkää [emoji4]
Niin no..itsehän puhun lähinnä paskaa täällä ja ketään tuskin kiinnostaa mun tyhjänpäiväiset lätinät kauheasti[emoji38] mutta on mukavaa, että on paikka missä voi viettää aikaa yksinäinen ihminen[emoji53] on mulla ystäviä jne..mutta you know[emoji4]
Olipas naamakirjassa mielenkiintoista juttua :laugh:
Oli riitoja tai ei mut kaikilla on kuitenkin sama päämäärä, pysyä pois syöpäkääryleistä :)
Nimenomaan Rokuli[emoji4]
Kaveriporukat on asia erikseen, puhun siitä kun kuppikuntia alkaa ärsyttämään puolin ja toisin toisten jutut ja sitten aletaan ehdotella että jos perustettaisiin ketju sille tälle ja tuolle aiheelle, vaikka ainoat jotka voi täällä sanella on luup1, Rotax ja ViZi. Ei sillä etteikö munkin tekisi mieli välillä komennella, mutta kun en voi. Ugh. :thumbup:
059 - Kuka tuli?
[emoji38]
Onhan se niin jottei täällä kukaan voi sanella mitä saa kirjoittaa, paitsi poliisit[emoji4] toisia ärsyttää, harmittaa jnejne...itseäkin välillä, mutta sellaisia me ihmiset ollaan ja jotenkin tänne on mahduttava vaikka miten ahdistaisi[emoji58]
Mikäs tää naamakirjajuttu o [emoji15]
Päteehän tälläiseen chättäilyyn sama kuin vaikka television komediasarjoihin. Ei kukaan jaksa seurata lämminhenkistä läpänheittoa loputtomiin, joten niihinkin sujautetaan draamaa ja kusipäitä.
Juhani on viksu mies.
En oo siitä puljusta koskaan mitään tarvinnu.
Mä tein bänät vapottajien kanssa, ei vaan jaksanut[emoji36]