Mulle piisaa 3-5%. 10% räjäyttää pään.
Nyt imeskelen FA Peardrop 5%+Absolum 3%. Omnom. Starressa oma miksaus jossa Viginia ja pistaasi ottaa yhteen karamellin kanssa.
Printable View
Flunssa ku vieläkin päällä niin Eucalyptys,coolmint ripauksella pepperminttiä tankissa. Kunnon Flushot lientä...
Alpha Vape:Hoops.
Todella pahaa.Ällö makeaa Meloni? moskaa.Ehkä tän väkisin duunissa vetää.....
Ensimmäinen Alpha Vapen neste joka ei uppoa.
FA - RY4 Nutzilla ja plöröä [emoji106]
Vintage: The Lover.... jokohan sitä uskoisi pysyä erossa kaikesta missä lukee eksoottinen hedelmä.... tämä menee äärimmäisessä hädässä... mutta kun muut laitteet unohtu kotiin.
Mä taidan olla tämän ketjun tylsin kaveri: TPA RY4Doublea edelleen. :laugh:
Fragile Dreamia imailtu kohta 50ml putkeen, aivan törkeen hyvää. Töistä kun huomenissa kotiutuu niin uusi setuppi ja jalipon nalle sisään👍
Tiger's Blood kloonia TPA:n tiivareista kokkailtuna, kyllä maistuu :yeah:
Coval vapes : Butterscotch Pudding. Jos tykkäät voin mausta, minä en. Ei mulla muuta.
Pitkästä aikaa Defuncta RY4 :p
Diy Snake Venom.... Vähä vaihtelua Snake Öilille
TPA vadelmaa. Kyllä tätä höyryttelee, mutta en mää tästä kyllä puhdasta vadelmaa löydä. Muutenkin kaipais vähän jotain rinnalle komppaamaan makua.
Tuli ensimmäisistä Molinberryistä sekä TPA mentholista rykäistyä todella lähelle Red Astairea. Herkkua, joskin kaipaa vielä pientä hienosäätöä.
En itseasiassa tiedä, ihan listerine total care:n väristä mutta hyvää on :D DIY siis kyseessä.
DIY Eucalyptus-menthol. Paljon ei ole muuta tullut viime aikoina maisteltuakaan.
DV;n Absinthe,TPA;n Creme de menthe,Molinberryn Sharp blackberry, Shape up pear ja Ice mint sotkettuna.
Tollaasta dripperistä.Kaipaa pientä säätöö mut ei ihan kuraa;)
Vaikuttaa mielenkiintoiselle yhdistelmälle :antismoke: