Ihmisten valivalivali
Näköjään vanha viisaus pitää paikkaansa harmi :(
Printable View
Onks 2 vuotta pitkä aika oottaa boxia korjuuksilta? Perkeleen Aku [emoji35] Eilen haravoin kaappeja niin löyty possupiippuun soviteltu mesh-ato ja tuli mieleen et missä vitussa se koko piippu on... No saatana akulla huollossa [emoji22]
Mä oon täällä jälleen.
Tuumola ei oikeestaan taida kuulua sulle minun banaanit, vai olenko kenties kussu sinunkin muroihin :evil:
Uskaltaako tänne edes tulla[emoji21]
Poijaat hippasilla [emoji30]
TAAS
Mun siskonmies yritti ottaa selvää pösön puhaltimesta...huomenna uudestaan.Toivottavasti tulee kuntoon, ei sillä voi kohta ajaa enää[emoji51]
Katottiin kaikki sulakkeet, oli ok ja hän otti puhaltimen moottorin irti, annettiin virtaa niin toimii...vähän jännitti pitää sitä kädessä[emoji51] mutta sanoi tekevänsä tupakansytyttimestä viritelmän,että saa toimimaan.Jotkut piuhatkin mykkänä[emoji21]
Vitun lapset
Täällä tarvisi olla vähintään K30 leima
Mä yleensä ärähdän vaan kerran ja se on riittänyt[emoji36]
Sä oot höyris kiltti [emoji2] sua ei lasketa!
Jaa K40?
Ok.
Moi.
Mulla on oikeasti todella pitkä pinna enkä jaksa hermostua helpolla, mutta sitten kun se napsahtaa niin....ei kannata tulla tielle vaikka pieni oonkin[emoji36] ja jasso...eikös isot miehet ookin yleensä rauhallisia.Olen kuullut näin[emoji4]
Kylläpä tuo itseänikin jo hiukan alkaa hymyilyttään kun en voi kirjoittaa yhtään mitään näköjään ettei joku ole heti viisastelemassa.
Mä voin kysyä luuposelta saataisko perustaa offtopic-ketjut ikäluokittain 20-30, 30-40 ja 40+ :D
No kyllä mun puolesta tänne kaikki sopii[emoji53]