Ei voi.
Printable View
:popcorn:
:eek: :what: :D :thumbup:
Riittääkö?
Kaleppo, itähomojen ruhtinas, jolle haareminvaltiaskin kumartaa.. Ei vittu kun naurattaa. :laugh:
Kyl on lystiä :thumbup: Vittuilua Suomen halki interwebin välityksellä :lol:
Kyllä tuo on enemmän perseilyä ku vittuilua, ja jos ei muuta niin suurta komediaa. :D
Nyt uidaan syvissä vesissä :lol:.
Mixxer kiittä ja kuittaa, öitä hörhöt!
Vielä kun hetki jatketaan niin ollaan kaikki aamuun mennessä Höyryguruja.
Nääh, mää lähen baariin.
Joo kyllä tässä tulee jo Raaka-ekiä ja sen ilmanaikuisia vääntöjä ikävä. Ne ei nyt ollut noin heikkotasoisia.
.
Noniin! :D
Onkin taas perjantai. :popcorn:
No täällä on heti mielensäpahoittajat ry repeemässä kaikista henkseleistä ja liitoksista irti kun joku pienessä hiprakassa kirjottelee :D Ei kannata ottaa niin vakavasti :cheers:
Mistä tätä pikkuväkeä riittää tänne, eiks pitäisi olla jo nukkumassa?
Kai saa ees nauraa? Oonhan mä sentään itähomo. :D
Ja sitten jotain ihan muuta (mutta taattua OT:tä kuitenkin ketjun aiheeseen nähden) :)
Tässä oli jokunen sivu taaksepäin vääntöä akkujen ja latureiden suhteista, mikä jäi mietityttämään. Itsekin kun asiaa aikoinani tuumailin. Niinpä kaivoin esille overflown vastauksen muinaiseen kysymykseeni:
Laturin ja akun sopuisan (ja pitkän) yhteiselon kannalta osapuolilla on siis väliä, juuri tuon riittävän hitaan latauksen vuoksi.Lainaus:
[..] virtaa laturi syöttää 450mA. eGo-latureiden vastaava arvo on 420mA. Mitä hyötyjä/haittoja ilmenee, jos käyttää tuota 450mA-laturia eGo-akkujen lataukseen?
Kun vetää vitun päähän ja nautii keväästä:eek: tunne tää repii jös jaksaa:thinking:minä en:crying:
Nää teinit ymmärrä, sitä, että iän puolesta heistä ei vielä tiedä kumpaa sukupuolta, heistä tulee?
Saattaa tulla vaikka länsirannikon håmmpeli.
Mä aloitin tän akkukeskustelun muutama sivu takaperin, löysin kyl puhelimen oman laturin mut ilmeisesti mun ei kannata jatkossakaan suunnitella rollin laturin käyttämistä jos en haluaa tappaa lumian akkua ennen aikojaan? Ideahan tuli siitä kun kerran vahingossa tökkäsin sen rollin laturiin ja se lähti latautuun. :D
Tiedä uskallanko enää muurahaiskekoa sohia kun kerran rauhottu mutta.... Siellä laturissa yleensä lukee output voltit ja amppeerit ja jos on tiedossa kuinka paljon vastaanottava puoli kestää virtaa niin niitä voi verrata ettei lyhennä akun elinkaarta ennen aikaisesti. Itse ainakin huomannut että eri merkkien laturit antaa eri määriä pihalle vaikka liittimet olisikin yhteen sopivia.