Itella. Saatana.
Printable View
Itella. Saatana.
Ei tullut piippusoossit vielä tänään. Olin ihan varma aiemman tilauksen perusteella että olisi ehtinyt. Syytän Itellaa.
:D
Huoli tappajarobottien kehittämisestä kasvaa - "mekaanista teurastusta" | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
Tapa köyhempi ihminen samalla kun sinä nautit kylmää virvoketta porealtaassa. Tällaisten jälkeen useampi kansa joutuu puolustamaan itseään sissisodan tai ns. terrorismin keinoin...ei näistä koskaan hyvä heilu.
Ujosti ärsyttää kun porukka ei osaa tyhjentää viestilaatikkoaan, ja siten ei voi yv:llä vastata... Vai onko ärsytys sittenkin sitä että on niin pieni toi viestilaatikko?
No niin tai näin, säästyypähän rahaa ainakin :D
-
Orion V2 päätti kokeilla lentämistä 2. kerroksen parvekkeelta, mutta päätyi nokalleen alapuolen asfaltille. Kaikki vauriot kuvassa. Jopa tankki pysyi ehjänä ja itse Orion tuntuu toimivan. Setuppi otti hiukkasen itseensä, mutta se oli menossakin uusiksi.
https://lh3.googleusercontent.com/-E...601_192207.jpg
Boldaus minun ;). Kylmän sodan aikanahan oli tapana pullistella mahtavilla aseilla, ja tuo kuussa käyntikilpajuoksu ei ollut mitään muuta kuin kymlmön sodan käyntiä. Vähän hirnahtaen totean, että yleisesti ihmiskunnat suurimmat saavutukset on aina saavutettu sodassa.
-
No ei tässä nyt mitään suurempaa ärsytystä, kunhan vaan miltei pari viikkoa sitten tilattua Libertyn satsia odottelen.
http://i.imgflip.com/2cp1.jpg
Torpan seinään vaihdettiin etäluettava mittari Fortumin toimesta käsin. Ihan kätevää, kai.
Kututuksen aihe piilee seuraavassa. Ollaan maksettu n. 250€/kk tasaerissä, aina lokakuussa tasauslasku plussaa tai miinusta. Näin on sovittu ja sopimusaikaa jäljellä kolmatta vuotta. Talvella palaa kilowattitunteja vallan perkeleesti ja kesällä ei juuri mitään, ja tasauslasku tulee NYT kun aletaan laskuttaa todellisen kulutuksen mukaan. Ollaan velkaa 1700€. Saa maksaa erissä mutta menee viivästyskorko huomautusmaksuineen yms. Pitää ruveta romuja myymään, vaaterievut saadaan varmaan pitää kun tämmösiä lumppujusseja ollaan.
Kyä riapoo.
Saisko tosta väännön aikaan sopimusrikkona?
Tekijät saunan taakse ja.....
Ei niinkun yhtää päässä raksuta jos pikkulapsikin tuollaiseen astuu tahi kuka tahansa ja koko kesä pilalla..:mad:
Rannalle kylvettyjä ruuviansoja tutkitaan ympäristörikkomuksena | Yle Uutiset | yle.fi