Via Dolorosa? :blink:
Printable View
Via Dolorosa? :blink:
Me kun muutettin tarvittiin vain asuntoauto+pitkä kuomukärry, paku + kärry ja 2 h.autoa. Meillä oli vielä remontti kesken joten kaikki kamat purettiin välissä molempien porukoille 2viikoksi. 59,5m2 -> 60,5m2 voi jesus tätä ylimääräisen tilan määrää :D
E. välimatka oli sen 200km niin ei viittiny montaa reissua tehä, 1 karavaani kulkueella mentiin siis :)
http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...oorumilla.html
Ei, lisättävää, pilkku ja piste. :banghead:
5 kuormaa extrapitkällä sprintterillä ja päälle vielä farmarilla 4 kuormaa... 5 päivää oli onneks aikaa muuttaa ja siivota.
75m2 -> 79m2, eli tilan ei ois pitäny kauheesti pienentyä, vaikka se siltä tuntuukin. Noh, ehkä tästä saa vielä tän vuoden puolella kodin näkösen :D
Nyt vittu oikeesti. Kouluun lähtiessä tuli ilmoitus että Vaporshark on postissa. Ruuvasin homokivan nemesiksestä irti ja juoksujalkaa postiin. Linja-autossa istuessa tärisevin käsin aukaisin paketin, otin höyryhain laatikosta pihalle ja ruuvasin homokivan kiinni.
Pysäkille saavuttuani ajattelin ottaa ensimmäiset testilöylyt irti.. CHECK ATOMIZER :banghead:
Nyt sit 5h edessä ilman mitään laitetta ja niksoja.
Eikös se huiki tota myös jos on akku on liian tyhjä antamaan pyydettyjä watteja? Eikö siellä koulussa nyt jollain oo puhelimen laturi mukana että saat vähäsen lisää virtaa sinne :)
Mi bad :) Mä kun vast OON VIIMEIN LÄHDÖSSÄ HAKEEN MUN PIIRIÄ POSTISTÄ! (aluksi oli vahingossa capslokki päällä mutta annoin palaa loppuun asti vaikka huomasinkin :))
Huonot liitokset, plussa ei saa kontaktia tai akku tyhjä.
Dna vilkkuu sillon kun se ei pysty antamaan haluttua wattimäärää ja sillon se antaa akun virran mennä suoraan atoon
Olikos Kaiffarissa säädettävä plussaposti? Tai sitten kokeile pikkasen nostaa VS:n keskinapaa?
Arrrgh. Perskeles kun ei saa hankittua millään Harlem Globetrotterssin peliin lippuja. Lippua ostaessa herjaa, että pankin päässä vikaa, no sinne yhteys ja kertoivat että lippuja myyvässä päässä vika. Voi prkle :mad:
Saahan ne sitten paikanpäältä, mutta paikat ovat sitten mitä ovat.
Täytyy sanoa, että on ihana pikku härveli :) Uusi logo on paljon parempi kuin se vanha, joka lähti ensimmäisellä pyyhkäisyllä pois. Laitoin siitä kuvan tuonne vapersin kimppa-osioon.
edit: tietenkään sinä et tee kuvalla mitään, koska sulla ko. laite jo on :laugh:
Voihan nyt Neitsyt Marian pyhä pimppi sentäs. Sen kerran kun oon vihdoin saanut muksun opetettua nukkumaan edes jotenkuten siedettävästi, että pääsen VIHDOIN salilla käymään, niin olihan se yllätys taas arvattavissa; uudenvuodenläskisoossit oli tukkineet koko mestan niin että heitin puolikiekan kannoilla ja suuntasin himaan.
Ihan oikeasti, nyt vitun ihraperseet sellainen juttu; vain promille uudenvuoden "new year, new me" -plösöt pääsevät edes parista kilosta eroon salitreenillä. Salitreenaus kuitenkin vaatii aivan toisenlaista osaamista ja tekemistä kuin mihin 99% jengillä on edes selkärankaa. Punttien nostelu EI shreddaa fläsää suhteutettuna kovin tehokkaasti, eritoten kun se on sellaista satunnaista ja päämäärätöntä heilumista. Menkää ryhmäliikuntaan, aerobiseen tai muuhun paskaan jos haluatte laihtua, ja sitäkin tärkeämpi on laittaa se RUOKAVALIO kuntoon. AAAAAAAAARGH että osaakin riepoa!
Noh, kostoksi sitten hain kebabin, on ainakin massakausi hoidettuna hyvin.
#newyearfatshaming #kostoksikebabbia #menkäävittuunmunsalilta
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...2020.38.17.jpg
Ihmiset yrittää pistää elämäntapojaan kuntoon käymällä salilla ja sinä sitten dissaat? Joskus sinäkin sen salilla käynnin aloitit, eikö niilläkin ole siihen samanlainen oikeus? :rolleyes:
Onneksi saa riehua rautojen kans omassa tallissa, onhan se rauta painavaa mutta liikkuu se silti :evil:
Mä vähän toivoin että tuo mun kebabbikuva ja -juttu ois pikkasen tasottanut tajuamaan lievän itseironian tässä tilanteessa. Aina ei vaan onnista.
Vaihdan heti, kun tuo paikallinen voimannostosali saa remontin loppuun.
Piilee tässä totuuttakin; kuntosali on paikka jota suurin osa vihaa koska se treenaus on epämiellyttävää. Siksi suurin osa failaa niin pahasti nää uudenvuodenlupaukset, valitaan laji josta ei ymmärrä mitään, joka ei tuota haluttuja tuloksia ja entisestää takoo takaraivoon sen kuvan että saleilu on paskaa pakkopullaa. Mitä se varmasti osalle on. Samalla siinä rytäkässä sitten aiheutetaan päänvaivaa muille treenaajille. Oikeudella ei oo asian kanssa mitään tekemistä, tottakai kaikilla on oikeus mennä mihin tahansa salille sen sääntöjen niin salliessa.
Tulipa sitten läträttyä nesteiden kanssa prkl... arvonnasta tuli karto joka paskoi kaiken heti läpi joten eikun tankki ruiskulla tyhjäksi ja uutta kartoo tilalle, nyt alkaa taas pikkuhiljaa löytymään höyryä... Kantapää kiittää ja kumartaa :laugh:
Jos se on pienempi?
Eilen kirjoittelin tästä savolaisesta supersankarista, joka ei viikkoon ole saanut maksettua parin kympin atoa. Kovasti lupaili tänään käydä oiken tiskillä maksamassa. Minnelie maksanut, kun minun tilillä ei näy mitään.
9 vuotta sitten mä lopetin salillakäymisen just sen takia että joku aina tiesi paremmin, ei mitään omaa rauhaa treenata. Jotain mä tein oikein kun penkkitulos nousi 50kg->70kg, muita tuloksia ei jaksa muistaa. Muuten ku että salikaverit oli vitun kateellisia jalkaprässin lukemiin. :D
Ja tosiaan, ei nuo penkkilukemat mitkään valtavat oo, mutta olin kuitenkin riisikeppi mallia 60 kiloa ja 182 senttiä.
Tammikuu-helmikuun loppu niin siellä on kaikki "elämän tapojen parantajat" maaliskuussa kolisee kaapit tyhjyyttään. :) Mä kerran koitin ystävällisesti neuvoa vanhempaa naishenkilöä jalkaprässin käytössä ja niin vittumaista tekstiä sain takaisin, että jätän nykyään sikseen. Hajottakoon polvensa tai olkapäänsä, ei kuulu mulle.
Penkki on laiskan miehen laji, tarvii ku maata selällään ;) siks mä tykkäänkin siitä. Itseä vituttaa kanssa toi et ei pääse salilla käymään, mun minkäs teet. Selkä ei kestä paskaakaan niin eipä siinä sit mitään. Lempiliike on vielä hakkuri. :crying:
Mixxer, ehdottomasti jo tässä vaiheessa nimimerkki jakoon niin osaa muutkin olla varovaisia.
Mulla nousee penkistä 100kg joka kerta kun nousen penkistä ylös :cheer:.