No kerros nyt mitä minun pitää edes todistella?
Printable View
Ihmiset on niin vainoharhasia tääl et huhhuh! Kiristäkää foliopipot tiukemmalle :eek::facepalm:
Mä en tiedä noista vankila jutuista[emoji38]
Ei mun mielestä vainoharhaista ollenkaan, ovathan ihmiset juonitelleet ja ilmiantaneet toisiansa satoja vuosia.Ei siinä mitään ihmeellistä tai uutta ole[emoji36]
Kaikkea sitä intissä opetetaankin[emoji15]
larma yrittää vaan ottaa "kunniaa" tästä. :D Siinä onkin miettimistä että kuka tämän takana oikeasti on JOS on.
Oon vartin pois niin sivutolkulla turinaa [emoji15]
Huomiseks vähä kanafilettä pippurikermakastikkeella. Tulis jo huominen et pääsis syömään [emoji173]
Mitäs forkkaporukka näin tiistai-iltana?
Olisko se tauko paikalla ?
Juu..sanoin mielipiteeni ja enempiä en kommentoi, kyllähän tuo joskus selviää[emoji53] toivon niin.
Muistaakseni esitit useampaakin henkilöä kohtaan erinäisiä syytöksiä, jotka ovat kylläkin toteen näyttämättä.
Mut ei sillä, mulle aivan sama. En kaipaa todisteluita Mirulta, en sinulta, senkummemmin kuin muiltakaan.
Kandee vaan aina muistella omiakin tekemisiään ennen kuin muilta rupeaa mitn vaatimaan.
Tein tänään kanarisottoa ja luulin, että siitä riittää huomiseksi, jestas kun noi pojat syö niin paljon[emoji37]
Me ollaan katsos yhtä suurta perhettä, kysy vaik äSSältä [emoji106]
Nou voor, ounli piis an haamonii [emoji8]
jassolla taittuu enkkukin[emoji38]
Kielimiehiä, soumi, ruåtti, enklanti...
Tongueman juu nou [emoji16]
Sehän on vaa avoimin mielin kohti uusia kokemuksia :yeah:
Pakko vielä lisätä kuuluisa "Vill du ha meij?"
Olen hissukseen nyt, lupaan [emoji52]
Taas lähti Kokkelibyyhy kaks rekkaa
Hei Jasperi oo hellä ylihuomenna tulee täältä porukkaa sinnepäin [emoji8]
Drik äSSä mjölk, så orkar du mera [emoji8]
En oo muuten maitoo juonunna varmaan yli kymmeneen vuoteen, piimää joskus.
Kete Rahkonen [emoji106]
No mitä mä olen nyt vaatinu? ei oikeen uponnu nyt. Kai sä nyt itse olet nähny mitä tiedän kannulla on juteltu vai mitä meinasit tuolla et on toteen näyttämättä? Ja eikai meidän taas tarvi avata sitä keskustelua mitä siellä teidän kannulla on vittuiltu ja kenelle? eikös se case ole jo vähän niinku sovittu, itsehän olen jopa julkisesti pyytänyt teiltä anteeksi omaa typerää käytöstä, kännissä tuppaa välissä mopo keuliin ja keulihan se teilläkin. Teiltä keneltäkään en tosin ole nähnyt minkäänlaista pahoittelua niistä asioista, enkä tosin odotakkaan et teistä siihen olisi.
Ei hitto, älkää enää jaksako[emoji36]
Miru eikös se nyt ole ihan hyvä asia jos nämä puhutaan selväksi? loppuu tämä vänkääminen edes joskus.
No kun ei se ikinä lopu[emoji38]
Mikään asiahan ei minulle mitenkään kuulu...ja giffejäkin käytetään aivan liikaa. Mutta oliskohan tossa mitään ideaa:
https://media2.giphy.com/media/fnAC7jgjVLdra/200.gif:
...tuli vaa mieleen :thinking::D