"Eipä siinä, sinä haastoit minut ja minä haastoin sinut. Katsotaan mitä tuleman pitää? Lupaan ja vannon et pystyn vaikuttamaan hyvinkin paljon sinun puljusi myyntiin. t:Rokuli"
Oliko tuo vaan sitten sitä "kännissä uhoamista"?
Printable View
Epäilemättä jos olisin halunnu pystyisin vaikuttamaan myyntiin mustamaalammalla ympäri nettiä kyseistä kauppiasta mutta ne riidat mitä meillä on ollu on käyty täällä enkä todellakaan ole jauhanut paskaa ympäri nettiä. Kyllä tuo on ollu täysin puhtaasi kännisen höpinöitä. vai meniaatko et jos olisin oikeesti tuollasta tehny roikkuin vielä täällä jotain selittelemässä?
On kyllä joitain erikoisia piirteitä tässä keississä..
TUUT TUUUT TUUUT!!
Liite 24051
Onks Vapetalon paketit ainoita mitä on avattu?
Pitäiskö OT:n rinnalle avata, joku avaudu toisesta käyttäjästä ketju missä porukka vois sit huudella toistensa perään. Saatais pidettyä tämäkin lanka "asia"linjalla. :unsure:
Kannattasiko sieltä tullista ensin selvittää et mistä tällainen ratsaminen johtuu ennenkuin alkaa täällä julkisesti syyttelemään ketään? Ja meinaatteko et muitakin kauppiaita ratsataan jos pelkästään vapetalosta on sinne soitettu?
Mää tunnusta se olin minä
Mitä muuten tunnustin ?
Täytyy lähtiä dumpperi kauppaan. Alakaa vaatia isompaa lavaa että saa kaiken hiekan, soran ja murskeen kuskattua tänne! :lol:
On se jännä
Pasila [emoji8]
Pitäiskö repäistä ja kattoa suomalaista reality teeveetä. Ois entinen siskopuoli faijan edeltävästä liitosta parasiitti hotellissa.
Että tällästä ollut tänä iltana taasen[emoji51] onneksi olin lenkillä ja suihkunraikkaana pyyhälsin hoodeille niin täällä on agentti touhut menossa.Sen verran sanon, että kuka vapetalon kiusaaja onkaan niin toivottavasti olet ihan HELVETIN ylpeä itsestäsi [emoji36] olet häpeäksi meille kaikille!!! vitun daiju!!
Miru, se sitten tietenkään ole mitenkään mahdollista et tulli on ihan muuten vaan päättäny ratsata joitain vapetalon paketteja? Kannatteeko täällä huudella ketään daijuksi ennenkuin on edes selvinny et miksi tulli on näin toiminu, täytyyhän sieltä joku selitys asialle olla.
määhän totesin tänne forkalle viikonloppuna että siellä irkissä käytetään huumeita ja myydään pistooleja :D . jos ne otti sen niinku kirjaimellisesti (toivottavasti ei.)
Kyllähän toi asia on mun mielestä ihan selvä..ihmettelen miten muita ei kytätä tai ole samaista toimintaa ollut.On niitä vihjailuja tullille ennenkin sadellut[emoji58] tosin eri asioista jos lehtiä joskus lukee.
Huomenna olis taas postikeikka näköjään
Ans kattoo kun katkotaan huhuilta siivet
Minunkin mielestäni jos kyseessä on yksittäisen henkilön tekemä (turha) ilmianto, on se aivan saatanan idioottimaista toimintaa yrittäjää sekä yhteisöä kohtaan. Saattaisin jopa sanoa että aika aivoton apina joka näin on vaivautunut tekemään. Ja aivan huolettahan voin noin sanoa. Vai miksi en voisi?
Sanoin miten asia mun mielestä on ja aivan varmasti on joku tämän takana.Muut saa olla eri mieltä niinkuin on jokaisella oikeus[emoji4]
Arvas jotkut oikein, minä ilmotin kaverilla joka on töissä tullissa et nappaa mahdollisimman paljon vapetalon lähetyksiä. Zkyz tietää syyn kyllä miksi.
Onko näin?
Jäi heti kiinni valheesta, ei larmalla oo kavereita
Hengissä selvitty työporukan tyy päivästä ( minä + 7 naista ) never again [emoji14]