Mut hei, sieltä tilaaminen on niin ihanan halpaa. Tosin toimitus on just tota et into kerkee mennä ohi ennenku kama on kourassa. 2 kertaa tilannut aikoja sitten, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Printable View
Mut hei, sieltä tilaaminen on niin ihanan halpaa. Tosin toimitus on just tota et into kerkee mennä ohi ennenku kama on kourassa. 2 kertaa tilannut aikoja sitten, ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Ei kannata tilata jos on malttamaton ihminen kuten minä. Jotain driptippejäki venasin ku lapsi joulua ja tänään ne sit tuli ja kaikki liian pieniä :D pom tippi ois se paras mut en ainakaan nähny tarpeeks isoja
No juu, kääntäkää vaan puukkoa haavassa. :)
Mieluummin tilaisin (hinnasta viis) kaikki romppeet Suomikaupoista, niissä yleensä nopea toimitus ja ns. takuuasiat toimii. Valitettavasti näissä paikallisissa kaupoissa ei ole aina myynnissä juuri sitä tuotetta, jota täytyy hetijustnyt saada ostettua.
Jos jossain made in Finland kaupassa on myytävänä esim. Freemax Starre v2, niin vinkatkaa toki kaupan nimi. Muuten täytyy näitä "pakko saada ostoja" tilailla kaukomailta, kun ei lähempää saa.
Kun perut niin siinä samassa saat päättää otatko tilille vai lahjakorttina, 2-4pv niin rahat on tilillä.
Aika lailla säkästä kiinni kuinka tuolta tulee. Viimeisin tilaus oli tippejä ja muuta roinaa. 26pv tilattu ja 2pv oli suomessa, suomen posti sitten piti vielä itsellään yli viikon kierrossa. Sitä edellinen tilaus oli matkalla 3kk ennenkuin todettiin kadonneeksi ja sain rahat takaisin tilille :)
Peruttu tilaus ja valittu kohta: rahat takaisin tilille, katsotaan edelleen kuinka käy. :)
Sen verran vielä kommentoin tätä "soppaa", että:
Tiedän, että Kiinakaupoista tilattaessa toimitus kestää 2 vkoa --> jopa 2 kk. Tämä siis tiedostettu ja hyväksytty. Verkkokaupan vikahan se ei ole, jos postin kulku kestää.
Syy miksi tämän älämölön nostin oli se, että jos kaupan sivuilla ilmoitetaan postituksen tapahtuvan x-päivän kuluttua ja siitä huolimatta lähetys venähtää 7 päivää yli ilmoitetun ajan, niin silloin mielestäni kyseessä on kaupan oma "vika". Tämä verkkokauppa meni siis edellämainitun syyn takia boikottiin.
Ugh, olen puhunut ja jatketaan höyryttelyä... :esmoke:
E. Typoja hieman korjailtu.
E2. Rahat tuli kiltisti tilille takaisin parissa päivässä.
Jos vilkaisee mikä määrä noilla on tuotteita niin ei se ihme oo jos jossain tuotteessa on unohtunut päivittää varastotilanne. Itsellä oli Gearbestillä sama tilanne ja laitoin tikettiä päälle kk jälkeen että kun ei ollut edes postitettu vaikka luki 2-5pv ja samaa visersivät että toimittajalla vaikeuksia kovan kysynnän myötä että oota hetki ja jos ei vieläkään kuulu niin voi vaihtaa tuotteen johonkin joka lähtee 2-5pv tai sitten rahat takaisin. Oottelin sen joku pari viikkoa lisää ja ne palautti automaattisesti rahat. Samaisesta lafkasta postitettu 17. syyskuuta normi postilla ilman seurantaa eikä oo vieläkään näkynyt meikäläisellä ja alan epäilemään että näkyykään.
Jos haluaa nopeaa toimitusta ja varmaa palvelua niin tilaa suomalaisilta kauppiailta tai euroopasta ja unohtaa kiinalafkat muutaman euron säästön vuoksi.
Itse olen tehnyt ensimmäiset ja viimeiset kauppani SlowTechiltä juuri em. syistä.
Tilaushistoriani kertoo, että 31 tilausta tehty ja yksi palautus. Kaikki pelannut mun kohdalla loistavasti. Toimitusajat olleet 2 - 3 viikoa, josta ajasta melkein viikon vartuskelleet tullin / postin näpeissä. Ja tilaan edelleenkin tuolta. "Kotimaisilta" tilataan, jos on kiirus tai kauhee hinku saada jottain.
No nyt on vauhdikasta toimintaa Kiinassa klo11 tilattu ja nyt jo postitettu. :thumbsup:
Mutta tuleehan se vielä joskus Suomen postin käsittelyyn... :facepalm:
Sitku paketti on suomessa nii saanko itellalta toisen seurantakoodin? Vai tuleeko ilman seurantaa. 8.11 lähetetty ja vielä näkyy "Despatched to overseas" eli meinaa että lähetetty ulkomaille?
Koodilla XMAS saa 10 pinnaa alennusta
Mulla on vähän sama meininki kuin edellisillä. Jos ei ole kiirus, niin fasttechiltä noi modit saa selvästi halvemmalla kuin suomesta (esim evic mini 63e vs 32e)... mutta sitten kun on pakko saada heti nyt niin kyllä mä finnvapelta tai puffilta noita kamoja hankin.
Joskus koodi MAP laskee hintaa. Esim
https://www.fasttech.com/products/3799300 =42.99 $
Tuon koodin jälkeen 26.24 $
Ou jea Velo dekillä Obc Crius lähti tilaukseen!! https://www.fasttech.com/p/3796201
Ensimmäistä kertaa tilailen fasttechiltä tavaraa. Tilaus tehty 9.11 ja viime maanantaina tilausseurannan mukaan lähtenyt Pekingistä(lukee: Bejing, Departure). Kauan teillä on kestänyt tavaran saapua suomeen siitä pisteestä kun se lähtee kiinan päästä lentoon?
China post käytössä.
Ei nyt välttämättä kannata nuita tilaus ja seurantanumeroja joka paikkaan jakaa, meneehän siinä viikko kaks, sitte vielä posti voi hautoa sitä oman aikansa.