-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja vps
Otetaan
Jack Reacher. Entinen sotilaspoliisin majuri, 195 cm pitkä ja painoa toistasataa kiloa. Ei lihava. Pistää isot ja veemäiset jätkät kuriin lyömällä ensin ja tavallisesti vain kerran. Tappelussa on vain yksi sääntö: älä ota turpaan...
Ja kukapa näyttelee
elokuvassa? Kenethän ne saatanat ottivat? Joku koljatti varmaan?
Buahhahhh!!
Jack Reacher on MIES ja rooliin valittu näyttelija taas on alamittainen ja sööttikasvoinen kainaloinen. Katsojaluvut ajavat uskottavuuden ohi niin tässä kuin monessa muussakin kirjasta-leffa-tuotannossa.
Nyt alkoi minuakin ärsyttämään. :(
Edit: Tulee äkkiä mieleen ainakin sata rooliin sopivampaa näyttelijää.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pol
Buahhahhh!!
Jack Reacher on MIES ja rooliin valittu näyttelija taas on alamittainen ja sööttikasvoinen kainaloinen. Katsojaluvut ajavat uskottavuuden ohi niin tässä kuin monessa muussakin kirjasta-leffa-tuotannossa.
Rooliin olisi sopinut hyvin vaikka Mark Wahlberg, katsoja lukujen kärsimättä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Pol
Buahhahhh!!
Luultavasti tuokin rooli hoituu virnistelemällä. Reacher ei virnistele. Piste.
-
Dolph Lundgren kävis kans :D
-
nyt ärsyttää perkele maksella laskuja kun tipahti taas 3g tolppa pois pelistä ja gprs yhteydellä mennään! ihanan nopeeta toimintaa verkkopankissa maksaa 9 laskua.. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Rooliin olisi sopinut hyvin vaikka Mark Wahlberg, katsoja lukujen kärsimättä.
taikka vaikkapa ite Statham, vaikka persjalkanen se on tuokin
-
Hugh Jackman ei olis ihan pätkä, 189cm... mutta myöhäistäpä tämä nyt on.
-
Fileroin sitten etusormeni leipäveitsellä... 2,5cm pitkä ja luuta myöten n.4mm nahkaa etusormesta. Tulos 3 tikkiä ja viikko saikkua.
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Käpy käryää kartojen kanssa. Kyllä se vissiin vain on niin, että kertakäyttöisiksi nää on tarkoitettu. Tupruttelenpas varastoni loppuun ja rupean kyttäilemään atotankkia ja jotain feederiä.
-
Nää on hieman tapauskohtaisia..just tossa mietein että tarttisko valmiix jo slottailla uus boge vai laittaisko puchilla parit kolot...tossa kun historiaa selasin nii 13.2 tuli arcticci tankki käpälään ja samalla bogella mennään..tupla slotilla..tää on ny lavan nokassa kuluttanut 20 ml jekkua ja abt. 60 ml absinttiä...rupee vissiin olee hintansa tienannu...
-
Heti aamusta alkoi vastustamaan. Auton lämmitys väärässä ajassa, eli auto jääkalikkana. Viimeinen pitkä dct tankki haljennut yksikseen pöydällä viikonlopun aikana.
-
Kaikki kiva myy eioota. Tahtoo GGTS + UFS + Kick-kombon!
-
Kurkku kipee, jäseniä särkee ja väsyttää... Nyt ei tarvis taudin iskeä! :(
-
Taas putos pögötistä takapönttö...
-
Ei menny auto katsastuksesta läpi ja nyt edessä on jarruremppa. :( Olihan tää vähän odotettavissakin, kun ei autoon oo liki sataantuhanteen kilometriin tehty jarruille mtn, mutta ottaa silti aivoon.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
vinokone
Taas putos pögötistä takapönttö...
:D anteeks :D
ajoin kerran tuliterällä pikkupösöllä pohjosesta stadiin tuhatta ja sataa.(ei ollu oma) jossain lahden kupeessa tippu pakohutlari, KLANG KLANG KRZZZIIIIISSHHHHTTT FLAP!
ja takapeilistä näky kun se pomppi siellä onneks kohti läheistä peltoa. hutlari konttiin ja helvetinmoisella TURBO pösöllä kohti määränpäätä. Poliisit pysäytti vain
kerran loppumatkan aikana. :D
sen jälkeen oon vaihtanu kadun puolta kun tulee vastaan. :esmoke:
-
Miksei mun paketti ole tullut :( Myöhemmin shipattujakin on saapunut muille perille. *ITKUPOTKURAIVARI*
-
Jahas. Kävin kahvilla ja oli minilava ja (wanha) 3ml DCT taskussa, täynnä fruitstripeä, oli koko tankki valunut takin povitaskuun ja pitkin lavatubea, hienoa! Näemmä fuskasi tankki alapäästä. Pitää koittaa toi lavatube pestä... alle viikon vanha laite...Kiva sotku ja takki sitten pilalla :(
Edit: Kiva kun ensin pääsi iloitsemaan että karton rei'ityskonetta saa nikotiinittomalta ja heti perään tämmöstä. Homer Sipsonin sanoin: "Woohoo! Doh!"
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
muti88
Miksei mun paketti ole tullut :( Myöhemmin shipattujakin on saapunut muille perille. *ITKUPOTKURAIVARI*
väännetään veistä haavassa: 28.2 shipped welholta, tänään postilaatikossa :esmoke:
ja asiaan:
rupesi ihan tosissaan vituttamaan tuo terveysnatsien lausunto "sähkötupakka = tupakka"
ei jumaliste viramomaisten pitäisi antaa puhtaasti tietämättömyyteen perustuvia suosituksia, eikä ainakaan vielä myöntää että lausunto perustuu tietämättömyyteen. ei ole tutkittu, no olisko vittu jo korkea aika alkaa tutkia muutakin kuin sihteerien persvakoja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
olisko vittu jo korkea aika alkaa tutkia muutakin kuin sihteerien persvakoja.
Mut kun se ei oo niin kivaa! :'( Joutus ihan töitäkin tekemään palkkansa eteen..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Mut kun se ei oo niin kivaa! :'( Joutus ihan töitäkin tekemään palkkansa eteen..
no en tiedä, semmosta homevittukantturaa tuntuu olevan koko orkesteri että luulisi jopa työnteon kiinnostavan mieluummin
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
väännetään veistä haavassa: 28.2 shipped welholta, tänään postilaatikossa :esmoke:
Olet ilkeä ihminen. :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
muti88
Olet ilkeä ihminen. :'(
anteeksipyytävän tyttäreni sanoin:
ankeesti, olen paholainen :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Urdu
no olisko vittu jo korkea aika alkaa tutkia muutakin kuin sihteerien persvakoja.
Ei v***u, tosta tulee mieleen yks työmaaruokalassa asioiva naisihminen, jolla on farkut tosi alhaalla. Joskus se vaan sattuu istumaan sopivasti just edessä ja mä nään sen vaon alun syödessäni (ja kakoessani) ja pää pitää aina kääntää 90 astetta jonnee muualle.
-
no nuo low-cut housut on muutenkin semmoinen asusta joka pitäisi suomessa kieltää, helvetin harvassa on ne perseet jotka niitä pystyy kantamaan ja siksi toisekseen minä haluan nähdä sen persvaon makuuhuoneessani, en työmaaruokalassa :esmoke:
-
ce3 teki taas kerran temput ja lirautti nesteet pöydälle. Ihan random laite. "Onneksi" noita on vain kolme pakettia jäljellä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
ce3 teki taas kerran temput ja lirautti nesteet pöydälle. Ihan random laite. "Onneksi" noita on vain kolme pakettia jäljellä.
Multa saat paketin lisää jos haluut :antismoke:
-
Ihme päivä tänään kyllä.
Ensin valuu tankki taskuun ja pitkin lavatubea, sitten huomaan että yhdessä Uk-Eliquidsin myymässä Vermillion River Cherrywood pullossa onkin Mapplewoodia jota inhoan joten pitää sitten lähettää takas enklantiin.
Jos vielä poltan ruuat pohjaan ni sitten alkaa jo harmittaa.... :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
luuponen
:D anteeks :D
ajoin kerran tuliterällä pikkupösöllä pohjosesta stadiin tuhatta ja sataa.(ei ollu oma) jossain lahden kupeessa tippu pakohutlari, KLANG KLANG KRZZZIIIIISSHHHHTTT FLAP!
ja takapeilistä näky kun se pomppi siellä onneks kohti läheistä peltoa. hutlari konttiin ja helvetinmoisella TURBO pösöllä kohti määränpäätä. Poliisit pysäytti vain
kerran loppumatkan aikana. :D
sen jälkeen oon vaihtanu kadun puolta kun tulee vastaan. :esmoke:
Onneks nää pögömurheet on pieniä, kun vertaa mamman bemariin. Ei ihmismieli ymmärrä, miten päin kakkosta tuo e36 koppaset on suunniteltu... sen saa käytännös rakentaa 2 vuoden välein koko paskan uusiks, jos sillä haluaa liikkua
-
Ei tullu minlava tänäänkää :'(
-
Jäinen pihamaa. Päivällä sulaa ja yöllä jäätyy. Sepeli alkaa loppumaan ja uutta en taida ostaa.
-
Kourallinen ulkomaaneläviä eli jokunen sukulainen kutsui itse itsensä meille kylään muutamaksi yöksi ja oletettu saapumisaika on huomenna. STANA eikö niille riitä enää kesät, jolloin valtaavat suvun mökin viideksi kuukaudeksi!
Sitten suureen ääneen ihmetellään, että miksi me emme käytä mökkiä talvella. Auraamaton tie, -30 astetta pakkasta, 1,5 metriä lunta, täysin eristämättömät rakennukset, ulkohuussi, ei vettä jne. No miksiköhän...
Niih ja mummi täyttää 95-vuotta [size=7pt](ei saisi kukaan elää noin vanhaksi)[/size], sinnekin pitää mennä pällisteltäväksi.
E: Ruma ja leimaava sana poistettu erittäin harvinaisen katumuspuuskan yllätettyä allekirjoittaneen.
-
VITTU :) tuntuu omat ärsytykset olevan pieniä tuo "POL":in rinnalla :D kyllä muakin ketuttas... :)
itteeni just ny vituttaa se kun kirjoitan johonkin esavuke.fi:n forumille jotain se on saatana jonkun mielestä aina väärässä paikassa :D no oma vika se kai on, mutta ei voi pieni ihminen käsittää mihe vittuu niitä pitäis sitten kirjoittaa, jos pyrkii mahdollisimman vähän availemaan uusia topicceja, mutta vanhoihin jos kirjoittaa niin melkein aina jonkun mielestä se nyt ei sovi aiheesee :) well ihan sama hyvä foorumi tää silti on ja aion tulevaisuudessakin kirjoitella topicceihin kommentteja olkoot vaan kuinka väärässä paikassa tahansa :D
Tää on silti paras thredi :D
-
^Sun pitää minimissään saada Höyrykonkari-arvonimi, niin sitten voi kirjotella mitä haluaa, minne haluaa. ;)
:D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Markyus
VITTU :) tuntuu omat ärsytykset olevan pieniä tuo "POL":in rinnalla :D kyllä muakin ketuttas... :)
itteeni just ny vituttaa se kun kirjoitan johonkin esavuke.fi:n forumille jotain se on saatana jonkun mielestä aina väärässä paikassa :D no oma vika se kai on, mutta ei voi pieni ihminen käsittää mihe vittuu niitä pitäis sitten kirjoittaa, jos pyrkii mahdollisimman vähän availemaan uusia topicceja, mutta vanhoihin jos kirjoittaa niin melkein aina jonkun mielestä se nyt ei sovi aiheesee :) well ihan sama hyvä foorumi tää silti on ja aion tulevaisuudessakin kirjoitella topicceihin kommentteja olkoot vaan kuinka väärässä paikassa tahansa :D
Tää on silti paras thredi :D
Heh, tämä oli loistava avautuminen! Jatka vaan, kyllä me ohjataan :D
-
odotin joltain lainausta ja kommenttia että on vähän offtopic :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
^Sun pitää minimissään saada Höyrykonkari-arvonimi, niin sitten voi kirjotella mitä haluaa, minne haluaa. ;)
:D
Hei tää on nyt ihan vääräs paikas kyl....
Ärsyttää tollaset kaverit mitkä tulee vaan hymyilemään ärsyttää ketjuun..
AINA pitää ****ttaa kun tänne kirjoittaa PRKL :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Markyus
odotin joltain lainausta ja kommenttia että on vähän offtopic :D
Nyt on vähän offtopic.. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Hei tää on nyt ihan vääräs paikas kyl....
Ärsyttää tollaset kaverit mitkä tulee vaan hymyilemään ärsyttää ketjuun..
AINA pitää ****ttaa kun tänne kirjoittaa PRKL :D
Mä tuun vaan ärsyttää tänne "Ärsyttää!"-ketjuun :o Eikös se ollukaan tän ketjun tarkotus? ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Mä tuun vaan ärsyttää tänne "Ärsyttää!"-ketjuun :o Eikös se ollukaan tän ketjun tarkotus? ???
PRKL ku ei enää itekkään muista oman ketjun ohjeistuksia.. Niinhän se oli : "Anything goes. Täällä seinätkin kuuntelee (ja saattaa jopa heittää löylyä kiukaaseen)."
;)