-
Vs: ECigWizard kokemuksia
Noniin, ensimmäisen kerran brittitilausten kanssa posti hidastelee. Tavarat lähteneet velholta 13.1 eikä tänäänkään postisetä tuonut pakettia.
Lavatube siis jäähyllä paketin saapumiseen asti (laturi tulossa) :smoke:
Odotellaan vielä viikko ja sitten reklamaatiota kehiin.
-
Pöh pöh pöh :( Tilasin kartoja ja AW:n akkuja, eipä oltu sitte viittitty akkuja laittaa mukaan ollenkaan. nyt vaan joutuu oikeesti miettimään että mitä tekee. Ymmärtämykseni mukaan pyytävät piraati akuista aitojen hintaa, joku voi toki korjata jos olen väärässä. En vielä ole joutanu reklamoimaan mutta tänään pitää typottaa.
-
Eipä tullut tänään 17 päivä shipatut tavarat:( Toivottavasti tulee maanantaina. Nimittäin 5 ml enää nestettä :smoke:
-
16.päivä postitettu,ei ole vielä nesteet 2x30ml saapuneet.Ehkä maanantaina? ???
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tuntematon
Eipä tullut tänään 17 päivä shipatut tavarat:( Toivottavasti tulee maanantaina. Nimittäin 5 ml enää nestettä :smoke:
Parissa päivässä tulee vaan DHL:llä. Kyl posti vähän pitemmin kestää.
-
Kovin on hätästä porukkaa :D
-
Tänään tuli 15.1 tilattu satsi.
Ry8 ja Jamaican me grazy on aikamoista kuraa, toivottavasti paranevat tuosta huomattavasti, kun menin 30ml tilaamaan. Roskikseen menisivät josseivat olisi niin ruton kalliita... :D
-
To let you all know we are switching to a new mail system on 3rd Feb 2012. This will hopefully mean much better postal times to Finland :)
It will average 2 days to major areas in Finland which is fantastic news, should help a lot!
On another topic we have been told that some people have not got replies to e-mails, if this is the case please e-mail us once more or phone us as we reply to ALL e-mails we receive so there may be a problem in a system somewhere.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
It will average 2 days to major areas in Finland which is fantastic news, should help a lot!
Great news for me! Bad news for my wallet. :(
-
Also we are trialling Finnish language support from Monday so please try it out but be patient for the first few weeks :)
-
Oma tilaus on sujunut toistaiseksi täysin oppikirjojen mukaisesti (tilasin tosin vain yhden putelin JagerBombia):
2012-01-19 20:54:33 Payment accepted
2012-01-20 08:55:13 Preparation in progress
2012-01-20 15:23:16 Shipped
Nyt sitten ihmetellään enää kustin polkua.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
james_III
Ymmärtämykseni mukaan pyytävät piraati akuista aitojen hintaa, joku voi toki korjata jos olen väärässä.
Tähän ei vielä ole saatu lopullista varmistusta. Yksi akku on menossa itään päin tutkimuksiin.
-
No tänään piti pojot tulla, mutta tuskimpa tulee :smoke:
Lainaus:
This will be active today.
Many thanks,
Aaron Taylor
-
Kertokaahan hätäilevälle miten tuo velhon tilauksien Delivered-status toimii. Eli luodaanko se vaan automaattisesti jonkin ajan kuluessa, vai onko sillä oikeasti jotain tekemistä paketin olinpaikan kanssa?
Oma tilaus:
2012-01-20 22:55:56 Delivered
2012-01-13 16:40:08 Shipped
2012-01-13 08:50:06 Preparation in progress
2012-01-12 17:23:20 Payment accepted
Eikä siis pakettia vielä näkynyt.
Ja yritin kyllä lueskella ketjua joku parikymmentä sivua, mutta ei osunut silmiin mitään inffoa tuosta.
Pahoittelut hätäilystä ja kiitos!
-
luodaan automaattisesti jonkin ajan kuluessa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hezzuu
Kertokaahan hätäilevälle miten tuo velhon tilauksien Delivered-status toimii.
Kyllä informaatio tuosta delivered-statuksesta löytyy tämän ketjun joltakin sivulta mutta kyseessä on kuitenkin automaattinen lisäys, jolla ei ole mitään tekemistä pakettisi sijainnin suhteen, eli ei merkitse mitään. Oletettavasti pakettisi on Itellan hoivissa ja tulee alkuviikosta kotiisi.
-
No niin. Nyt on sitten puurot ja vellit velholla oikein kunnolla sekaisin. Sam lupasi lähettää minulle salmiakkipullon 10ml. Sitä en saa, vaikka jo aikoja sitten Sam lupasi. Aaron laittoi minun paypal tililleni hyvityksen tästä. Tarkistin asian moneen kertaan. Nyt minulla pitäisi olla kaikki ok. Tein kuluneella viikolla uuden tilauksen, ja tilasin muita litkuja. No nyt tämä Aaron on sotkenut menneet ja tulevat tilaukset sekaisin. NO KYLLÄ! Aaron merkkasi palautettavan määrän £17.25 . Sain palautuksena £8.99. Siis tää sekoilu on nyt jo kolmas kerta minun kohdallani. Eihän £17.25 = £8.99 (yhtäsuuri summa). Laitoin Arskalle postia TAAS! Kyselin, että mitähän sieltä olisi tulossa.
Minulla on onneksi kaikki tarvittava dokumentti tallessa. Yleensä sanotaan, että kolmaskerta toden sanoo. Mä haluan katsoa 'neljännenkin jakson' :antismoke: Mutta ei tää nyt enää mua naurata ollenkaan. Tässä foorumiketjussa on melko monta sekoilua velholta. Edelleen haluan velholta tilata romppeita. Isoja risuja lähtee tästä näin Samille ja Arskalle perskuta-rallaa :(
Tarkennan hieman tähän: salmari tilaus = £8.99 Uusi tilaus = £17.25 . Minun laskuoppini mukaan tuo ei ole yhtä suuri summa. Kyllä mä haluan tavarani jotka olen maksanut, tai rahani. Noh...nyt olen rekannut itseni pariin muuhun kauppaan varmuudenvuoksi. En millää jaksa uskoa tätä soppaa todeksi. Kahestaako ne siellä sähläävät ??? Kaikkea hyvää mä vaa tahtoisin, mutta eihän tämmöistä sekametelisoppaa pysty sietämään. Mä vaa ihmettelen: Kuinkahan kauan se pulju pysyy pystyssä tota menoo Mä ilmoittelen tänne foorumille tuonnempana kuinka tässä asiassa käy... :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikkiV4
Tähän ei vielä ole saatu lopullista varmistusta. Yksi akku on menossa itään päin tutkimuksiin.
Vähä heräilis epäilys että olis, mistään mitään tiedä sinänsä. Noh, reklamoin puuttuvista akuista ja heti lähettävät korvaavat tuotteet kun niitä tulee varastoon (varastossa on kyllä saatavilla tällähetkellä) ??? Eipä siinä mitään, akkuja kyllä piisaa omassa hyllyssä, tilasin vaan kokeillakseni että ovatko ne nyt sitten niin paljon parempia kuin normi siniset/mustat/vihreet. Odotellaan vaan, ei tässä mikään hoppu ole. Mailiin vastasi muuten Hämäläinen silkalla suomenkielellä, rallienglanti kuuluu sitte varmaan kirjotuksen läpikin :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
james_III
Mailiin vastasi muuten Hämäläinen silkalla suomenkielellä, rallienglanti kuuluu sitte varmaan kirjotuksen läpikin :D
Niin kuin mä olen aiemmin tässä foorumissa jo sanonut, että kyllä velho seuraa tätä foorumia. Nyt alkaa pikkuhiljaa minunkii asiat selviämään. Kiitos tämän foorumin. Olen Aaronin kanssa nyt käynyt sähköpostitse asioita läpi, ja valoa näkyy jo tunnelin päässä. Kerron sitten, kun asiat ovat 100% onnistuneet.
-
Itsellä vielä 6.12 tehty tilaus saapumatta, ja laitoinkin Aaronin pynnöstä sähköpostia asiasta viikko sitten, kun itse pyysi tässä ketjussa laittamaan, mutta eipä herra vaivaudu vastaamaan. :D Eikä ollu kuin 25€ tilaus. Harmittaa vaan kun olen noin 600€, 2kk.:n aikana tavaraa heiltä tilannut, no menettivät sitten yhden asiakkaan. Siirryn tonne Libertylle.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Itsellä vielä 6.12 tehty tilaus saapumatta, ja laitoinkin Aaronin pynnöstä sähköpostia asiasta viikko sitten, kun itse pyysi tässä ketjussa laittamaan, mutta eipä herra vaivaudu vastaamaan. :D Eikä ollu kuin 25€ tilaus. Harmittaa vaan kun olen noin 600€, 2kk.:n aikana tavaraa heiltä tilannut, no menettivät sitten yhden asiakkaan. Siirryn tonne Libertylle.
Hi jasseri,
I didn't see any question from you on this forum, please tell me your order number or surname so I can look at your problem more as we do not have any outstanding queries going back to 6/12/2011 - That is a LONG time ago.
Thanks,
Aaron
-
Itsellä hyvät kokemukset jatkuvat. Oli pientä sekoilua voucherien kanssa ja laitoin illalla viestiä. Vastaus kilahti laatikkoon äsken ja kaikki on taasen ok. Hyvä , pääsee taas ostoksille :laugh:
-
Toivottavasti minäkin pääsisin joskus kirjoittamaan positiivista palautetta velhosta. Kohdalleni vaan on osunut niin monta sekavaa toimitusta. Mutta niin kuin sanotaan: Rehellisyys maan perii. Onhan se hyvä tähän foorumiin kertoa omista kokemuksista, jotta ihmiset sitten saavat 'uutta tietoa'. Nyt jänskättää tuleva paketti. Lähinnä sitä, että kaikki on ehjiä, ja tavara on sitä mitä pitääkin. Velholla on hyvät ja selkeät sivut. Siksi tykkään asioida ongelmista huolimatta. Kovan työn olen tehnyt, kun olen joutunut lähettämään reklamaatiota, ja kuvia moneen kertaa. Mä pyörryn jos paketissa olisi jotain extraa tästä kaikesta vaivannäöstä, mutta tuskimpa on. Suomalaisella sisulla eteenpäin sanoi mummo lumihangessa :DPeriksi ei kannata koskaan antaa, jos tietää olevansa 100% oikeassa. Se on niin, että jos lähtee sutta karkuun, niin voi tulla karhu vastaan :D Zemppiä kaikille :smoke:
-
Vielä kun saisivat tarjolle pienemmillä nikotiinipitoisuuksilla FSusan nesteitä! Alkuperäinen extra maulla varustettu nonic kelpaisi loistavasti, niin rajuun tahtiin on nikotiinin tarve pudonnut :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Esa vuke
Vielä kun saisivat tarjolle pienemmillä nikotiinipitoisuuksilla FSusan nesteitä! Alkuperäinen extra maulla varustettu nonic kelpaisi loistavasti, niin rajuun tahtiin on nikotiinin tarve pudonnut :)
+1 Rajusta tahdista mitään tiedä, mutta nykysellään mennään niin laimeella ettei valmiina voi ostaa kun nonic. Enimmäkseen sekottelee sitte tiivisteistä, uutuudet jää kyllä maistelematta.
-
Libertylle vaan Jasseri,hommat toimii: ilmainen postitus,-15% tuotteista ja 34p tilille/arvosteltu tilatu tuote,reklamaatioissa ei ole ikina ollut itsella ongelmia.Tein tanne tilauksen viimeksi joulukuun alussa ja sen jalkee libertylle mennyt £420, 2 reklamaatiota joutunut tekemaan ja ei yhtaan ongelmaa
EDIT: Muokattu oikea alennusprosentti T:V
-
Pistin kyselyä eilen että oisko oma rikki mennyt lava tube saapunut velholle, tänään tuli vastaus englanniks että vissii englannin kieli hallussa :D .
Noh jospa se ens viikolla tulis.
-
18pv iltapäivästä lähteny paketti tulemaan, jospa se ois tänään laatikossa ni pääsis alottelee tätä vapoilua =)
-
2012-01-20 22:56:00 Delivered
2012-01-13 16:40:17 Shipped
2012-01-13 08:50:14 Preparation in progress
2012-01-12 23:49:39 Payment accepted
eipä tullu aamupostissa ainakaan. :'(
-
Sama täällä, 13. päivä lähetetty paketti, ei näkynyt postin mukana vieläkään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
eCigWizard
Hi jasseri,
I didn't see any question from you on this forum, please tell me your order number or surname so I can look at your problem more as we do not have any outstanding queries going back to 6/12/2011 - That is a LONG time ago.
Thanks,
Aaron
Hi Aaron,
2011-12-12 09:06:38 Delivered
2011-12-06 16:24:45 Shipped
2011-12-06 09:50:51 Preparation in progress
2011-12-06 09:50:00 Payment accepted
Tilaus: #015590
Mysteriously disappeared from my order?
- Jasseri-
-
Tänään sitten saapui 16.päivä postitetut Pink Spot'in nesteet.
Jamaican Me Crazy----ei minun makuun
Honey cured Tobacco---nam
-
Päivä 17. päivä shipatut tavarat tulivat:) Kaikki mitä tilasin oli pakeissa ja toimi niin, kuin pitikin:) :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tuntematon
Päivä 17. päivä shipatut tavarat tulivat:) Kaikki mitä tilasin oli pakeissa ja toimi niin, kuin pitikin:) :smoke:
Eli toivoi saa että huomen tulis 18pv shipatut :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Hi Aaron,
2011-12-12 09:06:38 Delivered
2011-12-06 16:24:45 Shipped
2011-12-06 09:50:51 Preparation in progress
2011-12-06 09:50:00 Payment accepted
Tilaus: #015590
Mysteriously disappeared from my order?
- Jasseri-
I have sent you an email Jasseri as we have had no emails from you in the past I'm afraid :( Sure we can sort out the problem.
-
Eikä Velholta saa enää Decadent Vapours litkuja?
-
Tänään saapui:
2012-01-20 22:56:50 Delivered
2012-01-19 16:34:14 Shipped
2012-01-18 14:35:18 Preparation in progress
2012-01-18 08:08:48 Payment accepted
Thank you Aaron
Elikkäs lupasin ilmoittaa tähän foorumiin miten kaikki kävi. Lukekaa edelliset kirjoitukseni, jos kiinostaa. Kaikki on nyt ok velhon kanssa. Sain rikki menneestä lähetyksestä joka oli vuotanut pakauksen sisällä (salmiakki)täyden korvauksen tililleni. Yllätys yllätys, ja jipijajee... Tuli vielä ilmainen hyvitys salmiakkipullo. Vihdoinkin pääsen kokeilemaan salmiakkia. Aaron on reilu jäbä. jatkossa teen lisää tilauksia. Tänään tulleessa paketissa kaikki oli mitä pitikin, ja kaikki ehjiä. Kiitos velholle ja nyt maistelemaan... :smoke:
-
Tilasin viimeviikolla nallea ja jekkua molempia 2x 30ml 18mg. Kävin äsken hakemassa postista ja iskin sitten jekkua tankkiin. Meinasi taju lähteä ensimmäisen pitkän imasun jälkeen, ja lukasinpa sitten pullon kyljestä notta 30mg niksaa. Voi viddu eihän tätä pysty höyrytteleen ilman pyörtyilyä. Molemmat pullot vielä tuota 30mg. Onneksi sentään nallet tuli oikein.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kaizu
2012-01-20 15:23:16 Shipped
Ja tänään oli postilaatikossa tuo yksi JagerBomb pullo, melko nopeeta sanoisin!
-
Nyt oli sitten eka ärräpurri welhoa kohtaan. Ihan väärän vahvuset jekut tuli ja vielä osa uupukin.. Nooh ei kukaan täydellinen ole.