Jonka voi tarpeen tullen sytyttää myös palamaan. Irtoaa kunnon hatsit ku kerta 20ml imeytetty tavaraa siihen.
En vaan tiedä et pitäisikö se sytyttää narupäästä vai mistä.
Printable View
Saa luvan kelvata evod ja 1000mah akku mitkä esmokelta tilasin :P
No on niitä kossutamppooneja ennenkin perseestä löydetty.
Halpa känni, suoraan suoleen!
Huomenta. Heräsin tässä just.
http://gifwall.net/gif/gw-ooooooooooooooooooooo.gif
"meno vitun tämä". Ja huomenna pitäs käydä hakemassa auto korjauksesta jossain aamupäivällä. *-*
Niin ja Ignorant, jos lisää kiinnostuu tosta vapottelusta niin eRoll on mielestäni mukava "analogis-fiilistelyyn", ilman niitä 4000 myrkkyä. Henkilökohtainen mielipide toki... kiva lerputtaa sitä huulessa. :333
Mun bogessa on vastus 4.4 ohmia. Kiva juttu.
Vaihda Boge?
En. Hauska paukuttaa tota kuudella voltilla. :D
Tarttis taikoa rahaa jostain.
Lupasin kaverilta hakea 580DC II geforcen pois kun osti uutta rautaa tilalle.
Samalla tarttis hakia uus poweri, ei aivan riitä amppeerit täs 550w mikä nyt on tuon potkimiseen.
Ja vielä lupasin hakea samalla yhden 800w UPS pois kaverilta, vituttaa kun tämän talon johdot on kai tehty joskus sodan aikaan.
Ukkonen edes naapuripitäjässä niin täällä pätkii sähköt.
Aivan saakelin takussa kone joka kerta kun lennosta sammuu.
Loppuu tuollainen. Mutta sitä rahaa niin tarttis tosiaan taikoa, tarttee varmaan keksiä jotain.
Niin ja missä on steamin kesäalet?
Tangomarkkinoille myymään "seuralais"palveluita?
En tiedä joko ostit, mutta itse ottaisin GTX 770. Omien kokemuksien mukaan Radeonit käy kuumana kuin saunankiuas. Itellä tällä hetkellä GTX 570 ja tämän kanssa ei ole tarvinnut tapella kertaakaan, toisin kuin AMD:n korteilla. Mistä olet tilaamasta? Kannattaa myös Saksasta katsella noita näyttiksiä, järjestäen halvempia ja samalla rahalla saat varmasti parempaa jäähyä/valmistajaa, kuten Asus DirectCU II jäähyllä.
En vielä ostanut ja itekkin päätynyt monien mietintöjen ja arvostelujen jälkeen tuohon GTX 770:seen. Jimmsiltä olen ostamassa, kun takuut hoituu niin hyvin ja olen vakioasiakas :) Ja jos tarkkoja ollaan niin tarkka malli on Palit GeForce GTX 770 JetStream 2Gt, eli parempaa jäähyä löytyy jo valmiiksi ja hinta omasta mielestäni sopiva (399€). Lisäksi tuo Palit (vaikkakin vähän epäilyttää), niin ainakin tehdaskelloillaan varsin mykistävä, kun ainoa missä on samat tehdaskellot on MSi:n GTX 770 Lightning ja hintaa sillä 60€ enemmän ja jollen olisi vaihtoehtoja tarkkaan punninnut, niin varmaan olisin parikymppiä lisää laittanut hintaan ja ostanut EVGAn SuperClockedin, kun luullut, että siinä olisi parhaat tehdaskellot.
Ja tuo AMD oli alusta asti vähän pois suljettu vaihtoehto, kun tuota GTX 770:stä verrataan 7970 GHz:taan, jonka hintataas on muutaman kympin enemmän (ainakin Jimmsillä) kuin GTX 770:llä. Vaikka oman kopan jäähdytys on ihan ylimitoitettu komponentteihin nähden ja kellotukseen (en paljoa ole jaksanut kellottaa juuri ja juuri prossu 3.9 GHz:sta 4.3 GHz:taan ja sekin automaattisella). Niin tuon Ratikan jäähdytys ei olisi ongelma, mutta ne ajurit... Läppäri puhtaasti AMD:n komponenteilla ja on yhtä tuskaa, kun ei saa mm. 3Ds Max 2013:sta pyöritettyä, kun näyttiksen ajurit liian vanhat ja AMD:ltä ei löydy uudempia, kun näyttis on pudotettu pois kehityksestä (Nvidia tuo uusimmat ajurit jopa vanhoille 8000-sarjalaisille).
E: GTX 770 tilattu. Rahoitus kun varmistui ja Futuremarkin Virtual PC näytti jopa 6 360 pisteen parannusta 3DMark-pisteissä nykyisestä kokoonpanosta, niin ei tarvinut kahta kertaa miettiä :D
onx getään lähöz lappeen rannan öihin ens viikonlopulla? que? :esmoke:
Jasper Pääkkönen lähti päästelemään höyryjä mökille - "Arka aihe" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Tämä otsikko... I see what you did there Pääkkönen :P
tästä kaverille tunnuslaulu, tietenkin;
https://www.youtube.com/watch?v=irJYxnugbHc
Tarttisko lähteä opiskelemaan..
Katsoo työtarjontaa mitä on saatavilla: Rengasasentaja, autogrillin myyjä, taksin kuljettaja, aikakausilehden markkinoija, jauhemaalari.
Tyyliin tuollaisia, oikein perusduunarin hommia, ilman mitään mahdollisuutta ylenemiseen tai palkankorotuksiin.
Olis joskus pitäny perkele vain suoraan amiksesta mennä kouluun, nyt kun on 27v ja perhettä, tuntuu niin saatanan kaukaiselta ajatukselta lähteä neljäksi vuodeksi opiskelemaan mitään.
Varsinkin kun vuokratkin ja elämisen hinta suomessa on mitä on, ei opintotuella pidetä perhettä leivän syrjässä kiinni.
Suurin ongelma tuossa on lähinnä se että katson nyt mollista näitä paikkoja esim. Aluemyyntipäällikkö, Hyvinvoinnin konsulentti, liikunnan opettaja, LVI- suunnittelija, suunnitteluinsinööri, talousjohtaja.
Mulla ei oo mitään hajua mitä pitää opiskella että voi hakea nuohin paikkoihin. Todella monet paikat jää hakematta kun ei ole pätevyyttä eikä yksinkertaisesti tietoa että mistä sen pätevyyden edes saisi. Joku aluemyyntipäällikkö, wtf?
Onko jossain koulu mistä puskee myyntipäälliköitä? Tuskin.
Kun joku tulis yhtäkkiä koputtamaan tuota mun ovea, löis kouraan paperit että "tänne haet ja tätä opiskelemaan" ja lopputuloksena vois hakea näihin "parempiin" virkoihin niin olis helvetin hieno asia.
Muttakun koko suvussa ei ole varmaan kukaan käynyt edes lukioa niin hieman hataralla pohjalla tästä ponnistaa että mitä kannattaisi opiskella.
Kuitenkin tuo normiduunarin elämä ei vain kiinnosta, 8-16 leimata kellokorttia tehtaaseen. Not for me.
Mutta siinä sitä silti ollaan jumissa.
Opiskelin mä tätä omaa sydäntä lähellä olevaa PT touhua aikani kuluksi lisää 1500e edestä mutta ei tällä alalla elä.
Tarttis olla isossa kaupungissa, kontaktit valmiina.
Oman toiminimen pistäminen pystyyn ja mainostaminen vaatii massia enemmän kuin on sijoittaa. Jutat ja muut on telkkarissa ja lehdissä isolla budjetilla, yritä siihen väliin sitten päästä.
Vaikea perustella ihmisille että miksi se kannattaisi ostaa meikäläiseltä ne ohjelmat kuin joltain Mentulalta, Kokkoselta, Gustaffsbergiltä.
Olis nämäkin rahat kannattanu vaikka juoda kurkusta alas mitä tähän hommaan on paasannut.
Jotain sitä pitää koittaa keksiä mitä menis opiskelemaan että vois olla edes mahdollisuus vähän parempaan liksaan.
Ei muuta kuin taksinpuikkoihin 10vuoden päästä sitten oma taksi,niin ajamalla kyllä sitä rahaakin saa.
Edit: Itse lähin taksia ajamaan..kävin logistiikka alanpkn 3vuotta ja kun hakee kuorma-auton ajoon ja pääsee haastatteluun niin siellä mulle sanottiin,että sori sulla ei ole kokemusta better luck next time.
Koulussahan me ei muuta tehtykkään,kuin ajettiin vittu.
Taksikuskin hyvät puolet; sitten kun alkaa vituttamaan että joo... niin pistetään silmät kiinni ja kuvittellaan olevansa huvipuistossa. Halpaa lystiä... :rolleyes:
Vilkuile oppisopimuskoulujuttuja, joltain alalta joka saattaisi kiinnostaa. Opiskelua työn ohessa.
Ite skippasin mahdollisuuden edellisessä firmassa, mutta nykyisen käytäntö on, että kaikki uudet käy tuon 2 vuoden koulun läpi.
Yllättävän mukavaa puuhaa, vaikka 10 vuotta näitä hommia tehnyt kahdessa eri firmassa.
Ruisrockin keikkaa jännittävä Ville Valo kertoo: Sairaskohtaus tullut aiemminkin | Viihde | Iltalehti.fi
"Sähkötupakka katoaa Ville Valon taskuun, ja nauru on herkässä."
Nonni, nyt sitten jos ihmiset känniltään ehtii forkalla olemaan, niin niitä kuvia tulemaan. Ja joku hommaa Valon forkalle (jollei täällä jo ole) :D
Onkohan Villellä joku perus cigalike? Jotenkin tuntuu että suurimmalla osalla julkisuuden henkilöistä on aina joku ihan peruspaska, ois kiva nähdä joskus jollain joku kunnon taskulamppu.
Laitoin kaverin avokille viestiä, että hommautuu lähelle ja ottaa hyviä kuvia. We wait, we wait and hope.
Humala perkke!
Kuis näin kävi, miksi mun käsi vuotaa verta?
Oh well, tekevälle sattuu.
A lot.
Samsung Galaxy S3 räjähti taskussa ? teinitytölle paha palovamma - Digi - Digiuutiset - Ilta-Sanomat
...pitäsiköhän kännykät kieltää lailla? :antismoke:
^ Ehdottomasti! kuten myös tabletit, läppärit, akkupartakoneet ja sähkötupakat ym..Räsänen olis jo kieltänyt.
Pitäiskö tuo itse saatana eli sähkö kieltää? Tuo kauhea teknologia on vienyt monen ihmisen hengen...Päivi, tarvitsemme apuasi!
Lihottaako makeiden nesteiden höyryttely:confused:
Miksi lihottais? :confused:
Totta helvetissä.
Laiska sika ei jaksa enää lähteä ulos röökille vaan tupruttelee rennosti sohvalta.
Tupakoinnin tarjoama hyötyliikunta jää täysin pois.
Lihottaa. Parantuneen ruokahalun myötä varmaan muutama kilo jo tullut lisää ;)
Se tavara mitä tunget kitusiis lihottaa, ei tupakka eikä höyryttely :D
mie oon niinkus kahden vaiheilla, lukkoon vai siirto terveyspuolelle. tästä on kyllä jo puhuttu sen miljoona kertaa.
eli tietenkin lihottaa kun ruoka maistuu taas hyvältä, tai siis se ylipäätään maistuu joltain.
mulle tuli varmaan 5kg kun lopetin röökaamisen. omnomnomnomnomn ruoka on hyvää. ;)
arvonta suoritettu yksisivuisella nopalla, siirsin koko lihavuuslässytyksen tänne chattiin. siirrosta voi valittaa arabiaksi kirjoitettuna kuudelle eri materiaalille ja toimitettuna puuvallilan aukean roskalaatikon alle 1.4. klo 01:40 2014. Kiitoshei.
Tuokaa mulle sukka ja saippua, tuon yhden Yhdysvaltain merijalkaväen taisteluveitsen vänkäys alkaa sattua.
Mee peiton alle niin ei satu niin paljon
Kipu vain meinaa, että kone kulkee, vaikkakin köhien!