Ja kalliiksi tämäkin taas tulee. :D
Printable View
Kyllä minä ainakin kuuklaisin ennen kuin lasken tyypin häärimään veitsen kanssa kurkun lähelle.
Kyllä se Kanada voittaa, 2-0 jo.
Ei tule usko pois
Itse asiassa perinteinen höylä on halvempi kuin moniteräinen ja ajotulos 6 x parempi
Juuri ostin 2v terät noihin maksoi peräti 18e sis pk :)
Omalle kohdalle sattui 25v nuori nainen
Sanoin ensin että ota rauhassa niin molemmat selvii hengissä [emoji4]
Hieno kokemus oli molemmille [emoji106]
Ei rouva äSSä minut sinne ajoi [emoji8]
Olin viimeisiä asiakkaita hänellä kun jäi äitiyslomalle ja liike lopetti sen jälkeen parranajot kun tekijä oli kotosalla
Kerrotaan joskus ajan kanssa miten Herra & Rouva äSSä tapasivat ja miten yhteiselo on mennyt
E : ulkona liikkuu batmännejä [emoji15] [emoji15]
Lepakkomiehiäkö Ässien pihalla on?? Vai onko se jasso valepuvussa?
E. Paree mennä nukkumaan. Aamulla pitäis palaveerata satakuntalaisten (!) kanssa.
Juu semmosii mustii rottii millä on siivet
Tarvisko mennä kiusaa taskulampulla ja valkoisella t-paidalla pihalle vähäsen [emoji13]
Ei se jasso ole se tulis sisälle istuu ja hörppii plöröö ja syömää nisua
Sais sekin maistaa papanamehuu ja laaaserikatseella grillata noi kyyhkyt [emoji87]
E : älä usko mitä satakuntalaiset höpöttää pidä tiukka linja mistä et luisu [emoji106]
Otin Panacodia, kun kivut yltynyt koviksi...menee tunti niin olen ihan pöllyssä joten pyydän etukäteen anteeksi jos jutut mene tooosi tyhmiksi :D nyt kyllä vähän vituttaa....
En usko että yhtään sen pehmeempää mitä itse kirjoittelen
Sinistä kun uskoo se o siinä
Eikä Pave kauheesti tytsyille patuttaa heiluttele tai no .... sitä toista ehkä .... [emoji13]
Hei vaan tännekin. Pitäis taas nukkua mutku ei väsytä lainkaan.
Mä muuten haluan myös joskus kuulla ässän ja vaimon tarinan..tai miksei muidenkin jos joku haluaa avautua? rakkaus jutut on niin ihania ♡
Morjesta höyrypää :)
Mitäs täällä tapahtunut kun ei jaksa lukea kaikkia viestejä läpi? Saisko tiivistelmää oleellisista asioista?
Tilasin maastopyörän. Tästä se lähtee, pötsi pois ja rantakuntoon vuodelle 2016 :D Sitten pitääkin kenkää, hanskaa ja housuja käydä katselemassa sekä tietenkin kypärä pitää ostaa.
Se tietää rahan menoa, mutta hyvä harrastus..kaveri harrastaa ja hifistelee aika lailla, mutta intohimohan pyöräily sille on.
En mahdu kohta sohvalle ko kissat änkee viereen nukkumaan..niillä on tapana tuijottaa niin kauan, että pakko antaa paikka :)
Oho, ensimmäinen kerta kun setuppi sananmukaisesti lahoaa :o Noin 2 kk rääkki taisi olla liikaa.
No ei mitään, 10 minuutin pikku väkertäminen, uusi hybridiwick-setuppi sisään ja menoksi :)
Onko kellään tiettyä aikaa vuorokaudessa, että höyryttelee enemmän..mulla ei päivisin mene oikei mitää mut illan tunteina tankillinen.
Mä höyryttelen valveilla olo ajan lähes tauotta jos vaan ei oo esteitä joten ei oo tiettyä aikaa.
Iltaisin on kiva rauhottua ja höyrytellä, kun kämppä hiljenee..valot himmeellä ja relaksoitua :) alkaa pääkin jo himmetä.
Onneks ei oo tullu hetkiin kannettua ripperiä duunissa ku kauheet vittuilut saa jo subutankin höyryn määrästä [emoji1]
Mulla on Nautilus joten höyryn määrällä ei voi kehua :D
Muutenkaan dripperi ei oo kätevin duunissa.
Sharkki+mini subu ja läskiherra kulkee duunissa päivittäin.
Voi ässä kun mä olen mobiililla, pöytäkone on poitsujen huoneessa ja harvoin pääsen siihen..silleen harmittaa kun tällä mobiililla ei voi tykätä, laittaa monia hymiöitä eikä nää kaikkia juttui mitä pöytiksellä.
Pystyyhän tykkäämään ja laittamaan hymiöitä. Iteki 99% ajasta mobiililla.
E. Ja Ässä ehti ensin
Jaa..no vittu en mä osaa..niin no saahan tähän sen netti version..oon niin tampio näissä, mikä on tapatalk? kysyy tyhmä.
:thinking: no nyt ne häippäs...