Vakiopaineessa ei saa höyrytä??? :D Luulis että siellä jos jossain saisi. Ei taida olla meininki ja asiakaskunta ihan entisellään.
Printable View
Nainen seinäjoen uudella cittarilla koiranäytteilyissäcviime lauantaina eGo? kädessä.
Kyllä Vakkarissa saa höyrytellä, mutta ei joka ilta ja lupa pitää kysyä tiskiltä. Tai ainakin näin niinä kertoina, kun olen siellä pyörähtänyt. Viime kerrasta tosin on aikaa jo jokunen kuukausi.
Ja en ollut minä se henkilö, jonka tervattu bongasi...
Mieshenkilö höyrytteli ilmeisesti ego/tankki yhdistelmällä 10 yli 8 tänään vaasan amiksen takana olevalla tiellä punaisessa Opelissa. Foorumilainen?
Turussa galaxie centerissä heitin läppää, jonkun foorumilaisen kanssa. Vetelit jollain clearolla ja egolla...tutustutin sut Misterin loistavaan makuun :)
Helsingissä perkele clubilla lauantaina bongattu paljon höyryttelijöitä.
Duunissa Olkiluodossa bongattu joku ego-clearo mies.
Mä jo pelästyin et jäbät on thegalaxiin eksynyt kun nopeesti luin.Lainaus:
Turussa galaxie centerissä heitin läppää, jonkun foorumilaisen kanssa. Vetelit jollain clearolla ja egolla...
Brackin saarella joku naaras köpötteli kaukana edessä myös egon perä vilkkuen:rolleyes:
Ei taida olla voorumilaisia:D
Tänään järvenpäässä helsingintien ja mannilantien kulmassa vähän kymmenen jälkeen pitkätukkainen olkalaukullinen mieshenkilö ego+clearo kombolla. Ei taida olla foorumilaisia?
Tänä aamuna Porin vanhassakoivistossa vanhempi parrakas kaivinkonekuski veteli joytechin 18650 mod + kartotankki yhdistelmää. Tärppäsikö täältä?
Steelfesteillä lukuisia bongauksia.
Tänään noin klo 13.55-14.00 helsingin hakaniemen duurin edustalla joku naikkonen ego+clearoa imeskeli, hänen pari kaveriaan röökas.
Parikin bongausta tälle päivälle. Aamulla oulunkylässä bussipysäkillä nainen valkoisen egosetin ja kahvimukin kanssa ja puolenpäivän aikaan tuomarinkylän ABC:llä duunaripukuinen mies egolla niinikään.
Jumankekka! Mun höyryttelyuran ensimmäinen bongaus!
Pähkinärinteessä just äsken käppäili miekkonen imaillen (vissiin) jotain mustaa modia. Tuntomerkkeinä siniset raitaverkkarit, musta paita ja lippis, sekä pari pientä mustaa mopsia(?). Mahtaako olla foorumilaisia? :)
Kyyjärvellä Amerikan auto tapahtumassa kanssa höyryttelijä eVic+Pro tank yhdistelmän kanssa. Ei muistaakseen ollut foorumilaisia :confused:
Lauantaina päivällä nuorehko mieshenkilö bongattu Kontulan metroaseman kulmalla höyryttelemässä kunnioitettavan kokoista mustaa dildoa. :)
Bongattu itiksen Stockmannilla n. 20:40 heppu vamo+dct(?) kourassa
Vaasassa bongasin olisko ollut noin kaksi kuukautta sitten juopuneen mieshenkilön joka käveli kauppapuistikolla kenties provari kädessä ja toisessa kädessä mäkkärinpussi :)
heinävedellä bernerin työmaalla joku raksajannu imaili ego+mdcc näköitä yhdistelmää
Tänään tampereen koskipuistossa nuorehko mieshenkilö mustalla ego + dct yhdistelmällä höyrysi. Pyöriiköhän täällä?