Wickaamiseen tuo coilin halkaisija vaikuttaa. Liian suuri halkaisija tehoihin nähden -> liian paljon juissia pääsee vastukselle että höyrystyisi kunnolla. Ja toisinpäin.
Printable View
Wickaamiseen tuo coilin halkaisija vaikuttaa. Liian suuri halkaisija tehoihin nähden -> liian paljon juissia pääsee vastukselle että höyrystyisi kunnolla. Ja toisinpäin.
Rip Trippersin tupla nanocoil setuppi
http://www.youtube.com/watch?v=P20dXHUQCJM
Lämmitettävän materian määrä vaikuttaa myös paljon siihen mimmosia tehoja höyrytin tarvitsee antaakseen sopivat höyryt. Parhaat pikkuhöyryttimethän antaa jo 7W:lla ihan passeleita höyryjä, kun taas paksuwickisellä genellä on siinä ja siinä riittääkö edes 15W. Vaikka nesteensaanti olisikin optimoitu eikä olisi kyse yliwickaamisesta.
^ totta myös tuo
Aivan, tätä vois joku testata, tee 0,32 vs 0,2 kanthalista samaohmiset coilit, molemmat esim. 1.5mm halkaisijaltaan.
Veikkaan että 0,2 kanthal on herkempi höyryteltävä (nopeammin reagoiva)
edit: eikös microcoili tällä periaatteella ole hyvä paksuille VG-nesteille, varsinki monta höyrytystä peräkkäin, coili pysyy kuumempana höyrytysten välillä kun lanka yhdessä kerässä?
On, selvästi. Testailin aiemmin Evodin vaihtopäillä 0.18, 0.2, 0.23 ja 0,25mm Kanthaleita. Ohkasin lämpeni kyllä nopeasti, mutta höyry ei ollut yhtä intensiivistä kuin paksummilla. 0.23mm:stä olen tähän asti käyttänyt, mutta koska nykyään tykkään isommista tehoista, kokeilen tuon 0.25mm:sen vielä jossain vaiheessa uudestaan.
Yhtälailla, eri paksuisia meshejä olen kokeillut Foggerissa ja RSST:ssä. Mitä enemmän haluaa käyttää tehoja ja imeä pitkiä imuja, sitä paksumpi imulanka toimii parhaiten. 3mm mesh wick ei edes ekan 3s imun aikana vielä lämpene kunnolla 0,9 ohmin setupilla. Ja Ego-C:ssähän käämin kieppien sisähalkaisija on varmaan jotain 1,2mm luokkaa, eli kovin suurilla tehoilla sitä ei saa toimimaan hyvin vaikka mitä tekis.
Itse olen lähinnä käyttänyt 0.28mm ja 0.32mm lankoja. Kyllä niillä ihan selvä ero on. Sama sisähalkaisija ja sama vastus.
Ohuempi reagoi nopeammin. Doh.
Ai saatana:yeah: 0,2mm kanthalia 7 kiekkaa 2,9ohmia,normicoili (raot kierroksien välillä) 2mm terän ympärille, Defunctan RY4:sta tankkiin.:D Toimii!
Helevata ja olin myydä koko Kayfunin:eek:
Kaivelin kaiffari liten ehkä parin kuukauden tauon jälkeen naftaliinista ja onhan tämä kelpo masiina edelleen. Näköjään 12wattia tyydyttää suurimmaksi osaksi tehontarpeenkin, jätetään ne megatehot muille värkeille. Täytyy kyllä sanoa, ettei tämäkään täydellinen missään nimessä ole. Melkosen kömpelö täyttösysteemi verrattuna Misterin lupsakkaan ruuvaa auki ja kaada mekanismiin vaikka olin pitkään juuri päinvastaista mieltä. Pitää tutkia saiskohan tämänkin luotettavasti samalla konstilla täyteen.
Litestähän tässä oli puhe. Noi "paremmat" mallit vähän sellasia, ettei itellä ainakaan löydy intoa maksaa tuplaa erilaisesta täyttömekanismista eli pitää kattella saisko tämän yläkautta täyteen vuotamatta. Viimeksi vaan muistikuvien mukaan taisi tuo piippu rullaantua mukana avatessa, mutta näin muuten ylösalaisin kääntämällä vois kuvitella pitävänsä turhat pursuilut loitolla.
Nemmyn ja hybridi connectorin kanssa 3.1 aika ehdoton koska liten kanssa tarttis kuusiokoloavainta ja ristipäätä että saisi tankattua. Ja toi 3.1:sen nesteenkerääjä on myös hyvä tässä ettei mehut valu akulle varsinkin kun nemmyn ja kaiffarin välissä ei ole topcäppiä.
Ei nyt liteen liity, mut mistä saa tuohon 3.1 tankkaukseen sopivia nokkia? Yrittäny vaikka millä neuloilla ja nuilla eräältä käyttäjältä tilatuilla vihreillä muovikärjillä mut ei onnistu. Vaikka eihän tuo yläpuolen täyttökään nyt niin hankalaa ole...
Onko siis Tobecon 3.1 niinkuin allekirjoitus antaa ymmärtää? Oletko varman että se edes toimii? Ettei ole tukossa tai muuten epäkuntoinen.
FT:ltä tilattu 3.1 mulla ja ei mee mitään läpi vaikka kuinka yrittänyt, täytän siis yläkautta vaan ja kotipelinä tuo onkin.
Onkos näitä kittejä ollut jo myynnissä jossain vai onko vasta tuloillaan?
http://i.imgur.com/77OWfFx.jpg
Kayfun Full Quartz Kit by Tarsius Customs - SHMOvapes
Jep, noissa oli mittavirheitä. Toisilla toimi ja toisilla ei, lasit poksu rikki ja korsteeni ei yltänyt cäppiin jne jne
Tuohan toimisi hyvin jollain squape tyylisellä ratkaisulla, mutta ei ollut ihan loppuun asti suunniteltu
No jopas oli osattu sössiä kunnolla. Hyvä idea kyllä.
Miten olis Confun, ei ole mikään nano kit:laugh: Kayfun lite plussalle, 26xxx modiin. Tilavuus kuvan kokoonpanossa 24ml, ilman renkulaa 12ml. Halkaisija 32,5mm korkeus 45mm ish
http://youtu.be/-snqtrxuNjE
http://i386.photobucket.com/albums/o...ps6de2bf8c.jpg