no niinpä 10ml pulloon vpg 36mg 4ml+vpg 0mg 5ml ja banskua 1ml rupes hetken päästä halkeilee mutta ei tuo rikki kokonaan menny ihme jutska :O
Printable View
no niinpä 10ml pulloon vpg 36mg 4ml+vpg 0mg 5ml ja banskua 1ml rupes hetken päästä halkeilee mutta ei tuo rikki kokonaan menny ihme jutska :O
tilasitko tätä http://www.inawera.com/eflavour-banana-ml-p-679.html
vai tätä http://www.inawera.com/flavour-banana-10-ml-p-1.html ?
Ite tilasin tuota jälkimmäistä ni olis hyvä tietää, ettei ala edes kokeilemaan jos halkeilee pullot :D
tuota mulla on toi 7ml pullo että se taitaa juuri olla tuota vahvempaa ja nyt ky toisella tankilla koitin niin banskut pysyy sisällä :esmoke:
ensimmäistä kertaa elämässä täytyy antaa propsit Itellalle nopeesta toimituksesta.
Paketti lähti Puolasta 2.2
oli perillä suomessa 5.2 klo.15.53,
oli saapunut Helsinkiin 5.2 klo 17.45,
Turkuun paketti päätyi 5.2 klo. 22.43 ,
nyt paketti on saapunut haettavaksi, tuli kirjattuna kirjeenä. Saapumisaika- ja päivämäärä olivat: 6.2 klo. 08.42
tänään Sähkiksen liemikeittiössä kokkaillaan ja höyry vaan nousee :) :esmoke:
Hyvin likellä sama myös täällä DjSchtiel'n nesteet odottelevat kypsyttelyä. Melkeen on samat päivätkin :D
Tänään sen äskettäin kävin noukkimassa tosta postista. Tyytyväinen oon Inan tiivisteisiin, ainakin noin hajuaistin perusteella. Höyryksi asti noi nesteet eivät vielä oo päässeet.. :(
Ps. Luulin et toi 500ml(+tiivisteet 50ml) satsi ois vähintääki tulliin jääny notkumaan..
Mä olen tota 10 ml:n pullossa olevaa banaania puolitiivaripulloa käyttänyt eri tankeissa, eikä yksikään ole haljennut.
Missäs näitä inaweran lähetyksiä voi seurailla, kun ei itellan sivuilla ainakaan? Tracking code muotoa RRXXXXXXXXPL. ::)
Pahoitteluni jos tieto löytyi noin läheltä, unohtui mainita että olin tuolta jo yrittänyt eikä näyttänyt mitään, sama itellalla ja jossain Puolan air mail haussa. Foorumin hakuakin yritin kyllä käyttää :D
Sanokaapa parhaimpia top inan makuja mitä käytätte eniiten. Pitäis uus satsi tilata ja olis kiva kuulla teidän esim.pakko kokeilu top 3 inan maut.
tämä baani on kyllä tosi hyvää ja metsämansikka on toinen jaaa 2 omenaa siinä on kyl joku pieni vivahde kaneliin?
10ml pulloihin about 9ml pohjaa banaani muistaakseni laiitoin 15 tippaa,omenaa ja metsämansikkaa sen 10tippaa mutta testaa ensin vaikka 7 tipalla lisäät sit jos tarttee
eikö testailin tuossa itte eilen ja laitoin 5 ml 17 tippaa banskua ja 5 tippaa vanilla tahityä ja tuntuu että ei maistu millekhän. pikahaudutus ja bullyllä maistelen. no saattaa olla että on jo liikaa makua ja sen takia ei maistu. tai sitte semmonen puusuu että ei maista mithän... :D
Ehdottomasti toi 2 omenaa, itse käytän sitä n. 8% suhteella. Persikka on myös mainiota. Tummaa suklaata en suosittele kenellekään.
Minnes helvettiin inan Paypal -maksuvaihtoehto on kadonnut? ???