Aiheeseen palaten, tänään sain taas sanattomana viestintänä vittumaista kommenttia muuan rouvashenkilöltä. Tuijotti niin pirun pahasti.
Printable View
Aiheeseen palaten, tänään sain taas sanattomana viestintänä vittumaista kommenttia muuan rouvashenkilöltä. Tuijotti niin pirun pahasti.
Ehkä osa luulee että noi isot sähkötupakat on jotain pilvipiippuja, vai voiko olla niin hölmöjä ihmisiä jotka tietää että kyse on sähkötupakasta niin kyyläävät silti pahasti?
Kyllä niitä älynväläyksiä löytyy jotka uskovat passiivisen höyryttelyn olevan kuudennesta kerroksesta hyppäämiseen verrattavissa. Kiitos iltis <3
Jos joku kyttää pahasti mua kun oon Röllillä, niin taidan mennä vähän lähemmäs ja tehohöyrystää sinne suuntaan :sarcasm:
Älä älä, turha niitä on enempää suututtaa. Vähän taas semmoista yhteisiin muroihin kusemista. Meidän täytyy vaan opettaa jästit pitämään höyrystä ;)
:D Tuli tuosta sun aikaisemmasta kirjotuksesta mieleen kun sanoit että sua oli tuijotettu kun autossa puuhailit sähkötupakan kanssa. Niin kannattaa sääliä vähän muitakin, mä itsekkin saatan katsella jos joku hommailee jotain mielenkiintoista, ja saisin kauhean paskahalvauksen jos joku jääkaappipakastin karjaisisi mulle siitä... :laugh: Eli ei kaikki välttämättä kyylää pahalla. ;)
Ei tule onnistumaan ja ihan sama miten niitä suututtaa, iltapaska laittaa kuitenkin uutisen kuudennesta kerroksesta ja pakkasnesteistä ja se oli siinä sitten.. :yawn:
Niin.. topikattiin palatakseni erehdyin suomaliassa baariin ja siellä kyyppari: Meillä on höyryttely tuolla tupakkakopissa
X-(
suomalia?
No sinänsä ihan ymmärrettävää, residenssin pitäjä saa määrätä höyrytetäänkö vai ei. Joissain paikoissa ihan hyvin joku perus turo voi alkaa urputtamaan siitä, "et toi saa vetää ja miks mä en?" Ja niille on ihan turha lähteä selittämään mitään tupakkalaista, kun ne on 4.5% koomassa.
Niin no tietenkin jos toiset selvästi kyttää pahasti ja nyrpistelee nokkaansa niin se saisi mussakin aikaan ketutusta ja mielihalun mennä vähän lähemmäksi höyrystämään niitä tällä "tappavalla pakkasnesteellä"! :evil: Niin no ei tarvitse olla edes jääkaappipakastin että mä alan pelätä että päädyn ripotelluksi roskapönttöihin kilon palasina tai muuten vaan fileeratuksi, siksi mä samaistuinkin ensin niihin joille sanoit karjunees kun saatoin kuvitella kuinka kusisin alleni siinä tilanteessa vaikka mun :blink: pällistelyt ei pahaa tarkoitakkaan :laugh:
Tässä paikallisessa kans höyryttely savukopissa. Tosin ihan siitä syystä että viimeistään loppuillasta hyvä osa asiakkaista tulkitsisi höyryluvan siten jotta "täällähän saa näköjään polttaa". (jonku kerran kun olen jäänyt sulkemisajan jälkeen vielä joksikin aikaa raatailemaan omistajaneitosen kanssa niin ihan on siinä tiskillä vedelty. Höyryä siis, kumpikin, hyi teitä...) :p
Aa luulin että suomalialla tarkoitetaan jotain tiettyä paikkakuntaa/lähiötä tms.
Näin mä ainaki käsitin sen. :)
Liite 9918
13-14-vuotiaana tullu raskaaksi? No huhhuh...
200 vuotta sitten se oli kypsä ikä naiselle mennä naimisiin ja perustaa perhe. :D