Hieno juttu! :)
Printable View
Niin ja tulipahan tänään sorvattua tuolla pajalla työkalut setupin tekoa varten :)
Ei löytynyt pakista sopivia ruuvareita tai poranteriä niin tuli tehtyä 1kpl 2,5mm tanko ja 1kpl 3mm tanko. Pienempää voi kääriä meshiä ympärille ja isompaan coilin.
Huomenna pääsee taas testailemaan kun saa osat takaisin kaiverruksesta ja katsoa tarvitseeko hienosäätää noita kokoja.
Onnistuisko muuten sitten nouto/maksu ihan naamatusten? kun kerran jossain pääkaupunkiseudun lähistölla asustelet?
Maksun haluan etukäteen että varmistun että oikeasti laitteen haluat ostaa mutta nouto/toimitus pääkaupunkiseudulla kyllä onnistuu. Jos saan esim. joitain kappaleita valmiiksi henkilöille jotka on tuonne miittiin tulossa ja valmistumisen ajankohta on hyvin lähellä miittiä niin voin toimittaa modit sinne.
Minkänlainen aikataulu toisella satsilla on? Kuinka nopeasti haluat maksut? Itsellä kun on se tilanne, että olen osatyökyvyttömyydellä töissä niin saan noin 40% palkasta kuukauden sisällä ja loput 60% viikko kuukauden jälkeen.
Tulen huomenna/ensi maanantaina pyytämään maksun ensimmäiseltä ryhmältä ja seuraava ryhmän osalta maksua pyydän heti kun seuraavaa erää aletaan valmistamaan konepajalla eli todennäköisesti ensi viikon loppupuolella tai seuraavan viikon alkupuolella.
Tänään testailtiin tuota laserkaiverrusta ja sinne tankkiputkeen meni hienosti se sarjanumero mutta lasiin ei saatu mitenkään laserilla toimivaa kuviota aikaiseksi. Johtuu ilmeisesti tuosta borrosilikaattilasista että siihen ei vaan laser pure niinkuin normaaliin lasiin mitä käytetään esim. juomalaseissa. Vähän siitä tuli sellainen kuvio kuin piti mutta suurimmaltal osalta se laser vain sulatti sitä lasin pintaa.
Tästä johtuen teen huomenna koekappaleet niin että 1 logo hattuun ja 1 logo napin pohjaan. Katson kumpi näyttää paremmalta ja sillä sitten mennään eteenpäin.
Olisiko mitään mahdollisuutta saada jonkun "puolueettoman" tahon arvostelua laitoksesta ennenkuin joutuu latomaan taaloja tiskiin? Kuulostaa tuon perusteella aikataulu sellaiselta ettei arvostelu onnistu edes tuon toisen ryhmän osalta (mihin itse kuulun). En mitenkään epäile etteikö kyseessä olisi toimiva tuote, mutta olisi silti mukava saada arvostelukin nähdä, kuitenkin kohtuu iso summa rahaa omalla kohdalla tuo hinta :)
Kyseessä on omalta kohdalta ensimmäinen laite jonka tälläisen listasysteemin kautta hommaan, joten jos tämä on normaali käytäntö niin eipä siinä sitten mitään.
Olen siinä käsityksessä että PBusardolle, Igetchalle olis palat menossa mutta voi olla että vasta lopullinen tuote. Olen toki itse ilmoittanut kiinnostuksen, mutta Jalippo on näiden kanssa enemmän pelannut eli sieltä suunnalta saisi erinomaisella kokemuspohjalla kommenttia ja (mahdollisesti) videota.
lsvapilta varmaan se osaavin videoarvostelu saatais.
Miten jäikin mainitsematta, olen pahoillani. No joka tapauksessa jompi kumpi tai siis molemmat niin saisi hyvän käsityksen toteutuksesta.
Mulla ainakin on nyt täysi luotto gixxxeriin. Ainakin tuon esittelyvideon perusteella (en ole muita katsonut) on miehellä itselläänkin kokemusta kasattavista atoista, joten ei sieltä nyt ihan sutta ja sekundaa pitäisi tulla.
Komppaan vanttilaa ja onhan hänellä itselläkin kova kokemus genesis atoista. Eli mesh-mestarit lsvap ja vanttila testaamaan!
Kyl mä voin mielläni testata ja kirjallisen arvostelun tehdä, mut videokamoja mulla ei oo.
Kyllä Lsvap on kokeinein vehkeiden esittelijä videolla :D
Mulla ei oo kokemusta mistään, mut voin tehä videoarvostelun, jos vanttila kirjottaa kässärin :D :D :D :D NO ei vaine, minä mihinkään kameran eteen naamaani työnnä
Kyllähän se niin menee notta kun listat aukeaa ja raha vaihtaa omistajaa niin yleensä ei ole videoita laitteesta, paitsi valmistajalta/valmistajilta.
Esim. Silver Dog, Macaveli...
Ja tuossa on se syy minkä takia macaveli ei ole kovin suosittu idea. Vanilla, Dellilla ja Macilla on kuitenkin tämän alan kokemusta vaikka kuinka helvetisti ja he ovat tunnettuja hahmoja skenessä. Mielestäni macin olisi ehdottomasti pitänyt panostaa hieman lisää aikaa macaveliin.
Suomi on kuitenkin pieni maa ja täällä arvostelut on helppo järkätä. Jos vaikka lsvapille laittaa yhden tuotantoversion menemään, hänellä kestää muutama päivä tehdä siitä arvostelu. Muutaman päivän viive tässä projektissa tuskin kenenkään maailmaa kaataa ja näin ihmiset voivat tehdä valistuneen päätöksen siitä mitä he ovat ostamassa. Enemmän minua ihmetyttää se, että miksi arvostelua ei voisi/saisi tehdä?