Hyvä tietää!
Odotellaan posteljoonia! :wheee:
Printable View
Hyvä tietää!
Odotellaan posteljoonia! :wheee:
Ei äkkiseltään minin rba toiminut normisubissa. Pohja hieman erilainen ettei yltänyt kontaktiin. No normi rba toki parempi mutta olisi välttänyt hatun vaihtelun.
juu siihen väliin pitää tehdä pieni sovite pala,itse tein kuparin palasta niin että,porasin kaks ja puol millisen reijän neljän millin kuparitankoon syvyydeltään about kaks milliä ja sitten leikkasin neljän millin pätkän siitä tangosta eli tipauttamalla paikalle ja minin rba base perään niin tiukkaantuu paikalleen..varmaan tosi selkeesti selitetty
Miten teillä valmiit atopäät kestäneet? Itsellä paketissa mukana oli ne 2kpl molemmissa punaiset kumitoivisteet langat erottamaan. 0.5ohm oli valmiiks oikosessa ja 1.2ohm kesti päivän. Erikseen tilatuessa vaihtopäissä taas on valkonen tiiviste ja ainakin 0.5 tuntuu alkuun toimivan hyvin +20w tehoilla.
Tuntuu karstottuvan vauhdilla lanka ja pumpuli hetkessä musta joka saattaa johtua liikawikkaamisesta vaikka onkin vg liisteriä käytössä.
Itsellä kesti aikaisempi 1.2ohm vajaa viikon verran ennen kuin pumpuli coilin ympärillä alkoi mustumaan. 80VG nesteellä ajelen ja ovat valkoisella tiivisteellä.
Viikon verran kesti molemmat paketissa tulleet atopäät valkoisilla tiivisteillä. Uudelleen rakennettuina sama homma. 50/50-nesteet ja 20+ watteja. Ajattelin, että josko pumpulin vaihdoilla voisi vähän venyttää käyttöikää, mutten ole vielä kokeillut.
Mulla kestänyt 3 atopäätä nyt n. 3kk vaihtanu toki nuihin pumpulit viikon kahen vällein riippuu nesteestä karstottaako kuinka paljon. 80vg nesteet 20w
Luulen että noi punaisella tiivisteellä oli jotain susia. Pystyykö noihin tehdaspäihin vaihtaa helposti pumpulia vai ollenkaan?
Pystyy vaihtamaan, se edellinen pumpuli on vaan oikeestaan pakko polttaa pois ettei coili kärsi. Sitten vaan huuhtelet reilusti veden alla ja annat kuivua, kuivapoltto ja uudet pumpulit sisään.
Kaivaa pumpulin wikki reijjästä ulos ja pyörittää pois. Joutuu aikas paljon pyörittämään että saa pumpulin riittävän pieneksi. Kyllä se sieltä pois saa nätisti😊
Huomasinpa että jos vaihtaa pumpulin niin kannattaa leikata mahdollisimman liki poikki ja tunkaista pumpuli sisälle tai muuten pukkaa dryhittiä.
Joo ne tehdasatot pitää tehdä ihan samalla tavalla kuten tehtaallakin tekevät, sisään sullotaan pumpuli tai ei toimi.
Pitää testailla että mimmosen setin saa aikaiseksi. Pumpulia vaihtamalla atopään ikä lisääntyisi huomattavasti.
Kiitos vinkeistä. Varmaan ihan peruspumpuli ajaa asian.
Alkuperäiset punaisella eristeellä olleet atot maistui paskalta kokoajan. Puffilasta tulleet valkoisella eristeellä olevat hyviä heti alusta asti. Tolla 1.2 ohmisella imeskelty jo 40ml, mikä on mielestäni todella hyvä suoritus. Kaikki mun nesteet karstottaa, mutta ei vielä makumuutoksia eikä höyryssäkään valittamista.
Ei wikkaa. Peruspumpulilla tarpeeks. Jos jollain on hyvää pumpulia niin saa laittaa yv:n niin maksan pätkästä.
Mitä pumpulia sulla on? Mulla wikkaa Pharmacarella ja Mujilla mainiosti.
Jotain vanhaa paskaa. Oisko ihan keitettyä pirkkaa. :D En tiedä noista pumpuleista mitään. Kotona on jotain rayonia kai mut tuo ei oo sitä.
Käy apteekista ostamassa Pharmacaren pumpulia iso pussi, maksaa jonkun euron ja siitä riittää vuosiksi. Jos et jaksa persettä nostaa penkistä niin tästä saa mujia: Muji japanilainen pumpuli | VapeTalo.fi
Mujia tulossa. Ehkä ajaa asian paremmin kun 100 vuotta vanha tukkoinen vanu.
Mites, onko kukaan koittanu/käyttääkö joku näissä Fiber Freaksia ?