Missä noin halvalla korjaus? Mulla on ollu pöytälaatikossa rikkinäinen Galaxy S2 joulusta lähtien kun tiputin parista metristä betonilattialle. Muuten toimii mutta näyttö paskana.
Printable View
Missä noin halvalla korjaus? Mulla on ollu pöytälaatikossa rikkinäinen Galaxy S2 joulusta lähtien kun tiputin parista metristä betonilattialle. Muuten toimii mutta näyttö paskana.
Taisi olla Etusivu | Optima Service, mutta sillon sattui juuri olemaan jonkin sortin kamppanjatarjous pystyssä juurikin Galaxy S II:lle. Taisi olla että alle vuoden ikäisille luureille tuo tarjous oli voimassa?
Lumia 520 ollu nyt käytössä pari päivää. (edellinen oli C5-03)
Ihan toimiva peli tääkin on. Ei harmita hinnan puolesta jos menee paskaks, 129e Gigantista. Paljon menee kyllä uutuudenviehätyksen piikkiin, kun eka näitä "nykyaikasia" luureja itellä.
Toi 520 on kyllä luuri missä on hinta-laatu suhde kohdillaan, jopa suomen hinnoilla. Itellä tää mega vieläkin, suosittelen kaikille jotka selailee nettiä ja katsoo videoita. Akku jaksaa todella hyvin.
Saatanan Samsung s4 on alkanu temppuilemaan. Vaikka näytön mukaan akkua olis jäljellä vielä, pätkäisee virrat eikä käynnistyy uudelleen ennenkuin laittaa lataukseen. Tämä on käynyt 17%, 35% ja viimeksi eilen 70% kohdalla. Puhelin on jotain kuukauden vanha, kytkyllä tietenkin. Täytyy varmaan mennä asioimaan Elisa-liikkeessä.
Samsung Galaxy S2 vaihtui S4:seen maanantaina. :) S2:sta jaksoin stock-firmiksellä muutaman kuukauden kunnes roottasin ja custom-rom sisään, saas nähdä kuinka kauan menee että roottaan S4:senkin..:laugh: Huomannut että luurinkin kanssa menee vähän hifistelyksi niinkuin vapottelussakin: "Mä vaan roottaan tän että saan mainokset ja Sampan turhat omat sovellukset pois" kunnes huomaa vaihtelevansa kerneleitä ym. "Jos tällä saisi vähän enemmän akkukestoa..".:D Reilu pari vuotta sitten siirryin nokialaisesta android-maailmaan ja takaisin ei ole paluuta.
Apuva.. takki päällä olen lähdössä kaupoille katselemaan puhelinta.. jostain syystä mun 3-4 vuotta vanha perus nokia-kapula pahastui, kun ensin uitin sen koiran vesikupissa, ja sitten heitin permannolle. Nyt voin vain vastata puheluihin, näyttö on täysin pimeä, joten soitot/tekstarien luku tai kirjoitus ei onnistu.
Olen kauan harkinnut älypuhelimiin siirtymistä, ja aina silloin tällöin lueskellutkin niistä jotain. Mutta kun tää olis mun eka älyversio, ei mitään havaintoa mitä mä sillä loppu peleissä tekisin. Tuskin mä FB:ssä kauheasti viihdyn, en mä tietsikallakaan jaksa edes joka päivä vilkasta mitä siellä tapahtuu.
En mä myöskään halua omaisuutta maksaa puhelimesta, jos mä sitten vaan soittelen sillä niinkuin peruskapulallakin. Vanhassa puhelimessa oli jonkin näköinen kamera, mutta en mä ikinä sillä yhtään kuvaa ottanut. Että ei taida sekään olla kriittinen kysymys. Onks mulla edes järkeä ottaa minkään sortin älypuhelinta?
Jos ei niitä älyominaisuuksia tartte niin eikai sitten. Itse taas huomannut että on se vaan kiva kun on pelit ja vehkeet, on aina kaikenlaista käyttöä.
Eli pärjäät halvalla räpsyllä...
Mutta... Puhelimella tulee helpommin käytyä esim lärvipuukissa ym ja siks et oo edellisen puhelimen kameraa käyttäny, koska sillä sai huonoja kuvia, paremmalla niitäkin tulee räpsittyä enemmän.
Mikäs hyöty tästä nyt sit oli? Ei varmaan muuta kuin että pärjäät halvalla, mut todnäk käyttöä tulee sille kalliimmallekin. ;)
Lompakko ratkaiskoon...
Olikos jollakulla kokemusta Samsung Galaxy SIII:sta? Tarvitsisi mielipiteitä laitteesta, lähinnä toiminta-aika oikeassa (lue: nörtti tehokäyttäjä) kiinnostaa.
Ite ostan sieltä mistä sattuu löytymään. Yleensä verkkiksestä tahi gigantista. Ebaysta nyt varmaan saa halavimmalla.
Ebayn suuntaan siis. Vaikka kyllähän noita halppistuotteita on alkanu rantautua kotimaankin puljuihin, muistaakseni. (:
Räjähtää jumalauta pää!! tänään sain uuden iphone 4s takuusta vanhan tilalle ja uus saatana hajos heti.. wi-fi harmaana, ei tunnista koko paska et kännykässä on semmonenkin ominaisuus. Huomenna marssin liikkeeseen ja lyön luurin pöytään ja sano että saatanan kusimutteri vähän ripeesti uutta kalustoo tänne !!