Kappas, ei olekaan. Mutta hienohan tuo on, sitä ei voi kiistää.
Printable View
Tänään paketti lähtenyt ft ltä Singaporen postilla. Ehtiiköhän ens viikolla tulla postiin. Tilasin jollain 110e jääköhän tulliin?
Mä oon tehnyt vähän toistakymmentä tilausta FT:ltä. Yksikään tilaus ei ole jäänyt tulliin, tosin en ole yhteen tilaukseen yli satasella kamaa keräillyt. TrackCheckerin mukaan toimitusajat ovat vaihdelleet 7 päivästä 11 päivään (aika on siis siitä "information received:istä" siihen kun kama on kourassa). Olen käyttänyt Singaporen ja Malesian posteja.
Tuli tilailtua noin 230 eurolla hilpettä tuolta (pari xcube2:sta, velocityn clooni yms), ilmoittaa että lähtis 5. päivä matkaan. Jos nyt ennen joulua tulis niin olen tyytyväinen :D
Joo jaoin tilauksen jälkeenpäin kolmeen osaan, kun rupesin tota tullia fundeeraamaan... Pitäis kaikki paketit lähteä tällä viikolla, saa nähdä..
Minäkin uskoltauduin tilaamaan FT;ltä. Eilen illalla pistin tilaukseen istick40w + silikonikuori ja aamulla oli jo "shipped" status. saas nähdä kauanko menee ennenkuin kolahtaa postilaatikkon... Olisin tilannut aspiren nautiluksen samalla mutta menee vaikeeksi kun pitäis kikkailla voidakseen tilata aspirea FT:ltä. Tilaan sen kotimaasta sitten ja aitojen atojen kera.
Noin kolme viikkoa, jos tulee lyhemmässä ajassa, se on plussaa.
Mun paketti tuli noin 3 viikossa. Ettei ihan menis postikeskusteluksi, niin heitetääs kyssäri: onko kellään kokemusta FT:n myymästä Coilmaster-setistä coilien vääntöön? Näyttää lupaavalta ja kaikkine romppeineen reilun 30 taalan hintakaan tunnu pahalta. Eurooppalaisissa kaupoissa pyytävät tästä lähes 50 juroo.
Linkkaappas toi CoilMaster, en ite haulla löytäny kun vaan noita yksittäisiä vääntötyökaluja.
Ja en kyllä tiiä miks porukka tilaa FastTechista ja sitten hakkaa F5:sta joka toinen tunti siellä seurantasivulla. Itelle ainakin tän sivun kanssa iskostunu se, että tilaat ja unohat. Lappu tulee laatikkoon sit joskus, vaihtoehtosesti tullilta kirjettä.
Ensimmäinen tilaus tehty. Stealthmodia etsiessä löysin tälläisen : MicroStick Styled 18350 Mechanical Box Mod w/ Mini Atty RTA Atomizer 32,38 $. Onko virheitä tehty?
Ei ollut toi, vaan tama:
https://www.fasttech.com/products/0/...izer-tools-kit
Ei aito Coil Master, mutta samat kalut sisällä. Aitoa Coil Masteria myy Gear Best:
E - Cigarette Atomizer DIY Coil Tool Kit-26.80 and Free Shipping| GearBest.com
mutta pysytään nyt FT:n tarjonnassa. Joitakin arvioita lukenut noista seteistä, ja jotkut haukkuvat työkalujen (saksien, pihtien ja ruuvareiden) heikkoa laatua, toiset kehuvat, kun kaikki tarvittava on siististi yhdessä pakkauksessa. Itseäni vähän arveluttaa ohmimittarin laatu. Paristokäyttöinen ja väittävät tarkkuudeksi +- 0.4%.
Mun mielestä näin aloittelijan silmiin näyttää siistiltä ja toimivalta, varsinkin kun laukussa on kaikki tarvittava. Tietenkin kohta täällä on liuta hard core-ammattilaisia, jotka lyttää ton ihan p*skana ja kertovat kuinka he näppärästi pyöräyttävät 5 mm:n vaijeria hepin ympäri, tohottavat sen siinä kosanilla ja kiinnittävät Kempillä sen johonkin mörköatoon, joka höyryää kuin Ukko-Pekka aikoinaan Helsingin rautatieasemalla. Akkuna tietenkin vanhan Jyry-Sisun starttiakku, jota kuskataan kottikärryillä. Ja on sitten niin viimeisen päälle kätevä käyttää :laugh:.
Jaahas... taas läjä sälää tilattu le magister kloonia, taifun gs2 ja subtankkii lisäpalikkaa. Nyt odotellaa millo mahtaa olla kotona kiitos postin lakkoilun ja hitaan kiinapostin
Toistetaanpa vielä kyssäri,kun taisi jäädä vitsintyngän varjoon; onko kellään kokemusta tollasesta Coil Master DIY-setistä?
Alkaakohan se olla tämä Kiinakauppa nähty:
8.11 tilasin tuotteen, joka oli sivuilla: in stock, eli postitetaan kahden työpäivän kuluessa. Eilen vilkaisin tilauksen tilaa, niin odotti vielä pakkaamista. :confused: Ja lisäkommenttina oli, että toimitetaan postiin 17.11.
Laittelin kyselyä aiheesta ja vastattiin, että on vähän ruuhkaa ja vakuuteltiin ensi viikolla paketin lähtevän matkaan. Tekisi mieli perua koko tilaus, jos satavarmasti saisi rahat takaisin Paypalin kautta, eikä pelkästään jotain halvatun lahjakorttia ko. puljuun. En minä valita, mutta kyrsiihän se... :mad:
E. Näköjään tilausvalikosta saikin tuon tilauksen peruttua. Eri asia saako rahoja takaisin...