Mitämitämitä? Mitäs jumppakuvia mulle sit tuli [emoji33]
Printable View
Mitämitämitä? Mitäs jumppakuvia mulle sit tuli [emoji33]
Jos mä nyt parille kaverille (puol forkkaa) jaoin niin haittaakse?
On poijaat majavan aiemminkin nähny.
Perskules fishriverille luvattu vettä kunnolla huomiseks :( Perjantaina onneks keli paranee :)
Ei haittaa mitn[emoji9] vittu toi telkkari ei toimi..sanoo ettei netti yhteyttä vaikka mun mielestä on..en vaan tajua[emoji15]
Nämä on niin parhaita:
2015-06-24 14:14 The item has arrived in the country of destination
Löytyykö kustin seurannasta? No v**tu ei. :D
Tylsää[emoji19] ei oo mitään tekemistä ja yhtään ei väsytä, telkku ei toimi..nyt pitäis olla piirustus vehkeet mukana[emoji53]
Ite kattelen youtubea
E: ei uskalla laittaa linkkeäjä ettei mee herneet väärään rööriin :D
Ei toimi yläkerran telkkukaan...vit****
Gona kattelee röörejä [emoji38]
.
Perin outoa[emoji53] onneksi on tää mobiili millä voi kattoo mitä vaan [emoji38] en tunnusta....
.
Juurikin näin[emoji4] todella kaksinaismoralistista taas[emoji15] ihan kuten papit jotka ovatkin lasten raiskaajia etc..ei vaan mene jakeluun! Itse joskus olen käynyt katsomassa isiksen juttuja ja ei tapahdu toiste.Mä itkin silmät päästäni[emoji53] vaikka tietää, että pahoja asioita tapahtuu niin järkyttävää se oli enkä nukkunut moneen yöhön.Todella ahdistavaa.
Edit. ja juuri nuo iät sulle tuli mieleen [emoji8]
.
Tuskin..[emoji6] annat vaan ymmärtää, mutta ei se mitään...
E. Twisted on vaikeasti tavoiteltava poikamies[emoji4]
.
Tää loma pilaa kyllä täysin mun unirytmin. Saa nukkua joka toinen aamu "pitkään", meillä on vaimon kanssa sopimus, että toinen herää joka toinen aamu muksujen kanssa ja hoitaa aamupalat yms.
Täällä alkaa olee lomat taputeltu. En tykkää.:thumbdn:
Meinasinpa soittaa jo hätänumeroon, kun rullaverhoja ylös nostaessani näin oudon valoilmiön, sitten tajusin, että sehän onkin vain kauan kadoksissa ollut aurinkomme.
Sille ja muille voikin toivottaa hyvät huomenet! :D
Kesärengin hommat jatkuu, ainakin aamupäiväksi on mamma kehittänyt toimintaa, eilinen menikin ikkunoita pestessä ja kämppää uuteen uskoon järjestellessä.