Jos tuolla Ruotsin vastaisella maarajalla on nyt vähän tarkemmat syynit?
Printable View
Jos tuolla Ruotsin vastaisella maarajalla on nyt vähän tarkemmat syynit?
On muuten ulkona kylmä.
Mitäs tänne kuuluu? Vieläkö samat naamat mestoilla? :) Pieni tauko ollut forasta niin joki vois kiteyttää lähikuukausien parhaat/pahimmat palat :)
Fuk, joutuu kaivelemaan fillarin esiin, tuli katsastuksesta ajokielto.
Ei kun etsimään satasen rassia kilvillä väliaikaiseksi ratkaisuksi.
Täällä mitään mullistavaa tainnu tapahtua? Ainut mainitsemisen arvoinen taitaa olla Mirun ja Jasson hellät tunteiden jakamiset, niitä voi lukea n. 20 sivua taakseppäin ;)
Nimenomaan parempi vaan, että jotain tapahtuu. Tai edes puhutaan, että tapahtuisi :D
Jep
Kaikki muu käy poislukien tappelu ja nillitys eiks je
Kylmä aamu oli kyllä nyt tosin alkaa arska lämmittää
Tarvisi tänään tutustua Smokin rba päähän
Aurinko paistaa [emoji173]
Mikäs ois äSSä illan teema?
Kylläpä Temosta nyt vaivaa meidän hellät hetket[emoji38] minä tykkään kyllä helliä mieluummin kuin tapella ja kinata[emoji8] on muuten kaunis ilma ja ainakin täällä täysin pilvetöntä[emoji173]
Me ollaan safkiksella ja heti alkaa unettaa kun istuu tunnin tauolla, nää ei sovi mulle ollenkaan [emoji51] entisissä töissä ei ehditty yleensä edes syömään joten en valita[emoji2]
Terminä tauko kuullostaa jo oudolta :D kahtena päivänä vois keretä tauon pitää viikolla, mutta silloinkin lähtee mielummin ajoissa kotiin. :D
Temonen olis vaan ite halunnut olla mukana höpisemässä mukavia :angel:
Itse seuraan sivusta, kuinka tilanne etenee.. Tiettyyn pisteeseen asti :lol:
Olipa yllätys kun vapereseptin kirje saapui tullinteippien kera, myös kuitti puuttui.. :confused:
e: sivu taaksepäin selvensi asiaa. Ristus mitä urpoilua taas tullilta.. :facepalm:
e2: vapetalon kirjeestä olikin kysymys.
Noniin maistuuko duuni? Mulle kuuluu vähän kaikenlaista. Erosin muijasta :/ Ja sain työn missä palkka nous heti 3e tunnilta verrattuna entiseen + 3-vuorotyö, eli rahaa jää helvetisti paremmin käteen :) Nyt sitte uutta autoa ettimässä.. Ainiin ja vietin viikon espanjassa hermolomalla pari kk sitten, oli hauskaa :D
Mikäs se on nykyään paras subohm clearo? Rda kamat ei nappaa enää pätkääkään.. Ja joku modikin oia kiva, puffilta pitää löytyä koska alennus :)
Nappaas Sipsi supertank puffilta. On Mylly [emoji106]
Supertank, crown tank tai smokin tfv4. :)
Eikö tuossa Supertankissa oo jotain silicapaskaa niissä atopäissä?
Mun mielestä on ihan punpulii?
Ripperssin videolla oli samaa mitä v-1 atlantiksen päissä. Liekkö haittaa kun ei kuiviltaan vedä :lol: